postaa tänne kun inhoat kännisuihkuja!

Back to tunkio O

mä joskus luulin, et jos tulee oikein känäs himaan ja on huono olo tai sellasta, et suihku auttais.
Kerran kokeilin ja siit tuli entistä huonompi olo, joten aattelin siltä seisomalta jättää ne känäsuihkut asian osaaville.

tää on ihan arin topikki

[q]Foxmagon, 15.7.2007 03:26:
Sammuminen kauheassa ördäyskunnossa ruiskuun on kamalaa. Ja varsinkin se kun herää ihan kohmelona ja ryömii likomärkänä sänkyyn. Et ei näin. :P
[/q]

Öö, ruiskuun? Häh?! ai niinku narkki? Kai se sit on niin hirveää, mut eikö tää ohita aiheen, joka kyl todellakin on aloitettu muutenkin just oikealle osastolle.

[q]ee102, 20.7.2007 21:52:
Öö, ruiskuun? Häh?! ai niinku narkki? Kai se sit on niin hirveää, mut eikö tää ohita aiheen, joka kyl todellakin on aloitettu muutenkin just oikealle osastolle. *justjoo*[/q]

Tässä ruisku = suihku. Vai oliko postaus sarkasmia?

[q]ee102, 20.7.2007 21:52:
---
Foxmagon, 15.7.2007 03:26:
Sammuminen kauheassa ördäyskunnossa ruiskuun on kamalaa. Ja varsinkin se kun herää ihan kohmelona ja ryömii likomärkänä sänkyyn. Et ei näin. :P

---


Öö, ruiskuun? Häh?! ai niinku narkki? Kai se sit on niin hirveää, mut eikö tää ohita aiheen, joka kyl todellakin on aloitettu muutenkin just oikealle osastolle.
[/q]

Et oo vissiin kuullu, et suihkuu kutsutaan nykyään ruiskuksi. Mulle tuli kans aivan puun takaa mokoma sana, mut joka päivä sitä oppii uusia ihania slangisanoja.

Mun alakerran juoppo (naapuri) sammui kerran suihkuun v. 2004.

Sen lihava vatsa tukki lattiakaivon ja vesi valui pari kerrosta alas. Tietysti ei herännyt mihinkään niin piti sulkea keskimmäinen vesinousu.

hmm ei oo tullu koskaan kännisuihkua otettua .. aina on niin sammumispisteessä et kaatuu väkisinki sänkyyn baarireissun jälkeen pitäiskö kokeilla joskus......

[q]Epailija, 20.7.2007 22:04:
---
ee102, 20.7.2007 21:52:
Öö, ruiskuun? Häh?! ai niinku narkki? Kai se sit on niin hirveää, mut eikö tää ohita aiheen, joka kyl todellakin on aloitettu muutenkin just oikealle osastolle.
---


Tässä ruisku = suihku. Vai oliko postaus sarkasmia?
[/q]

Sarkasmiakin. Mun mielestä tuntuu tosi oudolta, että jotkut sanovat suihkua ruiskuksi. En lisää omaan sanavarastooni. Ruiskusta tulee mieleeni enemmän huumeruiskut, verinäytteet ja rokotukset, kuin virkistävä suihku.

[q]Timce, 20.7.2007 22:07:
Et oo vissiin kuullu, et suihkuu kutsutaan nykyään ruiskuksi. Mulle tuli kans aivan puun takaa mokoma sana, mut joka päivä sitä oppii uusia ihania slangisanoja.
[/q]

En tosiaan. Enkä voi ymmärtää, miten jollakin edes tulee mieleen sanoa suihkua ruiskuksi. Ks. edellinen viestini. Missä murteessa tuota ruisku-sanaa oikein käytetään suihku-sanan tilalla? o_O

Roihikassa on sellainen baari kun Ruiskumestari, mutta ikkunan teippaukset viittaavat palomieheen.

[q]ee102, 20.7.2007 22:32:
En tosiaan. Enkä voi ymmärtää, miten jollakin edes tulee mieleen sanoa suihkua ruiskuksi. Ks. edellinen viestini. Missä murteessa tuota ruisku-sanaa oikein käytetään suihku-sanan tilalla? o_O[/q]

No en tiedä voiko sitä mihinkään tiettyyn paikalliseen murteeseen liittää, mutta itselleni tuo sanavaihdos ei tuota mitään ongelmia. Ruisku ja suihku ovat sopivan samanlaisia sanoja ja ruiskuun liittyvät sana-assosiaatiotkin tuovat ensisijaisesti mieleen esim. auton pesemisen puutarhaletkulla. Liekö seurausta siitä että lääke- ja huumeruiskut (-piikit) omaavat niin vähäisen roolin omassa elämässäni, mutta etenkään tällaisissa konteksteissa ei minulle yleensä tule mieleenkään liittää sanaa ruisku mihinkään negatiiviseen.

[q]Epailija, 20.7.2007 22:43:
---
ee102, 20.7.2007 22:32:
En tosiaan. Enkä voi ymmärtää, miten jollakin edes tulee mieleen sanoa suihkua ruiskuksi. Ks. edellinen viestini. Missä murteessa tuota ruisku-sanaa oikein käytetään suihku-sanan tilalla? o_O
---


No en tiedä voiko sitä mihinkään tiettyyn paikalliseen murteeseen liittää, mutta itselleni tuo sanavaihdos ei tuota mitään ongelmia. Ruisku ja suihku ovat sopivan samanlaisia sanoja ja ruiskuun liittyvät sana-assosiaatiotkin tuovat ensisijaisesti mieleen esim. auton pesemisen puutarhaletkulla. Liekö seurausta siitä että lääke- ja huumeruiskut (-piikit) omaavat niin vähäisen roolin omassa elämässäni, mutta etenkään tällaisissa konteksteissa ei minulle yleensä tule mieleenkään liittää sanaa ruisku mihinkään negatiiviseen.
[/q]

Mulla ei olekaan autoa tms., ja 'puutarharuiskua' olen aina sanonut puutarhaletkuksi enkä ikinä ruiskuksi. Siten yhdistän ruisku-sanan lääkärillä käyntiin tai huumeruiskuihin.

mun äiti sanoo suihkua ruiskuksi. hävee, ehkä?

:LOL:

ahhhahaha. PIIKITÄN ITTEENI AINA KÄNNIS JA SAMMUN! igor igor

[q]$, 20.7.2007 22:07:
Mun alakerran juoppo (naapuri) sammui kerran suihkuun v. 2004.

Sen lihava vatsa tukki lattiakaivon ja vesi valui pari kerrosta alas. Tietysti ei herännyt mihinkään niin piti sulkea keskimmäinen vesinousu.
[/q]

Antti?

Eiku se asui yläkerran kämpäs, muistaakseni.

Ps. kerran oon ollu.

[q]ee102, 20.7.2007 22:17:
Ruiskusta tulee mieleeni enemmän huumeruiskut, verinäytteet ja rokotukset, kuin virkistävä suihku.
[/q]

Miksei ruisku voi olla myös virkistävä? TJEU: Atropiini.

[q]ee102, 20.7.2007 22:32:

---


En tosiaan. Enkä voi ymmärtää, miten jollakin edes tulee mieleen sanoa suihkua ruiskuksi. Ks. edellinen viestini. Missä murteessa tuota ruisku-sanaa oikein käytetään suihku-sanan tilalla? o_O
[/q]

Mun äiti (TRE murre) kutsuu kans suihkua ruiskuksi... En osaa pitää tota mitenkään kummallisena. Sanoilla voi olla useita eri merkityksiä.

lässynlää sitä lässynlää tätä..
joku jopa jaksaa lässyttää kun aihe on kerrankin oikeassa paikassa
ja sit viel pokerilla sanoo et suihkun ruiskuksi kutsuminen on outoa :D

[q]Claquesous, 21.7.2007 01:51:
---
$, 20.7.2007 22:07:
Mun alakerran juoppo (naapuri) sammui kerran suihkuun v. 2004.

Sen lihava vatsa tukki lattiakaivon ja vesi valui pari kerrosta alas. Tietysti ei herännyt mihinkään niin piti sulkea keskimmäinen vesinousu.

---


Antti?

Eiku se asui yläkerran kämpäs, muistaakseni.

Ps. kerran oon ollu.
[/q]

Antti oli mun kanssa samalla tasolla. Tosin Antin kulinaariset mieltymykset mielessä en yhtään ihmettelisi edellä mainittua toteamusta.

Tämä alakerran juoppo naapuri oli Herra P*******. Etunimeä en voi muistaa.

T. 5. kerroksen juopot (minä&Otto)

[q]$, 21.7.2007 04:16:
Antti oli mun kanssa samalla tasolla. Tosin Antin kulinaariset mieltymykset mielessä en yhtään ihmettelisi edellä mainittua toteamusta.
[/q]

Ai. Perse. Ei mitää.

O