Miesten virtsaaminen

Back to tunkio O

[q]Juhgu, 13.1.2009 23:11:
Noh, mun mielestä toi Alekin eka postaus ja siitä saadut mental imaget oli ehkä parasta mitä klubbarissa on muutamaan päivään kirjoitettu. Tai ainakin jaetulla palkintopaikalla Digital Beatin palauteketjun kanssa. Mitä tänne sit pitäis kirjottaa?[/q]Pointti oli et tänne pitäis olla kirjottamatta. Mut kerran mä näköjään taistelen tuulimyllyjä vastaan, niin...

http://www.njweedman.com/eat_shit.jpg

[q]Riku, 13.1.2009 23:56:
---
*kakkakuva*[/q]

Ha ha, you're of us now.

[q]Juhgu, 14.1.2009 13:47:
Ha ha, you're of us now.[/q]Prrf, tää oli poikkeus sääntöön! Kuten mut ehkä maailmassa parhaiten tunteva ihminen mulle tossa alle viikko sitten totes, mulla on paha tapa alentua muiden tasolle ;P

[q]Riku, 14.1.2009 13:56:
.. mulla on paha tapa alentua muiden tasolle ;P
[/q]

rehellisyydestä silti pisteet!

Hei tää alkaa menemään taas ihan offtopikiks taas. Keskustellaanko nyt tästä tärkeästä aiheesta eikä jauheta epäolennaista paskaa taas.

itsehän en virtsaa miehiä :(

I AM SO SPOOKY I PEE DARKNESS

[q]Juhgu, 14.1.2009 15:01:
I AM SO SPOOKY I PEE DARKNESS
[/q]

[q]serotonot, 14.1.2009 14:06:
itsehän en virtsaa miehiä :(
[/q]
:(

Olisko kellään VaLan mieliksi virtsauskuvia? Oon varma että kuvat peniksistä suihkuavista miehistä olisivat toivottua materiaalia tässä ketjussa.

Mä kusen tällästen topiccien päälle vaakatasossa.

Damnit, ok, vaan tää topicci! (tun Juhgu :D)

http://farm4.static.flickr.com/3177/2622213498_c6a77c704b.jpg

Äiti, osasin korjaa!

Tammerkoskeen sillalta alas..

[q]laite, 14.1.2009 15:04:
---
serotonot, 14.1.2009 14:06:
itsehän en virtsaa miehiä :(

---

:(

Olisko kellään VaLan mieliksi virtsauskuvia? Oon varma että kuvat peniksistä suihkuavista miehistä olisivat toivottua materiaalia tässä ketjussa.
[/q]

Nyt joudun tuottaa pettymyksen. Halusin nähdä millaisen reaktion tää saa täällä, kun tosta naapurirauhaa häiritsevästä lorinasta keskusteltiin Etelä-Suomen Sanomienkin yleisönosaston palstalla, niin kuin tuolla aikaisemmin kerroinkin. Tosta ELÄMISEN ÄÄNISTÄ topicista sitten tää "loisto-idea" palasi mieleeni

Seisaalteen ellei oo niin paha rapula että pittää istua :)

O