Raver71 With Old Skool Babies 8.12.2007 @ Lahti
Ei enää pitkä aika. Rapeet 2 vkoa. Noinkohan sieltä omin jaloin pääsee pois, johtuen humalatilasta? Se ei kyllä ole tavoite. Haluan kuulla koko illan musiikki tarjonnan. Eli rauhallisesti omaan tahtiin juon. Silleen että on hyvä fiilis. Ei övereitä...
[q]Raver71, 21.11.2007 10:19:
Ei övereitä.[/q]
:(
[q]Raver71, 21.11.2007 10:19:
Ei enää pitkä aika. Rapeet 2 vkoa. Noinkohan sieltä omin jaloin pääsee pois, johtuen humalatilasta? Se ei kyllä ole tavoite. Haluan kuulla koko illan musiikki tarjonnan. Eli rauhallisesti omaan tahtiin juon. Silleen että on hyvä fiilis. Ei övereitä...
[/q]
ja paskat!
mitähän limudiskoa sä oikein odotat...
raah raah ! :)
yllättävän lähellä tämäkin jo :)
jaa täällä täytyykin sitten päästellä oikee vanhanliiton runttausta
ja vaikka toisin tullaan sanomaan, tämä kyllä soi:
Niin se aika kuluu. Nämä on ensi viikolla.
Ens viikosta tulee suhteellisen rankka siis!
rakkaudella Reiverille *sydän* :
Enää vähän reilu viikko. Ensi viikosta tulee ihan älytön...
Nyt kun tästä pitkästä illasta selviää hengissä niin odottaa jo seuraava kova koitos. Tosin luulen että allekirjoittaneella nämä tulevat olemaan rankemmat kekkerit. Vaikka huomenna tulee valvottua aika pitkään aamusta. Mutta wanha jaksaa... Toivotaan että olen siinä kunnossa että soittamisesta tulee jotain. Tai jos en ole kunnossa niin Bates saanee lisää soittoaikaa... Mutta soittamaan pyritään viimeiseen asti.
[q]Raver71, 5.12.2007 17:45:
... Toivotaan että olen siinä kunnossa että soittamisesta tulee jotain.
[/q]
että älä jaksa selittää
Huomenna!
Opiskelujen takia en pääse mestoille. Harmittaapi. Mut pitäkäähän liian kivat pippalot ja synttärisankarille liian paljon onnea!
http://tinyurl.com/2spyux vähän tietoa missäpäin lahtea. Eli siis kerintie 1.
hmmms. nyt tajusin et tää on muuten toiset synttärit peräkkäin ku oon ilmeisesti autol liikentees =P
EIPÄS MUUTEN OOOOKKAA!
huomen sit ja vaihteeks selvinpäin
Nyt mitataan aikaa enää tunneissa...
[q]Raver71, 8.12.2007 01:37:
Nyt mitataan aikaa enää tunneissa...
[/q]
kuinka monta kertaa käyt kusella enne itse hetkeä