Mitä teit vappuna?
Vitullisessa kunnossa.. en muista, hyvä oli meininki.. sen muistan!
..kai?
Vappuna olinki kyproksella... haha haiskaaa pahalle..*iloinen*
Jaa a .... tulihan sitä polkattua ....
Wappuna säteen bileis polkkaamas ja fiilikset katos *ökkö**nauru*
Säteen bileisiin piti mennä, mutta pukkas hirmusen flunssan päälle. Sitten tuli vedettyä kotona vitutukseen kalsarikännit...
[q]PoisoN:
Lopulta päädyin ug teatteriin psykebileisiin. Rahaa paloi ja paljon. Kivaa oli*joo*
[/q]
känni*känni* ug-teatteri*jiihaa* ja sit yks ihana ihminen,joka puhu myt pyörrysiin*ding* ja jouduin tämmöseen seurustelu-juttuun,joka on kestäny jo melkeen vuoden*sydän**plur**hali*...kaikkee hassuu sitä tapahtuu...
Soitin todella huonon kännidj-setin teekkareille Dipolissa*slurps*, jonka aikana join todella paljon viinaa *känni* jonka jälkeen menin ug-teatterille joka oli aika paska mesta kunnes minua päihdytettii lisää*vink* Tän jälkee törmäsin yhteen tyttöön kun hain kaverille vettä, ja aloin puhumaan häntä pyörryksiin*iloinen* Ja nyt olen seurustellut tämän tytön kanssa vuoden*sydän*
Siis 03 vappuu en muista, eli en tainnu juhlistaa sitä mitenkään, mut 02 vappu oli aikas kiva, olin työharjottelussa ikäväs firmas ja oli siistii ku sai vähän vapaata sielt ja muuta ajattelemist..tyttö porukas kruisailtii ja dokattiin muistaakseni kaivaris ja vähä ympäri helsinkii, mihkää ravinteliin ei tietenkään eksytty, kun ei ollu viel ikää, mut siistii oli *muistelee hyviä aikoja* *jiihaa**hali**nauru**iloinen*
Ai viime vappuna..? Noh pyörittiin stadis kavereiden kaa ja sit loppujel lopuks mentiinki vappusäteisiin. Myönnän olleeni *känni*ssä
olin turussa, rakastuin, ja harrastin seksiä....
tämä sama rakas on vieläkin kainalossain.... *sydän*
Ostin rannekkeen Jurrilandiaan ja kävin kaikissa laitteissa monta, monta, monta kertaa *känni**pelle*
vaput ovat yleensä aina pimennossa. edellisiä muistikuvia vapusta on vuodelta...... 1997. sen jälkeen on ollut aika sumeita vappuja tosiaan. Vois tänä vappuna tapahtua kyllä jotain sellaista mikä jäis mieleenkin
Viime vappuna oltiin kaverin kanssa Lahdessa ja päädyttiin La Vidaan keijusiivet selässä Hauskaa oli ja pari kuvaaki taitaa olla siitä illasta jossain
Olin kännissä kuin käki.. Mitäs muutakaan.
hmmm olisinkohan ollu säteissä ja hukannu lompakon semmonen mieli kuva ainakin on.
Säteissä tuli oltuun ja kivaa oli Tänä vuonna sama homma ja pitää tuota viinaa ottaa sen verta vähän et muistaa kans jotain
otin rennosti kai tai sen näkee kun se on ovella *joo**hymy**nauru*
[muokattu 28.4.2004 13:58]
Vedin lehmäpuvun niskaan ja lähdin Haminaan pileisiin
Elikkä nyt olis kiva tietää miten porukka on vappunsa viettänyt...
Tuliko oltua aivan kauheessa kännissä ja seliteltyä ventovieraille ihmisille aivan pehmeitä juttuja...
Vai kuljitko ylpeenä valkolakki päässä ja poksauttelit shampanjapullon korkeja...
Vai ehkä kenties kotona syöden nakkeja ja perunasalaattia erilaisten vappukrääsöjen keskellä...
Mitä tuli kämmäiltyä, montako pokaa teit, löytyikö se "oikea", oliko aamulla krapula(vai lähditkö heti aamutuimaan vapputorille?),oliko minkäänlaista morkkista, jos oli niin miks?
Kertokaa kaikki likaisetkin yksityiskohdat!!!!!
*possu**sydän**hellokitty*
[muokattu 1.5.2003 22:12]