postaa tänne jos sul ei oo muut elämää kun työ

Back to tunkio O

[q]zenroph, 24.6.2008 19:55:
8h/arkipäivä töitä ja loput tunnit onkin sitä varjoissa elämistä ja odottamista et seuraava työpäivä tulee jo.
[/q]

the story of my life

Vittusaatananperkeleen kädettömän projektipäälliköt kun ei osaa laskee et 1+1, et jos jonkun työn tekijä on lomalla, niin jonkun tarvis tehdä sen työ. Enkä se joku oo minä, ainakaan saatana tunnin varoitusajalla.

Onneks on viikko ja 2 päivää lomaan.

Töissä yleensä 8-16, sen jälkeen rupeen tekemään oman yrityksen hommia. Jos töitä paljon niin kyl ne päivät saattaa mennä siihen 8-22 Onneksi (epäonneksi?) hommat alkaa pikkuhiljaa tasaantumaan, ja pahimmat ruuhkat keväältä ohi.

Mä en vissiin voi tänne postata koska mä kuitenkin työn lisäksi pelaan tietokonepelejä ja katon televisiota. Onhan sekin elämää, eikö? Eikö?

Aika usein tuntuu että näin on... Lisätään nyt vielä musiikki, salilla käynti ja täällä roikkuminen... Jotain oleellista puuttuu...

80-90h per viikko töitä. Ma-Su.
Eiköhän se riitä selvitykseks, mutta nyt nukkuun, kun 08.00 pitäis taas olla jo hommis.


Mut ei niitä töitä pakko olis tehdä jos ei halua, ottaa lopputilin vaan. Itsehän tykkään.

Tänään oli 11 tuntinen työpäivä ja huomen 12 tuntii... jes... mikä parasta... liksassa se ei tule näkymään mitenkään... ihan normi liksa jonka saa työpäivästä(7.5 tuntii)... kyl tää on niin siistii että...

Töissä tai vappaalla - aina kameran tai levyjen kanssa :)

Me has no life.

arkisin 8-20 +toisinaan lauantait ja sunnuntait Vuos vielä.. JAKSAA JAKSAA! Niin ja semmone 10,5kk takana.. Hyvästi ystävät. Nähdään ensi vuonna, ehkä jos oon hengissä

Joka päivä kyl tallaa samoja saakelin jalanjälkiä, arki todellakin on arkea ja vaikka joku päivä jäiski enemmän aikaa, on yleensä niin väsyny että sen ajan käyttää sohvalla.

Viikonloppuna ottaa sitte kaiken irti, ja taas maanantaina on entistä väsyneempi.

Työ=tietokone=vapaa-aika

ehkä kohta jotain muuta....

Aika harvoin sitä muuta elämää on.
Jos ei aateekoota naputa ni sit on muiden koneiden kimpussa.

viime pe 15-07 työ

mä oon niin täällä tämän viikon o/

Meikä o/

oliski

Huonosti menee täälläkin.

Lähiaikoina tuntunut siltä.

työ,työ,työ,työ,työ.... VITTU! ja takas töihin... ...nii piti sanomani.. 78h viikkoon duunia ja loput lähinnä nukkumista että jaksaa ni joo... työ,työ,työ... ei sais valittaa mut nyt kyrsii ja pahasti

koht töihin saatana

O