Miesten virtsaaminen

Back to tunkio O

[q]Damien, 13.1.2009 02:26:
Piis, i'm out![/q]Man, jäbä hyppäs sivun. Nyt mun kritiikki menee ehkä ohi suun! (tai minne sitä oltiinkaan tunkemassa) Ehkä mä rupeen privasotaan tästä lähtien kommentoimaan itteäni x vuotta vanhemmalle et miten se on epäkypsä :( Tai sit mä vaan kusen seinille kuten hyvänä tapana on.

edit: ei Alek oo mua vanhempi, viittasin topicin alottajaan.

[q]Riku, 13.1.2009 02:31:
---
Damien, 13.1.2009 02:26:
Piis, i'm out!
---
Man, jäbä hyppäs sivun. Nyt mun kritiikki menee ehkä ohi suun! (tai minne sitä oltiinkaan tunkemassa) Ehkä mä rupeen privasotaan tästä lähtien kommentoimaan itteäni x vuotta vanhemmalle et miten se on epäkypsä :( Tai sit mä vaan kusen seinille kuten hyvänä tapana on.

edit: ei Alek oo mua vanhempi, viittasin topicin alottajaan.
[/q]

Petinkö nyt luottamuksen? Luulin vain nauttineeni huumorista elämässäni. Sori ei ollu tarkoitus.

Mut pissa on pissaa ja kakka kakkaa, unohtamatta pieruja - ne on hauskoja. Puhumattakaan kakkapieruista - ne vasta on H-A-U-S-K-O-J-A :)

Arvaa muuten naurattiko viime lauantaina ku oltiin just emännän kanssa menossa jumbon ovista sisään sen autiolla ylätasanteella, ni mähän kato luulin et nauratanpa tässä hieman emäntää ja rutasen siinä kunnon pierun - ja se perkele olikin kakkapieru. *F'TSSSSSS* Kuulu vaan sieltä mistä ois pitäny paukahtaa niin että farkkujen saumat ois auennu.

No niin no ->

Tiedätsä sen tunteen, ku oikeen - siis oikeen kunnon hellepäivällä, ku oot ollu prässihousuissa koko päivän, jossain vitun serkun pikkusiskon häissä ihan hevonvitunvierumäellä ja sun pakarat hitsaa kiinni hiestä ?

Niin no siit samasta fiiliksestä tietää et on tullu kakkapieru.

*vittu tääl oo tarpeeks isoo nauruhymiöö*

*säälittävä-MEGAROLFMAO-sitten*

[q]Damien, 13.1.2009 02:48:
Petinkö nyt luottamuksen? Luulin vain nauttineeni huumorista elämässäni. Sori ei ollu tarkoitus.[/q]Kuule, vaik sä oisit vetäny hevosen paskat lattialle keskelle ostoskeskusta, niin et sä mua pettäis, voisin melkein sanoa että päinvastoin. Voisin sanoa että mä arvostaisin sitä. Paska huumori (no pun intended, but appreciated) rokkaa mun maailmaa :D

Sivistyny huumori on niille jotka haluaa hienostella ja osottaa muulle maailmalle jotain, paska huumori on niille joilla ei oo enää mitään todistettavaa.

Ups, meni vähän OFT.

[q]Decion, 13.1.2009 08:48:
niijoo mä kusen ilman käsiä eli seisaalteen
[/q]Sä et sit tajuu miten pitää tää homma tehdä. Eli joko tehdään tää hillitysti, tai sit kustaan koko top... ei kun homma kunnolla ja kertaalleen.

Mä en kuse ollenkaan!

Mulla taas menee suoraan päähän.

[q]Riku, 13.1.2009 01:11:
Sori nyt että kohdistuu just nyt tähän topicciin, mutta nää pistää mut pohtimaan et
A) mihin tää saitti on menossa?
B) miks mä vielä vaivaudun vielä lukemaan tätä?

FFS. KeVitKiin?

Ps.
Serious VaLa,
rekisteröityi: 10.8.2008 18:58
viestiä: 1073

Kannattaisko sun ehkä alkaa miettiä et mitä kaikkea suollat tänne...? Pikaselta laskemiselta reilusti yli 5 viestiä päivässä ja jos nää on tätä tasoa, niin... Mä jankkaan täällä vitusti turhaan ja mul on vastaavat luvut 22.11.2001 ja 2713 viestiä. En nyt mitenkään tarkoita rajoittaa sananvapauttasi, mutta sori nyt, mun mielestä topicci siitä millä tavalla miehet virtsaa menee nyt sekä forumin aiheen että yleisen merkityksen ohitse pahasti.
[/q]

"häröily

lähes moderoimaton alue kaikelle muulle. omalla vastuulla"


Tonnehan mä tän alunperin laitoin...

[q]nomic, 13.1.2009 09:46:
Mä en kuse ollenkaan!
[/q]

Sweet yet Souer Kimon.

[q]domi, 13.1.2009 09:46:
Mulla taas menee suoraan päähän.
[/q]

... höhö höö hö hö, kusipää, hö hö - Beavis ja Pattipää

Mites sit kustaan jos on kahen kilon siika perseessä? :(

Keskelle pönttöä tietysti, jotta saadaan aikaan mahdollisimman voimakas, toivon mukaan aina naapuriin asti kantautuva lorotus.

[q]alek szahala, 13.1.2009 14:28:
Mites sit kustaan jos on kahen kilon siika perseessä? :(
[/q]

Mä en osaa neuvoa sen tarkemmin, kuin kotimaisten hedelmien ja juuresten kohdalla :|

[q]VaLa, 13.1.2009 10:12:
"häröily

lähes moderoimaton alue kaikelle muulle. omalla vastuulla"
[/q]
Topiikin perustamispaikka ei tässä ole oleellinen asia. Nimimerkki "Riku" taisi tuossa lähinnä miettiä sitä, että kuinka on mahdollista laittaa muutamassa kuukaudessa foorumille tuhat viestiä aivan täyttä paskaa. Näitä läppiä lueskellessa joudun kyllä itse kelaamaan samaa...

[q]Damien, 13.1.2009 15:59:
---
alek szahala, 13.1.2009 14:28:
Mites sit kustaan jos on kahen kilon siika perseessä? :(

---


Mä en osaa neuvoa sen tarkemmin, kuin kotimaisten hedelmien ja juuresten kohdalla :|
[/q]

Nauris on p0p

[q]VaLa, 13.1.2009 10:12:
Tonnehan mä tän alunperin laitoin...
[/q]Jep. Paska puoli et myös ne topicit tulee tonne "Uudet"listaan, joka osaltaan pitkälti määrää mistä keskustellaan. Joten, ei sun vika sinänsä, mut toivoisin et käyttäisit silti omaa harkintaas et mikä on fiksua ja tarpeellista. Mä vaan suosittelisin, että käytetään tervettä harkintaa topiccien perustamisen suhteen, sekä että niihin vastatessa pyritään muuhunkin kuin reply-kuviin ja one-linereihin. Ja tää ei oo kohdistettu sulle, vaan noin yleisesti. Anteeksi että jouduit maalitauluksi.

Ps. Aijoo, mä esitän Alekin kieltämistä forumilta kunnes sillä on jotain fiksuakin sanottavaa.

[q]Riku, 13.1.2009 17:57:
---
VaLa, 13.1.2009 10:12:
Tonnehan mä tän alunperin laitoin...

---
Jep. Paska puoli et myös ne topicit tulee tonne "Uudet"listaan, joka osaltaan pitkälti määrää mistä keskustellaan. Joten, ei sun vika sinänsä, mut toivoisin et käyttäisit silti omaa harkintaas et mikä on fiksua ja tarpeellista. Mä vaan suosittelisin, että käytetään tervettä harkintaa topiccien perustamisen suhteen, sekä että niihin vastatessa pyritään muuhunkin kuin reply-kuviin ja one-linereihin. Ja tää ei oo kohdistettu sulle, vaan noin yleisesti. Anteeksi että jouduit maalitauluksi.

Ps. Aijoo, mä esitän Alekin kieltämistä forumilta kunnes sillä on jotain fiksuakin sanottavaa.
[/q]

Tässähän ihan sydän särkyy.

Kuten _ehkä_ olet jo huomannut, näiden threadien taso ei ihan aina motivoi siihen asiallisimpaan mahdolliseen keskustelutyyliin. Itse olen käyttänyt suht ahkerasti ignorea, kun jonkun anaalinrevitykuvat yms. paskapostaukset on keittäny yli.

Suosittelen sulle samaa menettelytapaa, sillä netti tarjoaa reilusti enemmän herneitä, kun sun nenäontelos jaksaa vetää.

[q]alek szahala, 13.1.2009 18:50:
Kuten _ehkä_ olet jo huomannut, näiden threadien taso ei ihan aina motivoi siihen asiallisimpaan mahdolliseen keskustelutyyliin. Itse olen käyttänyt suht ahkerasti ignorea, kun jonkun anaalinrevitykuvat yms. paskapostaukset on keittäny yli.

Suosittelen sulle samaa menettelytapaa, sillä netti tarjoaa reilusti enemmän herneitä, kun sun nenäontelos jaksaa vetää.
[/q]Mä jaan sun näkökantas tästä nykysestä tasosta, mä en vaan ymmärrä sitä tarvetta vetää niitä entisestään lokaan mitään muuta kun henkkoht egoa palkitsevilla ja turhilla viesteillä.

Mä en oikein tykkää ignoresta noin ylipäätäänkään menettelytapana, mä mieluummin sit rupean henkkoht vittuilun puolelle jos mua tarpeeks kyrpii jonkun idioottimaiset kommentit. Tää varmaan tarkottaa et pääsen sun ja monen muunkin listalle tosin(niin kuin en ois jo), koska suurin osa ei varmaan koe asiaa noin. Mut hei, se on mun tapa, enkä tarkoita sillä yleistä pahaa, ja kuten sanoit, se ignore on olemassa niille jotka sitä kaipaavat :)

Antaa kaikkien pippeleiden pissiä vain..

Joidenkin kannattais pikkasen löysätä pipoa...*nauru*

[q]Damien, 13.1.2009 12:53:
... höhö höö hö hö, kusipää, hö hö - Beavis ja Pattipää
[/q]
Jos tykkäät vesileikeistä, voin pissata myös suuhusi.

Noh, mun mielestä toi Alekin eka postaus ja siitä saadut mental imaget oli ehkä parasta mitä klubbarissa on muutamaan päivään kirjoitettu. Tai ainakin jaetulla palkintopaikalla Digital Beatin palauteketjun kanssa. Mitä tänne sit pitäis kirjottaa? "Mä kusen seisaaltaan." "Mä kusen istualtaan." "Mä kusen silleen ettei lorise." "Mä kusen päälläni seisten." Kylläpä kiinnostaa.


Mut varmuuden vuoksi, täältä sitä tulee tasapuolisesti kullekin taholle, sieraimet auki!

http://www.phnet.fi/public/juhgu/temp/herneet.jpg

O