Mitä teit vappuna?
Join about 6x sen määrän mitä piti, ja murjotin sitten sen takia.
Häröiltiin kaverien kanssa ulkona, juotiin ja pidettiin hauskaa, oli mahtavaa niiden vitun koomapäiden kanssa*iloinen*
OLIN KÄNNISSÄ*dissaa*
olin Haminassa Wappu The Great Armageddon bileissä*pahis*
Aattona piti testata teekkarimeininkiä ja espan kautta päädyttiin vihdosta viimein ruttopuistoon pussikaljalle!! ainutlaatuinen kokemus elämässäni tähän asti ja olipa kyllä kivaakin!! mukavia kavereita ja olo oli rento!!
sitten sitten illuihin taas mokailemaan ihan kunnolla =)
kaikkea sitä saa pieni ihminen päähänsä....
ja vielä luulee henkistä kasvua tapahtuneen!!
-vappunenäuhuu
olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*
trance moon:[q]olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*[/q]
*eiei**eiei**uuh**mur**poks*
Perseelleen meni*blush*
vaeltajatar:[q]OLIN KÄNNISSÄ*dissaa*[/q]
Kuka ei?
Deimos Zero:[q]vaeltajatar:OLIN KÄNNISSÄ*dissaa*
Kuka ei?
*vink*[/q]
minä _o/
Olin illuissa ja illujen jälkeen dokasin hurjasti ja kävin kavereitten hermoille
sekavaa
Traditio:[q]trance moon:olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*
Perseelleen meni*blush*[/q]
Jep näin on mutta kyllä kun ajattelee ni kaikki meni kuitenkin ihan hyvin!!!!!!eikö?
kaks turkulaista sanoi heittäväns mut munkkaan mut heräsinkin turuuuuuus!!!
Mä olin ensix Henna luona josta lähettiin isolla porukalla glooriaan.. glooriasta käveltiin nosturiin.. nosturista sit Hennan luo takas chillamaan.. Siitä sit perjantaina kotiin nukkumaan ja nyt on kyl semmoinen olo et vois vähän juoda viiniä lisää...
hih oisitte nähny miten nopee mä voin olla kun huomasin että mun lemppari viinin loppuja kaadettiin lasiin.. mä hyökkäsin kirjaimelliseti pullon kimppuu jotta sain juotuu ne pari viimeistä huikkaa..*justjoo**hih**slurps*
]http://www.click-smilies.de/sammlung/liebe/mrstraetz.gif
Traditio:[q]trance moon:olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*
Perseelleen meni*blush*[/q]
Kuinka nyt vappu voi niin perseelleen mennä?! *täh*
dancing queen:[q]Traditio:trance moon:olin himassa, lähdin stadiin, kävelin espan läpi ja menin takas himaan.... ja siitä alkoi helvetti... *igor**ankka*
Perseelleen meni*blush*
Kuinka nyt vappu voi niin perseelleen mennä?! *täh*[/q] usko pois,se voi...mut onneks ei mulla*hih*olikohan kerranki viisasta jättää stadissa häröily väliin*nauraa*
Uh. Bailasin. Paljon ihmisiä, hälinää ja tanssimista. Ihanaa nyt vaan olla himassa ja rauhoittua.
dancing queen:[q]Kuinka nyt vappu voi niin perseelleen mennä?! *täh*[/q]
proidi ja yhellä kaverilla oli huuto kisa...
Yläkertalaiset pääsivät jotenkin ihmeellisesti mun kämpille ja siitä sit alkoi hirveä show...
Yks tyyppi uhkasi tappaa mun parhaan ystäväni ja sitä mä en siedä ollenkaan että edes lauotaan suusta tuollaista... *mur**eiei*
Kaikki ystävät lähti sen jutun takia kotiin ja mä jäin yksin miettimään ja pyörimään kämppää ympäri... illuihinkin piti mennä mut sekin jäi... *suru**nyyh*
Hmmmmmmm ..... taisin olla hyvin hyvin sekaisin ... *piis**justjoo**piis*
trance moon:[q]dancing queen:Kuinka nyt vappu voi niin perseelleen mennä?! *täh*
proidi ja yhellä kaverilla oli huuto kisa...
Yläkertalaiset pääsivät jotenkin ihmeellisesti mun kämpille ja siitä sit alkoi hirveä show...
Yks tyyppi uhkasi tappaa mun parhaan ystäväni ja sitä mä en siedä ollenkaan että edes lauotaan suusta tuollaista... *mur**eiei*
Kaikki ystävät lähti sen jutun takia kotiin ja mä jäin yksin miettimään ja pyörimään kämppää ympäri... illuihinkin piti mennä mut sekin jäi... *suru**nyyh*[/q]
Jep mutta ensvuonna meillä menee juhlat paremmin.....eikös juu!!!!!
Elikkä nyt olis kiva tietää miten porukka on vappunsa viettänyt...
Tuliko oltua aivan kauheessa kännissä ja seliteltyä ventovieraille ihmisille aivan pehmeitä juttuja...
Vai kuljitko ylpeenä valkolakki päässä ja poksauttelit shampanjapullon korkeja...
Vai ehkä kenties kotona syöden nakkeja ja perunasalaattia erilaisten vappukrääsöjen keskellä...
Mitä tuli kämmäiltyä, montako pokaa teit, löytyikö se "oikea", oliko aamulla krapula(vai lähditkö heti aamutuimaan vapputorille?),oliko minkäänlaista morkkista, jos oli niin miks?
Kertokaa kaikki likaisetkin yksityiskohdat!!!!!
*possu**sydän**hellokitty*
[muokattu 1.5.2003 22:12]