V#tuttaako?!
kyl.*hmph*
Vituttaa kaikki saatanan loiset.
EI
Joka päivä vittuaa ja paljon.
Kyllä vituttaa*eikä*
Ketäpä ei...?
Ruokakassi kallistuu vauhdilla
Enemmän tai vähemmän riippuen päivästä.
Tää toista päivää jatkuva oksetus kyllä.
---
ja vituttaa lopezin puolesta ettei se vaa tajunnu ottaa sitä kärkkäripakettia ;)
---
Olet kyllä aika kingis. Jätkää vituttaa triplasti enemmän ja jaksaa vielä lisätä taakkaa toisen tyytymättömyydestä. Helkkari, kun kykenis kaltaiseen niin sais tuota "kurkoutta" vähän itsellekin. 8)
Poikkeus vahvistaa säännön.
Oli kyllä allekirjoittaneen osalta laitimmainen kerta, kun annan tuollaiselle epähuomiolle valtaa, mutta roskiin en ruokaa heitä, en perkele, etenkään itse maksettua.
rauhas vaan :)
pointti löytyy postaukseni kahesta vikasta merkistä eli : ;)
---
---
...
---
Hyvin toimii taas linkit!
---
Hesarin mobiililinkki. En tiedä miten "yskii" desktopin osalta?
Ainakin luuritse toimii moitteetta.
Jooh, kattelin myös että mobiililinkki ja tottunut että niitä sulta tulee. :) Isommalla koneella hesarilta tulee vain mainos mobiilihinnoituksesta tms. :P Mutta onneksi sitä osaa edes hieman käyttää internetsiä, niin saa yhdistettyä linkit toisiinsa! :) Iltalehden linkit sentään toimivat jonkin aikaa. Hesari on siis Melkorin keksintö.
Ei.
vituttaa ku ei saa mpd32 myytyä, rahalle on paljon tarvetta ja ei oo mitää muuta myytävää :/
Todellakin! Vois kyllä purkaa ketutusta myös siihen apinaan joka ruttasi viime yönä nätis parkissa olleen kärrymme ja lähti paikalta muina miehinä. Kuskin ovi ei enää edes aukea, stana.
Nukuin viime yön niin huonosti kuin olla ja vaan voi Nyt on silmät ristissä ja kohta töihin pitäisi lähteä Asiakaspalvelusta tulee tänään varmaan ihan mielettömästi *släp* Jee jee. Onneksi tänään on tämän viikon viimeinen työpäivä
mun ukko ei eilen mun synttäreillä ollu tekemässä mulle täytekakkua! ekaa kertaan suhteen aikana se ei ollu tekemässä kakkua PRKL!>_<
VR eli Vituttaa Rajusti.
mun ukko ei eilen mun synttäreillä ollu tekemässä mulle täytekakkua! ekaa kertaan suhteen aikana se ei ollu tekemässä kakkua PRKL!>_<
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/vakivaltainen-velan-perinta-lisaantynyt/566102/
"Velaksi" voidaan laskea myös jokin aiempi teko,
joka perijöiden mielestä on väärin."
Ei varsinaisesti, mutta voisi jos antaisin =DD
Ongelma on, että mulla on rahaa suomalaisella tilille jolle mulla ei oo korttia ja mulla ei oo paikallisella tilillä yhtään rahaa. En saa mitenkään sitä rahaa heti siirrettyä ja olin suunnitellut söpöä ylläriä bf:lle. Myöskään mulla ei oo ruokaa, mutta ilman sitä ihminen sentään selvii pari viikkoa.
Tää yllättävä rahattomuus johtui siitä, kun henkilövakuutus yhtiö päätti vetää maksut takautuvasti ajalta jolloin olin vakuutettu muuta kautta. Katos siis aika kiva summa tililtä. 70% ekasta palkasta. Sitten vielä vuokra ja rahat mitää tilillä oli entuudestaan. Jäljelle jäi siis 12e kolikoina. NNoh toivotaan, että saan siirretyt rahat huomenna. Muuten oon viikonlopun vaan puistossa ja paastolla =D
Toisinaan, silloin lista on piiitkä yleesä ja moni seikka kaivertaa yhtäaikaa.
Kausittain siis..