Supervoimat

Back to häröily O

[q]Juhgu, 3.8.2007 03:23:
Lonkeropenis.
[/q]

Word!

[q]deena, 3.8.2007 02:56:
Ataraksia, piru vieköön.
[/q]

Melko hyvä valinta.

[q]Avernian, 5.8.2007 04:24:
---
deena, 3.8.2007 02:56:
Ataraksia, piru vieköön.

---


Melko hyvä valinta.
[/q]

Tai Ataraxia

Tahtoisin syödä hormoneja, joiden avulla penikseni kasvaisi normaalipituiseksi tästä katkaravusta. :F

..Tällä hetkellä haluisin olla huippukuntonen.. Niin et jaksais tehdä jotain.. Tai mennä jonnekkin.. Melkein ollu muka rankka viikonloppu

Millään muulla ei o niin väliä kunhan saa trikoot...*nauru*

Haluisin lentää kuin lintu vapaana

Telekinesia voisi olla kova sana. Voisi liikutella juttuja. Tietenkin myös laserkatse voisi olla kova sana. Pystyisi tekemään ihmisille laserleikkauksia silmiin ja siten voisi rikastua todella nopeasti. Toisaalta olisi hirmukiva olla THE LIQUIDMAN eli mies, joka pystyy muuttumaan vedeksi ja siten etenemään paikkoihin joihin ei normaalisi pääse. Tällaisia paikkoja olisivat naisten saunat, pukuhuoneet sekä WC:t. Vähän olisi siistiä!

Näkymättömyys tottakai... ainoa, että mä en varmaan osais millään käyttää tota voimaa mihinkään hyvään :D

[q]opmdevil, 7.8.2007 13:59:
Telekinesia voisi olla kova sana. Voisi liikutella juttuja. Tietenkin myös laserkatse voisi olla kova sana. Pystyisi tekemään ihmisille laserleikkauksia silmiin ja siten voisi rikastua todella nopeasti. Toisaalta olisi hirmukiva olla THE LIQUIDMAN eli mies, joka pystyy muuttumaan vedeksi ja siten etenemään paikkoihin joihin ei normaalisi pääse. Tällaisia paikkoja olisivat naisten saunat, pukuhuoneet sekä WC:t. Vähän olisi siistiä!
[/q]

Aahaha :D. Toi ois muuten ihan jees, mut näkisitkö sä tona litkuna sit mitää, vai pitäiskö materialisoitua takasin normimuotoon, jotta näkökin toimis? Enkä ehkä välttämättä olis hirveen innoissani tosta mahdollisuudesta päästä WC tiloihin :D.

Tiedän useita tilanteita joissa olisi hauska olla kärpäsenä katossa. Lentotaitoja en silti kuitenkaan haluaisi, koska kookkaana näkyvänä ei katossa leijaamisesta olisi juuri mitään hyötyä. Sen sijaan näkymättömänä nurkassa nyhjäämisestä olisi. Ja voisipa sitä käydä vaikka kiskasemassa niskavilloista niitä jotka puhuu paskaa....

Kyky hallita aikaa. En vaan tiedä onko toi enää supervoima, vaan mennänkö jo sillä Jumalaisiin voimiin. Olisi meinaa aika helppo elää silloin

[q]nomic, 5.8.2007 07:29:
Tahtoisin syödä hormoneja, joiden avulla penikseni kasvaisi normaalipituiseksi tästä katkaravusta. :F
[/q]

Tilataan sulle Thaimaasta sopivan kokoinen vastakappale, siel on kuulemma mistä valita. . .

Itse haluaisin olla Wolverine, siin on hyvä yhdistelmä joka vois toimii. Ei liian mega ja kuitenkin supercool.

Trikoot vaan mulle kiitos. Minä trikoissa onkin sitten sen verran hc-näky että kyllä se kellistää paatuneimmankin

[q]`Ҡӫ, 28.8.2007 14:02:
Läpinäkymättömyys ois kyl hyvä super-kyky.
[/q]
Siistii, mullakin on supervoima. Mustakaan ei näe läpi.

mä haluun olla se kivimies.

hmm, kyky aiheuttaa kenessä tahansa läsnäolijassa spontaani rakon tyhjentyminen? :o

Ylivoimaiset taistelukyvyt esim. miekan käsittely jne :)
Lisäksi olisi mahtava omata supervoimat eläimien kanssa kommunikointiin :)

[q]kottarainen, 28.8.2007 15:13:
Loistava*nauru*
[/q]

supervoimani ovatkin aina parhaita!

Haluisin olla niinku Ripley Allen Alien 4 sessa.. alienin vaistot, parantuminen ja nopeus. Prkl!

O