Kolahtaako kirjat?
Nyt olen lukenut pitkästä aikaa sosiaalipsykologiaa.
Kohta tulee postista Nietzschen Iloinen tiede ja Linkolan Voisiko elämä voittaa.
[q]kindertin, 8.9.2009 18:10:
Kylläpäs mua tympii, oon noi omat vähäiset kirjani lukenu jo sen sataan kertaan, eikä toi rahatilanne nyt ole niin loistokas että pääsisin uusia hankkimaan.. Se kirjastokorttikin on edelleen vaan harkinnassa..
Ja kun mä ihan oikeesti luen paljon, niin on melkosen perseestä kun ei olekkaan mitään mitä lukea
Meiän pitäs kehittää joku "lainatkaa Kinderille kirjoja"-tyyppinen ratkaisu :D
[/q]
Voin alkaa toimittaa sulle tenttikirjoja 4-12 periodia kohden (4 kertaa vuodessa). Enemmänkin jos oikein innostut! Voidaan sitten pitää keskustelupiiri kun olet lukenut kaikki ja sen jälkeen menen kevein mielin suoltamaan oppimani paperille. Toivottavasti olet nopea lukemaan. :)
Itsehän luen kirjoja lähinnä silmät kiinni nuokkuen nykyään.
Conn Igguldenin valloittaja-sarja menossa. Me like!
Olihan se sitte ihan pakko ostaa Stieg Larssonin loputkin, Tyttö, joka leikki tulella sekä Pilvilinna, joka romahti. Kohta lukemaan*hihu* Ja leffa odottaa tuolla katsomista.
Lord of the Flies
[q]Horzi, 26.12.2008 23:06:
Keith Richardsin elämänkerran. Se olis sitten seuraavaksi vuorossa.
[/q]
Nonniin, eihän siihen lukemiseen menny kun puol vuotta. :D
Hyviä fantasiakirjoja?
Piti sitten lukea vihdoinkin se Da Vinci Koodikin. Melkein kaikki ei-fiktiivinen puoli kirjasta olikin tullut jo luettua muualta, mutta täytyy sanoa että hienosti kaikki on kursittu yksiin kansiin jännärin ympärille. Mielenkiintoista nähdä millainen leffasta tulee, Tom Hanks herättää kyllä vähän epäluuloja..
Castanedat on pudonnu viimeaikoina :)
[q]Freja, 13.2.2008 08:28:
Pitäis varmaan seuraavaks lukea Kapteeni Sinikarhun 13½ elämää, johon liittyy samoja hahmoja ja sama manner kuin Rumossa.
[/q]
Tää o nyt sit luettu, ja oli pieni pettymys. Tarina oli hyvinkin ennalta-arvattavissa, ja loppukin oli.. Pliisu. Kerronta oli jotenkin tylsää ja pitkäveteistä, ja kaiken lisäks Sinikarhun ego oli ärsyttävä :D
Rumosta tykkäsin ihan hirveesti.
Pitäis kai se Mestaritontun seikkailut hakee seuraavaks.
[q]kindertin, 8.9.2009 18:10:
.. Se kirjastokorttikin on edelleen vaan harkinnassa..
[/q]
Miks kirjastokortti on vasta harkinnassa? Sen kanssahan säästääkin pitkän pennin, jos lukee paljon, kun ei aina tarvi ostaa kirjaa, joka kiinnostaa. Itelläni on ollu kirjastokortti ihan lapsesta saakka, enkä kyl osais olla ilman Suosittelen lämpimästi
Kaiken takana oli pelko (Sofi Oksanen, Imbi Paju)
(http://www.wsoy.fi/index.jsp?catId=1&id=1249&c=/news)
Varsin mielenkiintoinen opus Neuvostoliiton "hienoudesta". Kun sain kirjan viimein avattua, ei malttaisi lopettaa.
*sydän* Kaikki Irvine Welshin kirjat *sydän*
Ja monia monia monia muita mitkä kolahtaa.
[q]kindertin, 1.1.1970 02:00:
Grishamin Da Vinci-koodi
[/q]
? Erm...Dan Brown?
[q]pirpeli, 1.1.1970 02:00:
---
kindertin, 1.1.1970 02:00:
Grishamin Da Vinci-koodi
---
? Erm...Dan Brown?
[/q]
TOTTA :D:D:D:D
Anteeks, korjaan aiempaan viestiini sen.
Luin tossa viimeks Grishamin kirjan ja meni hienosti nimet sekasin
[q]Calumet, 1.1.1970 02:00:
Juha Vuorisen kirjat kolahtaa ainakin ja lujaa! Mahtavaa huumoria. Voin suositella lämpimästi :)
[/q]
Mä olen aivan samaa mieltä! Eikä pelkästään Juoppikset, muukin tuotanto toimii ainakin mulle.
Ite olen nyt lukemassa Julia Navarron "Vaiennut veljeskunta"-kirjaa, ja alku(=ekat 240 sivua) ainakin on vakuuttanut, tulee iltasin valvottua ja luettua :D Kirja on samaa tyyliä kun Dan Brownin Da Vinci-koodi, kertoo Torinon käärinliinasta, ja siihen kohdistuneista onnettomuuksista vuosisatojen varrella. Tai noh, "onnettomuuksista". Jännä kirja omalla tavallaan :)
Tulee luettua aika paljon mahdollisuuksien mukaan, rupee ihan ahdistamaan jos ei ole mitään uutta luettavaa, mulla on siis aina joku kirja käsittelyn alla :) Pitäis tehdä matka johonkin divariin joskus, uudet kirjat on aika tyyriitä :/
(ja kirjastokorttihan taitas olla aika kova veto:D)
..esit: korjattu Da Vincin kirjottajan nimi :D:D
[q]kindertin, 1.1.1970 02:00:
TOTTA :D:D:D:D
Anteeks, korjaan aiempaan viestiini sen.
Luin tossa viimeks Grishamin kirjan ja meni hienosti nimet sekasin
[/q]
No, seikkailua kummallakin*nauru*
[q]casper-dj, 1.1.1970 02:00:
Hanoi rocks “All those wasted years” Kirj Ari Väntänen kust. Like
Vihdoin Hanoista tehty kunnon kirja mikä keskittyy itse asiaan eli rockiin eikä ainoastaan Kaman vetoon.[/q]
Ostin tämän heti kun ilmestyi ja tuli ahmittua sitten muutamassa suupalassa koko kirja. Erinomainen kirja ja niin kuin bandikin, arvostus nousi entisestään.
koskakohan mä kasvan yli noista fantasiakirjoista...
ainakin kirjastosta löytyy vielä paljon luettavaa!
dragonlancet nyt menossa, voiii vitjat! varsinkin tracy hickmannin ja margaret weissin kirjottamat *sydän*
[q]miino, 31.7.2008 11:26:
Daniel Pinchbeckin 2012 - The return of Quetzalcoatl.
[/q]
uuh, kuulostais hyvältä. pitää ettiä toi jostain :)
ite aloitin juuri Tom Spanbauerin uudehkon Now Is the Hourin,
mutta annoinki sen sit pois viikonloppuna... pitää hakea täs joku
päivä uus!
Ma tykkään sci-fikirjallisuutta;
Iain Banks - The bridge
<3*hikoil*<3