Supervoimat

Back to häröily O

EIköhän se lentäminen olis. vois liidellä lentokoneiden vieres ja vilkutella muille :P

[q]Zeni-, 2.8.2007 12:09:
EIköhän se lentäminen olis. vois liidellä lentokoneiden vieres ja vilkutella muille :P
[/q]

Haha. Menisit turbiiniin ja sanoisit splurts.

Mä oon miettiny tätä aika paljonkin Lentäminen, näkymättömyys ja teleportaatio on kaikki aika kivoja ideoita, mut oon päätyny siihen että mulle siistein supervoima olis todennäköisyyksien hallinta, eli se että pystyisi mahdollistamaan mahdottomankin epätodennäköiset tapahtumat (jotka kuitenkin kaikki olisivat fysiikan lakien mukaan mahdolilsia). Tähän sisältyisi esim. syövän parantaminen, sään muutokset, pienet rahalliset edut, aina sopivasti vaihtuvat vihreät valot, kavereiden ja töiden yms aikataulujen yhteensopivuudet, jne.

[q]Juhgu, 2.8.2007 12:17:
---
Zeni-, 2.8.2007 12:09:
EIköhän se lentäminen olis. vois liidellä lentokoneiden vieres ja vilkutella muille :P

---


Haha. Menisit turbiiniin ja sanoisit splurts.
[/q]
Mul ois niin kovat supervoimat että se turbiini hajois.

Telekinesia.

Hmm...
Lenneltyä tulee jo.
Useimmille olen näkymätön.
Röntgenkatsekin on niin kova, etten huomaa ihmisiä.
Fyysinen kuntokin on ylivertainen.
Viiden litran räkäklimppejä en kyl osaa tuottaa

Mä voisin ottaa vaikka vahvat telepaattiset voimat (Bester *sydän*)

tulevaisuuden näkeminen*iloinen**pepsodent*

Toi teleportaatio ois aika jees. Ehkä sen avulla voisin olla oikeessa paikassa, oikeeseen aikaan. Trikoot mä jo omistan ja viitan voi kehittää jostain.*hymy*

Haluain lentää ja kyvyn telepatiaan.

Mä haluisin voida liikkua ajassa jokasuuntaan ja sit semmonen kroppa että voisi tanssia loputtomasti:)

Kyky saada aloittamani asiat valmiiksi.

Tahtoisin sellaisen pääkopan, johon voisi Matrix-tyyliin ladata ja omaksua hetkessä erinäisiä jännittäviä taitoja kuten vaikkapa kung-fu tai uusi vieras kieli. Ei niinkään välttämättä yliluonnollisia kykyjä.

Toisaalta, aika usein toivoisin olevani näkymätön.

ei ei en kyl osais valita vaan yhtä voimaan. on niin erilaisia siistejä. lentäminen ois jees, mut näkymättömyys vois olla myös, röntgenkatse, yber lihasvoimat ois välillä tosiaan jees.. ei ei voi valita vaan yhtä.

Kyllä se mielenhallinta olla pitää.. Mitäs väliä noilla muilla kyvyillä on jos pystyy kontrolloimaan noiden kykyjen omaajia sekä niitä muita pulliaisia.

Ataraksia, piru vieköön.

Lonkeropenis.

Tänään antaisin mitä vaan pumpusta,
jolla saisi tyhjennettyä pään: kaikki
turha vaan toisesta korvasta ulos.

Lobotomia-aikani on vasta ensi
viikolla.

jotain hohdokkaampaa.
materian hallintaa varmaan tavalla tai toisella(joko oman tai sitten ympäröivän)

No tottakai mä haluisin olla vahvempi ku HULK! ja ehkä vihasempiki!

X-menissä ihastuin Magneton kykyyn pyöritellä rautaa, että enköhän mä sen ottais jos sais valita.

O