NEKROLUUKKU

Back to tunkio O

[q]RiD, 25.6.2008 14:43:
Vähän yleensä mua harmittaa kun kumppanit on niin lahnoja, joten piristän aina aktia sillä että kiinnitän kattoon vinssin, ja niistä köydet raajoihin, jotka kiinnitän toisesta päästä johonkin omiin käsiini tai jalkoihini. Näin kumppani heiluttaa käsiä.
[/q]
Tarjoan vaihtoehtomenetelmää! Syöttämällä sähkövirtaa parteriin voit simuloida lihasten supistelun! Täten voit saada aikaan voimakkaampia "orgasmeja" partnerilles ku mitä elävän kumppanin kanssa oot ikinä nähny. Taitava käsi voi aikaansaada jopa yhtäaikasen laukeemisen. Partnerin nautinto ennen omaa!

[q]Zeratul, 25.6.2008 18:07:
---
RiD, 25.6.2008 14:43:
Vähän yleensä mua harmittaa kun kumppanit on niin lahnoja, joten piristän aina aktia sillä että kiinnitän kattoon vinssin, ja niistä köydet raajoihin, jotka kiinnitän toisesta päästä johonkin omiin käsiini tai jalkoihini. Näin kumppani heiluttaa käsiä.

---

Tarjoan vaihtoehtomenetelmää! Syöttämällä sähkövirtaa parteriin voit simuloida lihasten supistelun! Täten voit saada aikaan voimakkaampia "orgasmeja" partnerilles ku mitä elävän kumppanin kanssa oot ikinä nähny. Taitava käsi voi aikaansaada jopa yhtäaikasen laukeemisen. Partnerin nautinto ennen omaa!
[/q]

Menee liian realistiseks jo. Sen liikkeen pitää olla nykivää ja epätodellista. Jos näin pitkälle mennään niin ihan sama se ois sitten louhia jotain eläviä! Hyi!

[q]RiD, 25.6.2008 18:11:
---
Zeratul, 25.6.2008 18:07:
---
RiD, 25.6.2008 14:43:
Vähän yleensä mua harmittaa kun kumppanit on niin lahnoja, joten piristän aina aktia sillä että kiinnitän kattoon vinssin, ja niistä köydet raajoihin, jotka kiinnitän toisesta päästä johonkin omiin käsiini tai jalkoihini. Näin kumppani heiluttaa käsiä.

---

Tarjoan vaihtoehtomenetelmää! Syöttämällä sähkövirtaa parteriin voit simuloida lihasten supistelun! Täten voit saada aikaan voimakkaampia "orgasmeja" partnerilles ku mitä elävän kumppanin kanssa oot ikinä nähny. Taitava käsi voi aikaansaada jopa yhtäaikasen laukeemisen. Partnerin nautinto ennen omaa!

---


Menee liian realistiseks jo. Sen liikkeen pitää olla nykivää ja epätodellista. Jos näin pitkälle mennään niin ihan sama se ois sitten louhia jotain eläviä! Hyi!
[/q]
Makuasia, kyllähän tossa säilyy vielä matala lämpötila ja esim. mun lemppari, lasittunu katse. *sydän*

[q]Zeratul, 25.6.2008 18:07:
Partnerin nautinto ennen omaa!
[/q][q]
Makuasia, kyllähän tossa säilyy vielä matala lämpötila ja esim. mun lemppari, lasittunu katse. *sydän*
[/q]

No hyi, partnerin tarpeet ja herkät katseet! Alkaa mennä jo niin perverssin ällöromanttisiks noi sun jutut et eiks toi kuuluis vähintäänkin säpinä- tai vähitellen vaikka seukkausluukun puolelle?

[q]anniharha, 25.6.2008 18:35:
---
Zeratul, 25.6.2008 18:07:
Partnerin nautinto ennen omaa!

---

---

Makuasia, kyllähän tossa säilyy vielä matala lämpötila ja esim. mun lemppari, lasittunu katse. *sydän*

---


No hyi, partnerin tarpeet ja herkät katseet! Alkaa mennä jo niin perverssin ällöromanttisiks noi sun jutut et eiks toi kuuluis vähintäänkin säpinä- tai vähitellen vaikka seukkausluukun puolelle?
[/q]
No hö. Kai mä sit oon huono ku en ees kuoleilla osaa leikkiä tarpeeks karusti. Vihdoinki luulin löytäneeni paikkani maailmassa, mut näin ne haavet taas kariutu. :´(

[q]Zeratul, 25.6.2008 18:40:
Vihdoinki luulin löytäneeni paikkani maailmassa, mut näin ne haavet taas kariutu. :´(
[/q]
Niinno huoh, ehkä me tarvitaan sua täällä tuomaan tuollaista pehmeämpää lähestysmistapaa meidän äijäilymeininkiin. Eivätpähän syytä mua hempeimmäksi, vaikka oonkin ainoo täällä jonka klubbarinimi kirjoitetaan vaaleanpunaisella.

Älkääs nyt olko noin elitistisiä uusia tulokkaita kohtaan. Ettekö muka muista, miten itsekin alkuaikoina teille riitti pelkkä lasittunut katse säväyttämään?

Moniko on edes nähnyt tuota NEKRomantikia? Itselläni on molemmat osat hyllyssä, ja molemmat katsottu vastakkaisen sukupuolen kanssa :D Toka osa on kyl aika tylsä mut ykkönen rules.

[q]anniharha, 25.6.2008 18:35:
No hyi, partnerin tarpeet ja herkät katseet! Alkaa mennä jo niin perverssin ällöromanttisiks noi sun jutut et eiks toi kuuluis vähintäänkin säpinä- tai vähitellen vaikka seukkausluukun puolelle?
[/q]

Sairaista jutuista tykkäävät tsiksit on kiihottavia! Miten olis pienet Armin Meiwes -sessiot? ;)

[q]spoinkel, 25.6.2008 20:12:
Miten olis pienet Armin Meiwes -sessiot? ;)
[/q]
Vaikka sä ootkin armottoman vanha, sä taidat olla myös elossa. Ei vois vähempää kiinnostaa.

*nuotti*"Nekrofilia miellyttää, se hengen vie mutta rakkaus on kypsää"

[q]anniharha, 25.6.2008 20:37:
Vaikka sä ootkin armottoman vanha, sä taidat olla myös elossa. Ei vois vähempää kiinnostaa.
[/q]

Yhyyy *ryhtyy emoksi ja viiltää ranteensa*

Mutta jokainenhan on ollut joskus elossa. Eri asia jos tykkää vanhoista ruumiista jotka on ollu kuolleita jo vuosia, niinku NEKRomantikissa.

Lisää käyttökohteita ruumiille: Squicking

[q]domi, 25.6.2008 16:04:
---
alek szahala, 25.6.2008 16:00:
Summonoin luikkarin.

---

Summonointi estetty.
[/q]

Helevetti. Oisin seuraavaks summonoinu liukkarin ja käyny hommiin.

Btw. tähän teemaan sopiikin hyvin Väkevänromanttinen pukudraama:

[q]alek szahala, 25.6.2008 16:00:

Btw. tähän teemaan sopiikin hyvin Väkevänromanttinen pukudraama:
[/q]
Surkee biisivalinta, mut äänitehosteet oli kyl parhautta! ;D

Minkäs takia näin nerokas luukku on kuollu? Vai kuuluuko se aiheeseen? :D

[q]`Ԡի, 18.10.2008 12:00:
---
WiljamiDzay, 18.10.2008 11:59:
Minkäs takia näin nerokas luullu on kuollu? Vai kuuluuko se aiheeseen? :D

---

ZING! ¦D
[/q]

pingpong. pitipä tuossa n00bimainen kirotusvir korjata peräti *pökr*

täällä taas *igor**uuh*

Nekrofiilis

Vittuku ei oo ollu pitkään aikaan mitään säpinää parasta on se fiilis ku saa katella vikoja tärinöitä *kuolaa**kuolaa**kuolaa* mä oon niiiiin kyllästyny noihin mädäntyneisiin tapauksiin

Vetääx täällä jengi ruumita perseeseen?

Onko muuten homo jos mies panee kuollutta miestä perseeseen?

O