postaa tänne kun inhoat kännisuihkuja!

Back to tunkio O

Sammuminen kauheassa ördäyskunnossa ruiskuun on kamalaa. Ja varsinkin se kun herää ihan kohmelona ja ryömii likomärkänä sänkyyn. Et ei näin. :P

:D

:DD hahah...! voin todistaa että näin on!

Nyt on niin likainen olo, että voisin kyllä suihkutella jonkun kivan kanssa :P Anyone?

*REPS**pepsodent*.

viilee suihku bnaarin jälkeenhän on ihan parasta.

[q]Tee-Järvine, 15.7.2007 03:24:
oon juonu vasta 2 konjakkia
[/q]

pullollista? :)

tosin et varmasti voi väittää vastaan, että et nauttisi kännisuihkusta jos sulla
on hyvää seuraa siellä?

Mikä on kännisuihku?

Hieman aiheen vierestä, mut kännisauna joskus yömyöhään on järkyttävä keksintö. Lähtee viimesetki nesteet kropasta...*poks* Tän jälkee suihku tuntuu taivaalliselta keksinnöltä, ja tuleeki istuttuu kaakeleilla pidempi tovi.*uros*

Luin taas Nännisuihku?

[q]Foxmagon, 15.7.2007 03:26:
Sammuminen kauheassa ördäyskunnossa ruiskuun on kamalaa. Ja varsinkin se kun herää ihan kohmelona ja ryömii likomärkänä sänkyyn. Et ei näin. :P
[/q]

Varsinki siin vaihees jos sammuu lattiakaivon päälle ja pari kerrosta alaspäin kaikki on märkää ja peräs tulee 400 000 lasku

Nimim. ei oo omakohtasta kokemusta

Kultainen suihku

oivoi... rupes panettaa ku luin näit tiettyi kommenttei...

Mut mikään ei voita darrasuihkuja!

tietyn tason kännisuihkua tuli koettua nyt viikonloppuna, kun olimme saaressa telttailemassa. vittu koko saatanan viikonloppu ja pitkään odotettu reissu meni ihan piloille. :( mua ei enää kiinnosta mikään.

[q]Zenni, 15.7.2007 14:19:
Mut mikään ei voita darrasuihkuja!
[/q]
darraporeallaspano!
(jota en tosin o vieläkään saanu :( )

hampaitten pesu humalassa on myös mielenkiintonen toimitus. keskusteltiin tästä porukan kanssa vähän aikaa sitten, ens kerralla selvästikin isken pöytään kännisuihku -aiheen.

[q]Chatte, 15.7.2007 06:45:
Mikä on kännisuihku?
[/q]

Esim. kun juo pari bissee kotona ennen viihteelle lähtemist, ja huomaa yhtäkkiä olevansa pienes humalatilas, aika rientää ja pitäs ehtii viel suihkus käymää ennenku tulee kiire näkee ystäviä!

empä taida tämän jälkeen kyllä koskaan postata mitään kun ei oikeen tuu mielee et millon mä inhoisin suihkuja sen enempää ku muutenkaa =P

oon juonu vasta 2 konjakkia, mut siitä huolimatta tuli mieleeni
et kännis o iha vitu hirvee olla suihkus!

(paitsi jos suihkii jonku kivan kisun kans)

O