postaa tänne jos sul ei oo muut elämää kun työ

Back to tunkio O

hahaa. topic sopii mun tämänhetkiseen tilanteeseen. Ainoot yli 3pv vapaat ennen inttiä osuu juhannukselle jolle ei sitten yhtään mitään suunnitelmia, sekä risteilylle jolle lähdetään duuniporukalla. :F

ei kesää tänä kesänä.

Joskus kannattaa pieni irtiotto.

Tai sitten voi irrotella ;)
http://www.dbasixx.com/player.php?video=dbxbadmonday0002

joo ei tässä enää edes muista, että koska olis viimeks ollut vaan 8 tuntia töissä. tästä kun kohta lähtee töihin päin ajelemaan, ni takas himassa on varmaan jossain iltakasilta...

8h/arkipäivä töitä ja loput tunnit onkin sitä varjoissa elämistä ja odottamista et seuraava työpäivä tulee jo. eli.

o/

No pidän täyspäiväsiä opiskelujani tavallaan työnäni, vaikka siitä ei rahaa tulekkaan. Ja kun täyspäiväiset opiskelut taas alkaa, ei sitä juuri muuta ehdi tekemään. Syksyllä ois lisäksi aloittaa jonkun sortin ilta-/viikonlopputyöt, ja lisäksi yritän edelleen ehtiä urheilemaan sen 3 krt viikossa.

Mutta itse olen tieni valinnut, ja mielestäni vieläpä oikein*joo**piis*

Ilmoittaudun. Toivotaan, että kesä ja loma korjaavat tilanteen *sydän*

Ilmoittaudun. Toivotaan, että palkkapäivä siitä myös muistuttaa. *sydän*

Postaan tänne jo ennakoivasti, sillä kohta on varmaan taas sellanen meininki, että ei edes ehdi postailla...

o/ Tosin, vaikkei ois duunia, ni ei mulla silti olis mitään elämää

Tuntuu olevan ihan mukavasti tekemistä vapaa-ajalla ja duunissa kesällä kaikista kiireisin aika ja sais olla sielläkin niin paljon kun haluaa..

toisinaan

Uaah, tää on just mulle.. kahta työtä koko aikaaaa :S

Duunissa yleensä klo 08 tai 09, himassa about 19-20. Joskus tulee kyllä ajatelleeksi, että asiat vois hoitaa helpomminkin...

Mulla ei ole ollut useisiin vuosiin mitään elämää työn ulkopuolella. Kun töistä tulen niin ilta kuluu joko nettiä selaillessa tai joskus ulkoillessa. Siinäpä tuo.. Viikonloppunakin noudattaa sitä samaa kaavaa. Tylsää tylsää ja lisää tylsää :(

[q]_rimpula_, 11.6.2008 00:08:
kyllä sitä välillä on pakko ihmetellä kuka saakeli sotkee mun kämpän ku tuntuu että töissä sitä vaan on..
[/q] sanoppa elä muuta... vaikka ei kävis kun kerran viikossa kotona niin aina tuntuu että kämppä on sotkussa... tai sit sitä ei vaan ehi siivoon...*hih*

noh eikait tässä enää muunlaista elämää osais elääkkään jos ei olis työtä.. ja huomenna taas aamulla seittemäks ja jos sitä sitten joutus vaikka jo ennen ilta seitentä takas ruoka pöydän ääreen.. sitte parin viikon päästä viikon kesälomalle josta kerkee olla "kotona" 2 päivää.. ja taas töihin... arbeit macht frei...!

Täähän on ku mulle tehty topic*joo*.

I agree. Toivoisin kyl et ois jotain muutakin. Paitsi et, osaisiko sit olla :D

Oon joka arkipäivä 7.30-15.30 (mahd. pitempäänkin) normaalissa päiväduunissa ja siihen vielä viikonlopun 21-03..04 pe ja la keikat vakkariraflassa dj:nä.

Vapaa-aikana tulee oltua aikas paljon kotistudiossa ja joskus liikenee aikaa kavereillekin.Loma vasta syyskuussa.

Miten tuon nyt ottaa..

O