Suosikkiketsuppisi?

Back to tunkio O

Ei hyvää päivää mikä topic ketsuppi on ihan koiranruokaa . hyi yäk en syö

Heinz & Felix .. (hyh .. kuulostaa ihan saksalaiselta nahkahousupoppiduolta *nauru*) mut .. kuiteskin

Heinz Mexican

[q]Zeni-, 31.3.2008 21:46:
Ketsuppia voi käyttää myös hernekeitossa o/

(ja kohta tulee hirveet "ei se sinne kuulu" -huudot)
[/q]

Tota mä oon kelannut kyl kokeilla, vielä en oo uskaltanut. :D

[q]Lumpy, 1.4.2008 02:24:
Heinz Mexican
[/q]
Nam NAM

hyi, ketsuppi on pahaa

[q]Bio, 31.3.2008 20:06:
---
akiapina, 31.3.2008 20:02:
ja turpaanvedon uhallakin myönnän maustavani ketsupilla nakit ja muusin <3

---


Nyt tuli turpaan!

No ei ny sentään.. itekin lykkään Heinzia moneen ruokaan koska se on vaan niin hyvää!
[/q]

Mä vedän teitä molempia pannuun!!

Itse olen myös Heinz-miehiä, mutta en käytä ketsupia, muuta kuin makkispekkisten päällä, muiden mausteiden kera..

Ei oikein tule syötyä kotona sellaisia ruokia mihin ketsuppia laittaisi.

Pari kertaa vuodessa (soija)pyöryköiden ja ranskalaisten kanssa Heinzin luomu maistuu.

MC Donaldsin ketsuppi on kenties hitusen verran makea omaan makuuni mutta menettelee oikein hyvin MC Aterian välittömässä yhteydessä.

Hesburgerin ketsuppi on muuten *super**slurps*

Muuten tulee käytettyä joko Heinzia tai Felixiä, molemmat maistuu. Etenkin Felixin Special ja Salsa -kepsutit sekä Heinzin Mexican -kepsutti.

Heinz ja felix.

Heinzia voi hyvällä omalla tunnolla ostaa vaikka onkin hieman kalliimpaa, mutta sitä menee niin vähän kuitenkin. Eli miksei :P

Felix on myös ihan hyvää, ja sitä tuleekin sitten syötyä äipän luona. Tai sitten sitä Meiran ketsuppia.

Juuri heitin loppusilaukseksi italianpataan reilun annoksen Heinzia. *sydän*

Albert Heijnin ekoketsuppi. Nam.

Tomaattipyre hakkaa mun mielestä kaikki kepsutit. :) Voi si maustaa miten tahtoo.

[q]Jutu, 1.4.2008 11:07:

Heinzia voi hyvällä omalla tunnolla ostaa vaikka onkin hieman kalliimpaa, mutta sitä menee niin vähän kuitenkin. Eli miksei :P
[/q]

Meitsillä menee niin tolkuttomasti ketsuppia, oli sit Heinzia tai Xtraa, että ennenkuin saan oikeata duunia, niin joudun pääosin tyytymään halpiksiin :)

Totta munassa muussiin heintziä.

[q]RiD, 31.3.2008 18:46:
Heinz.

Muut on pyhäinhäväistystä.
[/q]

Amen.

[q]Verano, 1.4.2008 16:19:
---
RiD, 31.3.2008 18:46:
Heinz.

Muut on pyhäinhäväistystä.

---


Amen.
[/q]

Mega-aamen!

Laittaaks muuten kukaan muu kuin minä paistetun kananmunan ja omeletin päälle ketsuppia? :) Tuntuisi, että toikin on monille vähän outo kombo. Ipanan mutsi osti jotakin ketsuppia, joka alkoi just näiden päällä haisemaan tosi vahvasti etikalta. Meinasi tulla inho ketsuppiin sen takia! Onneks se oli vaan se yks purkki :)

[q]tomii, 1.4.2008 16:31:
Laittaaks muuten kukaan muu kuin minä paistetun kananmunan ja omeletin päälle ketsuppia? :) Tuntuisi, että toikin on monille vähän outo kombo.
[/q]

_o/ Meitsi iskee omeletteihin yms ketsuppiva (ja moneen muuhunkin ruokaan) ^__^ heinz-mexican *sydän*

[q]º•The Large•º, 31.3.2008 22:37:
---
ninya, 31.3.2008 19:15:
voiih, tämä on niin mun topic.. *sydän* (oon luultavasti ainoa, joka syö tomaattiakin ketsupilla tai ketsuppia ranskalaisilla)
tänään ostin felixin special -ketsuppia, on suht hyvää mutta itse tehdyt voittavat kyllä kaupan tuotteet aina.

---


Et oo ainoa joka syö ranskalaisia ketsupilla. ;Þ Pizzan päälle laittan kans kezaria! Ja Hollanis ku söin sellasen gratinoidun juusto-soufflén ni päälle laitoin - mitäs muutakaan kuin - ketsuppia!
[/q]

hmm.. ketsuppia ranskalaisilla, ei ranskalaisia ketsupilla.. tarkoitin että mulle ne ranskikset on siinä ruoassa lähinnä mauste..

O