Suosikkiketsuppisi?

Back to tunkio O

Mä en muuta suostu ees syömään kun heinzia

Heinz.

Muut on pyhäinhäväistystä.

Heinz on hyvää, mutta jää todella helposti purkinpohjalle. Felixiä ostan aina kaupasta, koska se on hinta/laatusuhteeltaan parasta. Nih!

@ yleinen keskustelu

Mutta asiaan: suosikiksi on noussut viime aikoina Felixin tavallinen ketsuppi, siinä on kilohinta ihan siedettävällä tasolla ja maku on kohdillaan. Eilen maistoin Heinzin Chiliketsuppia, se oli ihan hyvää, tosin mitään chili-potkua en siinä kyllä huomannut.

Halpiksista X-tra-ketsuppi on kans ihan hyvää :)

Mäkin ketsuppi!!! Mutta kaikki menee, ilman ketsuppia en tule toimeen.

Heinz. Mun kokemuksen mukaan ihmiselle joko A) ketsupilla ei ole väliä, tai B) sen on pakko olla Heinzia.

Pirkan luomukepsuttii löytyy jääkaapista!

B) sen on pakko olla [o]Heinzia[/o] Felixiä.

Kyllä Felix on se ainoa oikea. Heinzista en ole ikinä pitänyt

[q]anniharha, 31.3.2008 18:53:
Pirkan luomukepsuttii löytyy jääkaapista!
[/q]

Maistoin just joku aika takaperin vahingossa Felixin luomuketsuppia. Onko ne kaikki niin kamalia?!

Ei ketsuppia mulle ollenkaan kiitos.

Heinzia sen olla pitää.

Mäkin ketsuppi on kyl kans yllättävän hyvää!

Mielenkiintonen kysymys. Melkein valitsen ketsupin käyttökohteen mukaan.

Felixissä on mukavan pehmeä maku, kun taas jos haluan terävämpää makua niin sillon heinz.

Hesen ketsuppi on kans ihan ok.

Meira ja muita halpistuotteita en käytä kuin pakon edessä. "pakon edessä" ei ole ranskalaisten maustaminen ketsupilla, ne kun ei ketsuppia tarvi :)

[q]Zenni, 31.3.2008 18:58:
Heinzia sen olla pitää.

Mäkin ketsuppi on kyl kans yllättävän hyvää!
[/q]

girl you know its true ! (siis HEINZ !)

Heinz TAI Felix, normaaliversiot, molempi parempi. Tosin Lidlin halpisketsuppi pääsee lähelle ja voin senkin hyväksyä.

Ehdottomasti Heinz!

Väkisin saattaa mennä muutkin, kunhan se ei ole mitään makeeta.

no ei sil nyt sillee välii oo

[q]larzizi, 31.3.2008 18:56:
Maistoin just joku aika takaperin vahingossa Felixin luomuketsuppia. Onko ne kaikki niin kamalia?!
[/q]
:D
Riippuu varmaan siitä mistä tykkää! Mulle ainaki toi uppoo oikein hyvin, tosin mitäpä mä en söis

voiih, tämä on niin mun topic.. *sydän* (oon luultavasti ainoa, joka syö tomaattiakin ketsupilla tai ketsuppia ranskalaisilla)
tänään ostin felixin special -ketsuppia, on suht hyvää mutta itse tehdyt voittavat kyllä kaupan tuotteet aina.

Aika vähän käytän ketsuppia, mutta suosikki on Heinzin sokeriton ketsuppi. Ja ehdottomasti sellaisessa uudessa pullossa, minkä korkki ei paakkuunnu

[size=7]E: Eka postaus noin puoleen vuoteen ja näin tärkeästä aiheesta *pepsodent*[/size]

Mikä on suosikkiketsuppisi? Mexican-tyylillä vai ihan perinteisesti? Sokerilla vai ilman? Oma lempparini on Heinzin luomuketsuppi!

O