Suosikkiketsuppisi?

Back to tunkio O

Jos jaksaisi niin tekisin itse. Saa parasta!
Mieto chili, puolimakea, etikkainen ja oikeista
Suomalaisista tomaateista tehty. Tuoreet yrtit
mausteena ja reilu suola.

Kyl Heinz on mun mielestä paras normiketsuppi, Felix on kans hyvää, mut monasti tulee ostettua tota Xtraa (halpiksista melkeinpä paras). Joku noista halpiksista oli sellasta, että jouduttiin heittää puteli hevon helvettiin, kun ei sitä pystynyt syömään. Sit noi mexican/chili-ketsupit kyl kans yleensä rokkaa (en muista noista sitä suosikkiani). Mut joo... ketsuppi on vakava asia. Käytän aika paljon.

Ostan joka toinen kerta Heinzii ja joka toinen Felixii ni pysyy balanssi eikä pääse kyllästymään.

Tosin aika vähän tulee enää käytettyä. Lähinnä ranejen kanssa ja makaronilaatikon valmistuksessa menee kans tilkka. Makaroniruokien kanssaki on muuten nykyisin jotain muuta kastiketta :)

Heintzissä on paras koostumus, tukevin maku, sokerin ja etikan suhde tasapainossa, joten valinta on selvä.

Edit: tuli mieleen, että jos nään jonku laittavan ketsuppia perunamuussiin, niin vedän turpaan.

Mutsin itse keittämä ketsuppi kesäauringon kypsyttämistä tomaateista!

Aivan sairaan hyvää!, harmi ettei sitä esmes viime kesänä saanu kun ei kauheesti arska paistanu heinäkuussa, tomaatit jurotti vihreinä niissä varsissa...
Kaupan ketsupeista suosikki on Heinz sillä "sottaamattomalla" korkilla. Ja se oli hyvää sellanen "pastaketsuppi", jossa oli oliiveja ja yrttejä! Sitä ei kyl varmaan enää myydä...?

En oikein osaa päättää Heinzin ja Felixin välillä, mutta maininnan arvoinen on myös Pirkan Mexican-ketsuppi! Riippuu ihan päivästä kumpaa huvittaa käyttää, ja turpaanvedon uhallakin myönnän maustavani ketsupilla nakit ja muusin <3

[q]akiapina, 31.3.2008 20:02:
ja turpaanvedon uhallakin myönnän maustavani ketsupilla nakit ja muusin <3
[/q]

Nyt tuli turpaan!

No ei ny sentään.. itekin lykkään Heinzia moneen ruokaan koska se on vaan niin hyvää!

Kyllä se Heinz on numero 1, mutta viimeaikoina on kyllä myös felixin tuotteet tulleet tutuiksi

Ei oo muuta kuin HEINZ! Kaikissa mauissa, kaikissa pulloissa. Jo pikkulikkana herkkua oli makaroni Heinzilla ja nokareella voita. Nykyään sitä menee sitten maksalaatikkoon, kalapuikkoihin, riisiin ja melkein mihin tahansa...paitsi ei kaurapuuroon :D Mutta sillee hillitysti, ja muitakin mausteita käytetään.

Tavis Felix.

[q]pirpeli, 31.3.2008 20:57:
Nykyään sitä menee sitten maksalaatikkoon, kalapuikkoihin, riisiin ja melkein mihin tahansa...paitsi ei kaurapuuroon :D Mutta sillee hillitysti, ja muitakin mausteita käytetään.
[/q]

Jes joku muukin käyttää ketsuppia maksalaatikkoon! :D Mua katotaan joka paikassa kuin mitäkin sirkuksen kummajaista, kun pistän ketsuppia maksalaatikon päälle (toki se perinteinen puolukkahillokin toimii). :) Kalapuikoille sopii kans yllättävän hyvin ketsuppi, jos ei jaksa väsää mitään kermaviilisoosia. Lapsesta asti oon kanssa laittanut makkara- ja lihakeittoihin kans <- toikin herättää yleensä hilpeyttä. All hail ketchup!! :D Nerokas keksintö!

[q]tomii, 31.3.2008 21:33:
Jes joku muukin käyttää ketsuppia maksalaatikkoon! :D Mua katotaan joka paikassa kuin mitäkin sirkuksen kummajaista, kun pistän ketsuppia maksalaatikon päälle (toki se perinteinen puolukkahillokin toimii). :)
[/q]

Saman kummaksuvan katseen näen mäkin pöydän toiselta puolelta yleensä :D Ja ketsupin lisäksi siinä päällä on jäisiä puolukoita.... All heil ketspuppi indeed!

Ketsuppia voi käyttää myös hernekeitossa o/

(ja kohta tulee hirveet "ei se sinne kuulu" -huudot)

Heinz! Jostain ilona-ketsupista sai ihan tarpeekseen kouluruokailuissa..

Enempi tulee kuitenki käytettyä jotai salsakastikkeita c: mucho namnamsos

[q]tomii, 31.3.2008 21:33:
Kalapuikoille sopii kans yllättävän hyvin ketsuppi, jos ei jaksa väsää mitään kermaviilisoosia. Lapsesta asti oon kanssa laittanut makkara- ja lihakeittoihin kans
[/q]

Kyllä Ja jos mulla ei ole muuta dippiä, niin dippaan sipsejä ja nachoja ketsuppiin. Myös poppiksia dippaan siihen- se kummastuttaa monia

Tos viikonloppuna oli pottujen kanssa jotain semmosta punasta, merkki ei ny tuu mieleen mut aika hyvää oli kyllä, suosittelen.

Ittelle se on Pirkka, jos saatavilla, jos ei saatavilla niin sitten se on yleensä heinz 'tsuppia

Heinz! There is no other.

[q]Tapi, 31.3.2008 19:54:
Heintzissä on paras koostumus, tukevin maku, sokerin ja etikan suhde tasapainossa, joten valinta on selvä.

Edit: tuli mieleen, että jos nään jonku laittavan ketsuppia perunamuussiin, niin vedän turpaan.
[/q]

tervetuloa mätkimään. ps tarjookko ne muusit, kepulin voin ottaa omasta tagaa mugaa.

[q]Tapi, 31.3.2008 19:54:
Heintzissä on paras koostumus, tukevin maku, sokerin ja etikan suhde tasapainossa, joten valinta on selvä.

Edit: tuli mieleen, että jos nään jonku laittavan ketsuppia perunamuussiin, niin vedän turpaan.
[/q]

Kyllä! ystävättäreni laittaa ketsuppia myös hernekeittoon*piis* intohimonsa jokaisella Tosiaan... hän laittaa ketsuppia jokaiseen sapuskaan.

Itse tykkään, että ketsuppi on hieman tulista. En muista kuka sitä valmisti vai valmistaako sitä jokainen merkki... mutta normi ketsupit ei enää uppoo

O