V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by ShapeShifter
kyllä vituttaa, saattoi tulla noin 3000e laskua :mad:

Joo, enää ei vituta noi 800e mätkyt.

Kiitti! :heart:

Quote by _U
Peace und luv. Relatkaa nyt, purkakaa vaik se "vitutus" johonkin mukavaan, vaik duuniin tai kylpyhuoneen remonttiin, ilman sitä "vitutusta"... on maailmassa muutakin kuin meidän "vitutus" ja "pahat vibat"...

Sä oot nyt ymmärtäny ihan väärin: tää topikki on sitä varten, että tänne se vitutus puretaan. Eikä muakaan ikinä vituta kun käyn säännöllisesti lukemassa täältä kuinka paljon enemmän muita vituttaa :D

Quote by Daniel Braun
Kuka ottaa mut luoksensa asumaan ;)

Tervetuloa, meillä on toi yläkerran 'vierashuone' vapaa. Täällä on rauhallista joulukuun alkuun asti... :D

Vituttaa vieläkin enemmän :mad: :mad:
Jeps. Kosteusmittausta tehty isännöitsijän toimesta.
Miltei koko kylppäri on märkä...
Myyjä haluaa vielä ulkopuolisen mittaajan.
Suihkua ei o ollu käytössä sitten viime sunnuntai-iltapäivän...
Naapurissa käyty peseytymässä \o/

Myyjä soittanut kuluttajaneuvontaan, sieltä kertoneet myyjän vastuun vähentyvän mitä pidempi aika kylppäriremontista on.
Myyjällä kuitenkin kahden vuoden vastuu piilevistä viosta rakennuslain mukaan...
Myyjä itse suorittanut kylppärin remontoinnin...
Rakennustarkastaja (tuttu) sitämielä että myyjä kokonaisuudessaan vastuussa kustannuksista siihen saakka että kylpyhuoneen taso ei laadullisesti (varusteet, laattojen arvo jne) muutu korkeammaksi.
Samaa sanovat rakentaja.fi asiantuntijat.
Ja samaa mieltä on isännöitsijä, jolla ensikäden kokemusta kyseisen kaltaisista tilanteista.

Lakitupaanko tästä on mentävä ellei asia pian etene?
Kylppäri kuitenkin remontoitava pikapikaa, sille ei voi mitään.
Mutta, kuka maksaa viulut ja millainen aikataulu...?

VITUTTAA!!!!!!!!!!!!! :angry:
Ei suihkua, remottia pitäis muuallakin asunnossa tehdä :(

Quote by Blondie
Quote by Daniel Braun

Tervetuloa, meillä on toi yläkerran 'vierashuone' vapaa. Täällä on rauhallista joulukuun alkuun asti... :D

Jee!
Heti reppu selkään ja asumaan sinne ;)

Quote by Hexe
Kyllä!
Hain uudet levarit ja neulat postista. Tuotteet ihan kunnossa ja levarit jo pöydällä, mutta kun toi vitun Shure M-447-neulan liittäminen äänivarren kelkkaan vaan ei vittu onnistu! Olen täs nyt tunnin koittanut saada sitä kii sihen vitun kelkkaan, mutku ei! Ruuvit putoilee aina kun siihen koittaa laittaa sitä vitun mutteria kiinni... Tekis mieli jo päästä soittelemaan uusilla MK 5:silla mutta kun ei neulaa... Nyt pikku tauko ja sit uusiks...

Osta siis Plug-In malli (esim Shure Whitelabel) jonka voi liittää suoraan äänivarteen ilman kelkkaa. Seuraa raitaakin paremmin. Kaikin puolin parempi rasia. :laugh:

Quote by Kotkan-laihin-dj

taitaa olla aika paksut sormet sulla :D

Itseasiassa kapeimmat ja kieroimmat mitä kellään olen nähnyt :D
Mutta. Syykin selvisi miksei asia luonnannut. Huomasin että Technicsin kelkkaan ei mahtunutkaan Shuren ruuvien prikka. Se oli jäi niinko vinoon sinne mutterin ja kelkan väliin. Heitin prikat vittuun ja sit meni hetkessä :)

:mad:

On se niin ***** vaikeeta salilla ottaa laitteesta painot pois kun lopettaa siinä treenaamisen!! Eipä tarvii enää paljon muuta kuntoilua harrastaa kun poistaa laitteesta ensin 70 kg painoja ennen kuin saa laitettua siihen sen oman 10 kg painon. Saamarin bodaripellet opetelkaa lukemaan, siellä se lukee salin seinällä kymmenessä paikassa että painot pois harjoittelun päätteeksi! :angry:

Quote by eletrik
Quote by Hexe
Kyllä!
Hain uudet levarit ja neulat postista. Tuotteet ihan kunnossa ja levarit jo pöydällä, mutta kun toi vitun Shure M-447-neulan liittäminen äänivarren kelkkaan vaan ei vittu onnistu! Olen täs nyt tunnin koittanut saada sitä kii sihen vitun kelkkaan, mutku ei! Ruuvit putoilee aina kun siihen koittaa laittaa sitä vitun mutteria kiinni... Tekis mieli jo päästä soittelemaan uusilla MK 5:silla mutta kun ei neulaa... Nyt pikku tauko ja sit uusiks...

Osta siis Plug-In malli (esim Shure Whitelabel) jonka voi liittää suoraan äänivarteen ilman kelkkaa. Seuraa raitaakin paremmin. Kaikin puolin parempi rasia. :laugh:

Mikään muu neula ei seuraa raitaa yhtä hyvin kun legendaarinen 44-7.

Quote by Funkatronik
Quote by Quu

Mikään muu ei kyllä kuluta levyjäkään yhtä paljon...

Kaikki on suhteellista. Musta tuntuu, että noi shuret ei kahden ja puolen gramman painolla kuluta mun lättyjä ihan niin hätäseen kun tänhetkiset stantonit lähemmäs viidellä geissillä. ;)

Quote by Quu
Quote by Funkatronik
Quote by Quu

Mikään muu ei kyllä kuluta levyjäkään yhtä paljon...

Kaikki on suhteellista. Musta tuntuu, että noi shuret ei kahden ja puolen gramman painolla kuluta mun lättyjä ihan niin hätäseen kun tänhetkiset stantonit lähemmäs viidellä geissillä. ;)

Jollen täysin väärässä ole, niin pelkää paino ei vaikuta sen neulan kuluttavuuteen...
Asiaan vaikuttaa kovasti myös neuran muoto jne...

v#tuttaa lähettää toinen mk5 takas saksaan huonon laadun takia ja olla näinollen taas soittelematta kotona pari viikkoa :mad:

Quote by jarier
v#tuttaa lähettää toinen mk5 takas saksaan huonon laadun takia ja olla näinollen taas soittelematta kotona pari viikkoa :mad:

off topic, mut mikäs oli teknareissa vikana? itellä lähti kans 2 kpl mk5 takas
kun ei levylautaset menneet mitenkään päin oikein paikoilleen...

Vituttaa kyllä, kiitos kysymästä! Juuri kun kaikki on täydellisesti ja mieletön inspis päällä, loppuu lanka kesken! En siis ompele enää, jos jotakuta kiinnostaa! Mikä järki on valmistaa lankarullia, jotka näyttävät todella paksuilta, mutta kuitenkin niissä on vain vähän lankaa? Se itse rulla on tosi paksu (siis se muoviosa) ja sit siinä on jonku metrin verran lankaa kuitenkin niin, että amatöörin langanostajan mielestä siinä näyttäisi olevan kilometrin verran lankaa!

Kiitos ja näkemiin. :mad: :crybaby: *naisten murheita*

Hitaat autoilijat!! :angry:

Välil käyn vanhempien luona ja sinne kestää ajaa n. puoli tuntia. Ja sinne ajetaan ihan perustietä, eli ei mitään motaria ja monikaistaista tietä. Niin, eiks joka v*tun kerta joku runkkari aja alinopeutta ja aiheuttaa kauheit ruuhkia taakseen. Käyttäis perkele bussia tai jotain, jos on niin perkeleen pelottavaa ajaa isommalla tiellä. Sitten kun päästään maaseudulle niin sit tulee nää maajussit traktoreineen, voi saatanan väinöt! Eikä ne edes viitti pysähtyy ja päästää sitä letkaa takaa ohi.. juntit! Argh! Köröttelee siin edes niiden ruosteläjien kanssa joku jeesuksen aikanen hattu päässä..

Jepulis, nyt syö miestä.

Talvi yllätti jälleen autoilijan ja liukas keli suisti kanttaria päin ;)

Lähdin eilen sen lumimyrskyn aikana aamulla duuniin kesärenkain (virhe). Ajattelin, että pääsen helposti duuniin jos köröttelen abaut kävelyvauhtia ja ajelen vain pikkuteitä etten jää jalkoihin. Kun noin 200 metriä duunimatkasta oli ajettu, niin auto luisui suoralla noin 20km/h nopeudessa ajoradalta etupyörä edellä kanttariin. Mikään ei syö miestä niin paljoa kun cruisailla autolla abaut reipasta kävelynopeutta ostoskärrymodessa, eikä mitään tehtävissä.

Noh, kolahti se kuitenkin sillä tavalla, että ohjauskulmat sekä auraukset pielessä. Todennäköisesti vielä raidetanko vääntynyt. Pyörät harittaa aavistuksen verran, joten ei parane autoilla ennenkuin saan sen korjaamolle ensi viikon perjantaina :angry:. En todellakaan ole ollut näköjään ainoa tohelo viime päivinä.

Tässä jutussa kuitenkin vituttaa kolme asiaa ylitse itse damagen:

1) Mun duuni on metsässä, ja julkisilla mun duunimatkan ajallinen pituus kaksinkertaistui kerta heitolla. Todella tarvitsisin autoa.

2) Olen kuulunut niihin irvileukoihin, jotka ovat joka vuosi nauraneet autoilijoille jotka mälläilevät ensimmäisillä liukkailla. Ironiaa indeed.

3) Olen tähänastisen autoilu-urani aikana säilynyt ilman pienintäkään kolausta (ok, yksi naarmu) taikka sakkoa.

Ja säästäkää ne "mitäs läksit -postaukset", osaan tuon jälkiviisaushomman ihan itse. :)

ps. Sit kun sain vaihdettua renkaat ja ajoin vielä sitkeästi duuniin, niin parinkymmenen kilometrin matkalla oli viisi autoa ojassa. Ja nää oli niitä pikkuteitä :panic:

3-4h nukkuneena pitäis istua tänään 8h koulussa ja sehän on vallan mukavaa puuhaa :angry:

Quote by Boneless one
Sit on vielä tää keittiömuijja, tää saara la fontaini, mikä sen niinkun historia ja saavutukset on että sen keikistelyä pitää katsella joka mediassa häh?

Joo, samaa olen ihmetellyt mäkin. Ehkä surkein ruokaan liittyvä ohjelma ikinä. :D

Quote by Tapi T

Joo, samaa olen ihmetellyt mäkin. Ehkä surkein ruokaan liittyvä ohjelma ikinä. :D

No jaa et oo varmaan kattonu maikkarin Kauhukeittiötä. :) Kyllä mä ainakin kattelen Saraa ihan mielelläni.. silmänruokaahan se sarja vaan on.

Lainaus telkku.com keskustelusta:
"no jo oli tökerö akka. Intialaisen siirtolaisperheen Suomessa syntyneelle 13-vuotiaalle tyttärelle: vauude ja osaat puhua noin hyvin suomeakin... :-("

:D

Quote by Boneless one
Sit on vielä tää keittiömuijja, tää saara la fontaini, mikä sen niinkun historia ja saavutukset on että sen keikistelyä pitää katsella joka mediassa häh?

joo ja sit yhtä helvetin hienoa on, että teeveeseen tuodaan totaalisia nobodeja.
sitten vielä suljetaan ne yhteen "taloon".
sitten ne ei saa olla yhteydessä ulkomaailmaan.
ja sitte sellainen ääni - kutsuttakoon vaikka BB:ksi - antaa niille käskyjä, tehtäviä ja rangaistuksia.
ja sitte ku ne tulee sieltä talosta ulos niin ne on kaikkialla muuallakin kuin teeveessä. :crybaby:

O