NEKROLUUKKU

Back to tunkio O

[q]domi, 25.6.2008 15:15:
---
anniharha, 25.6.2008 15:13:
Entä sit ku yks jota treffailin oli kans aika hyvä ja kiva, mut vähän läzgi eikä kovinkaan jäntevä, ni miten tätä ohjetta sovelletaan siihen jos haluisin ns. uudelleenkäyttää sen luonnonvaroja?

---

Veitsi esille, silvot nahat irti ja kuorit läskit tupperware-astiaan, jonka sitten laitat pakastimeen. Talvella poraat sit läskiin reikiä ja pistät linnuille ruuaksi.

^__^
[/q]
TYHMÄ, mä haluisin ITSE NAUTTIA siitä, mä muille tipuille ala sitä jakamaan :((

[q]anniharha, 25.6.2008 15:16:
---
domi, 25.6.2008 15:15:
---
anniharha, 25.6.2008 15:13:
Entä sit ku yks jota treffailin oli kans aika hyvä ja kiva, mut vähän läzgi eikä kovinkaan jäntevä, ni miten tätä ohjetta sovelletaan siihen jos haluisin ns. uudelleenkäyttää sen luonnonvaroja?

---

Veitsi esille, silvot nahat irti ja kuorit läskit tupperware-astiaan, jonka sitten laitat pakastimeen. Talvella poraat sit läskiin reikiä ja pistät linnuille ruuaksi.

^__^

---

TYHMÄ, mä haluisin ITSE NAUTTIA siitä, mä muille tipuille ala sitä jakamaan :((
[/q]
No sama homma, mut pistät pannulle :D

[q]domi, 25.6.2008 15:17:
---
anniharha, 25.6.2008 15:16:
---
domi, 25.6.2008 15:15:
---
anniharha, 25.6.2008 15:13:
Entä sit ku yks jota treffailin oli kans aika hyvä ja kiva, mut vähän läzgi eikä kovinkaan jäntevä, ni miten tätä ohjetta sovelletaan siihen jos haluisin ns. uudelleenkäyttää sen luonnonvaroja?

---

Veitsi esille, silvot nahat irti ja kuorit läskit tupperware-astiaan, jonka sitten laitat pakastimeen. Talvella poraat sit läskiin reikiä ja pistät linnuille ruuaksi.

^__^

---

TYHMÄ, mä haluisin ITSE NAUTTIA siitä, mä muille tipuille ala sitä jakamaan :((

---

No sama homma, mut pistät pannulle :D
[/q]

Eiiiiiii, ku sä et nyt niiku tajuu! Mä koitan täs selvittää et voinks mä pistää itteeni sen pannulla vai vaatiiks se jotai lisäniksipirkkavinkkei!

/edit, niin tietty jos kärventäisin sen strategiset paikat grillillä niin saiskohan aikaan saman kovuusasteen kuin esim. liian pitkäks aikaa paahdettuun paahtoleipään tulee?

[q]`Ԡի, 25.6.2008 15:19:
Lisää vinkkejä!

Jos heräät yöllä siihen että olet nukkunut kätesi päällä ja se on puutunut, niin kokeilepa seuraavaa: Masturboi tuolla kädellä, liikuttaen sitä toisella, toimivalla yläraajallasi. Eikös tunnukin aivan siltä kuin äskettäin poisnukkunut antaisi sinulle ELÄMÄSI PARASTA KÄSIPELIÄ!
[/q]

Yritin tuota, mutta laukesin niin kovaa että katto sortui ja yläkerran naapuri suuttui. :(

Tää on hieno luukku ku tääl tulee quottauksetki jo ennen varsinaisia postauksia! *sydän*

[q]`Ԡի, 25.6.2008 15:20:
Lisää vinkkejä!

Jos heräät yöllä siihen että olet nukkunut kätesi päällä ja se on puutunut tunnottomaksi, niin kokeilepa seuraavaa: Masturboi tuolla kädellä, liikuttaen sitä toisella, toimivalla yläraajallasi. Eikös tunnukin aivan siltä kuin äskettäin poisnukkunut antaisi sinulle ELÄMÄSI PARASTA KÄSIPELIÄ!
[/q]

Mä pidän tän takia irtokättä tyynyn alla.

Tahtoisin itsekin vähän hyvää ja kylmää.

[q]RiD, 25.6.2008 15:22:
---
`Ԡի, 25.6.2008 15:20:
Lisää vinkkejä!

Jos heräät yöllä siihen että olet nukkunut kätesi päällä ja se on puutunut tunnottomaksi, niin kokeilepa seuraavaa: Masturboi tuolla kädellä, liikuttaen sitä toisella, toimivalla yläraajallasi. Eikös tunnukin aivan siltä kuin äskettäin poisnukkunut antaisi sinulle ELÄMÄSI PARASTA KÄSIPELIÄ!

---


Mä pidän tän takia irtokättä tyynyn alla.
[/q]
Ja domi pitää niitä jääkaapissa.

/edit, NIIN.

[q]domi, 25.6.2008 15:23:
Tahtoisin itsekin vähän hyvää ja kylmää.
[/q]

Niin.

[q]`Ԡի, 25.6.2008 15:31:
Auton takapaksissa on myös hyvää pitää KIERTOTIE-merkkejä sekä liikennekartioita eli -tötteröitä - näin kansanomaisemmin. Jos satut joskus liikenneonnettomuuspaikalle ensimmäisenä, niin pikaisesti vedät autosi tien sivuun, katkaiset tien sopivasta kohdasta tötteröillä ja kiertotieviitalla ohjaat pian saapuvat pelastajat viereiselle syrjäiselle pikkutielle. Ja eikun...
[/q]
...heittämään uhrit takapaksiin merkeiltä ja tötteröiltä vapautuneeseen tilaan ja sit kuristamaan metsään eksyneitä pelastajia sukkahousuilla?

Luen koko ajan, että [size=15] NERO[/size]LUUKKU ja kuvittelen jotenkin, että tää on mulle, mutta täähän onkin joku saatanan pervoluukku. Nii.

Summonoin luikkarin.

[q]Lyylikki, 25.6.2008 15:58:
täähän onkin joku saatanan pervoluukku.
[/q]

:(

[q]alek szahala, 25.6.2008 16:00:
Summonoin luikkarin.
[/q]
Summonointi estetty.

Eettisestihän on oikein vaan simuloida kuolema esim. upottamalla uhri jääaltaaseen sopivan kylmyden saavuttamiseks. Hyviä ominaisuuksia uhrille on että osaa olla mahollisimman hiljaa ja paikoilaan.

Sanoinko muuten uhri? Tarkotin tietysti partneria.

Parhautta on muuten myös se ettei ikinä tarvii tyytyy muuhun ku parhaasen. Leikkaa sen hyvän perseen yheltä, kauniit kasvot toiselta ja vaikka kiinteet sääret kolmannelta. Jokanen saa näin kasattua oman unelmakumppaninsa. Niksipirkan kaavoja noudattaen on suositeltavaa että käytät sukkahousuja osien yhteen sitomiseen. :) Mielellään tulis käyttää valkosia sukkiksia, lisää mukavan muumio-efektin!

[q]Zeratul, 25.6.2008 17:50:
Parhautta on muuten myös se ettei ikinä tarvii tyytyy muuhun ku parhaasen. Leikkaa sen hyvän perseen yheltä, kauniit kasvot toiselta ja vaikka kiinteet sääret kolmannelta. Jokanen saa näin kasattua oman unelmakumppaninsa. Niksipirkan kaavoja noudattaen on suositeltavaa että käytät sukkahousuja osien yhteen sitomiseen. :) Mielellään tulis käyttää valkosia sukkiksia, lisää mukavan muumio-efektin!
[/q]
aaaa, frankenstein!

Iso pojat tietävät kertoa, että parhaat apajat on kärkkyä vanhojen saunojen kulmilla. Ei mitään sen parempaa kuin juuri häkämyrkytyksen saanut lämmin ja hien liukastama... no tiedätte kyllä!

[q]tomii, 25.6.2008 17:52:
Iso pojat tietävät kertoa, että parhaat apajat on kärkkyä vanhojen saunojen kulmilla. Ei mitään sen parempaa kuin juuri häkämyrkytyksen saanut lämmin ja hien liukastama... no tiedätte kyllä!
[/q]
Selviä kuulopuheita, isot pojat yrittää fuulata sua. Kyllähän kokemus kertoo ettei hiki oo hyvä liukaste. :(

[q]Zeratul, 25.6.2008 17:55:
---
tomii, 25.6.2008 17:52:
Iso pojat tietävät kertoa, että parhaat apajat on kärkkyä vanhojen saunojen kulmilla. Ei mitään sen parempaa kuin juuri häkämyrkytyksen saanut lämmin ja hien liukastama... no tiedätte kyllä!

---

Selviä kuulopuheita, isot pojat yrittää fuulata sua. Kyllähän kokemus kertoo ettei hiki oo hyvä liukaste. :(
[/q]

Hurmiossa tämä pääsi unhoittumaan, joten lienee siis parasta ottaa vanha kunnon Glidi-purkki takataskuun!

O