Raver71 With Old Skool Babies 8.12.2007 @ Lahti
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »
Tämmöisiä biisejä tarjosin kansalle.
Members of Mayday - religion (alusta 0.30)
Members of Mayday - Forward ever
Members of Mayday - We are different (Raving society-mix)
Members of Mayday - Enter the arena
Marusha - Deep
Rednex - Wish you were here (Stampede remix)
[q]Santutar, 9.12.2007 15:57:
Ps. Erikoistergui Hansulle, Helille ja Satulle: *noita-akkanaureskel ja sormellaosoittel*
[/q]
ahahaha
[q]Raver71, 9.12.2007 16:05:
Rednex - Wish you were here (Stampede remix)
[/q]
Ps. Erikoistergui Hansulle, Helille ja Satulle: *noita-akkanaureskel ja sormellaosoittel*
[/q]
Joo kuten totesinki et rupes vähän housunpuntti tutisee ku huomaa et oon ainoo kakslahkeinen pöydäs ja hirvee käkätys pääl =P
oli kyllä tosi kivaa
Mahtavat kekkerit kaiken kaikkiaan, vaikka tunnelmaan virittäytyminen kestikin jonkin aikaa. Mahtavat deejiit&seuranpitäjät ja joulusapuska oli khyl ++ Musatarjonta toimi koko illan*joo*
Onnittelut vielä Raverille71:lle*aplodit*
Laivasto kiittää
onnea Raver71
kiitos jari, ville ja Etana
Raver71 & Old Skool Babies sarja jatkuu jossain muodossa ensi vuonna ihan varmasti. Sen verran hauskaa oli tuo eilinen. Se musiikki... Seura... Fiilis... Kaikki toimi täydellisessä harmoniassa.
Oh .. vanhempaa settiä ja nostalgiaa .. oispa ollu kiva olla paikalla .. noh, joutuu varmaan järjestämään samantyylistä tännepäin.
Tuo nyt oli ensimmäinen vähän suuntaa antava => http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11970
[/q] *sydän*
Tosiaan se mun "tulishow" raasto hermoja kieltämättä=D
No,mutta ens vuona luupaan ottaa kunnon välineet mukaan,jos vaikka onnistuis paremmin=)
Ilta muuten oli mahtava!
[q]MirsA, 10.12.2007 17:51:
No,mutta ens vuona luupaan ottaa kunnon välineet mukaan,jos vaikka onnistuis paremmin=)
Ilta muuten oli mahtava!
[/q]
On muutama hyvin onnistunut siisti kuva olemassa. Ensi vuonna ehdottamasti uudestaan. Tämä showkin. Ja bileet varmasti samalla konseptilla. Wanhaa wanhalle...
[q]Raver71, 10.12.2007 20:00:
---
MirsA, 10.12.2007 17:51:
Ilta muuten oli mahtava!
---
On muutama hyvin onnistunut siisti kuva olemassa. Ensi vuonna ehdottamasti uudestaan. Tämä showkin. Ja bileet varmasti samalla konseptilla. Wanhaa wanhalle...
[/q]
...No hieno homma!=) ja kyllähän noita kinkereitä tulee missä saa taas leikkiä "pyromaania"*sars*
Mutta ensi vuona tosiaan jotain enemmän vaativampaa... =)
Kyl sitä näköjään saa ittensä juhlatuulelle hyvin lyhyessä ajassa ja yllättävän vähällä määrällä alkomahoolia Ehkä ko viikon rellestyksillä ja lentämisellä oli oma osuutensa asiaan... Joka tapauksessa kiva lopetus vuoden biletysviikolle, harmi kun ei päästy aiemmin paikalle! Kiitoksia Raverille ja onnittelut vielä kerran
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »