Millä elätät itsesi?

Back to yleinen keskustelu O

bissellä pärjää. sivutoimena ölle. ja joskus IT.

Viikot kuluu 3-vuorotöissä isossa metallifirmassa töitä paiskien. Niin ja todella tykkään työstäni.

Opintotuki + satunnaiset käännöstyöt. Tällä hetkellä käännän elokuvan käsikirjoitusta.

olen korporaatiohuora

Töissä mainostoimistossa alan hommia tehden laidasta laitaan. Oon tykännyt, palkka vois olla parempikin mutta opintotuella kitkutelleena sekin vähä on luksusta :)

opintotuki, satunnaiset työjutut koululla + kesätyöt.

eli käytännössä opintotuella maksetaan vuokra&ruoka ja kesätyörahoilla dokataan ja ostetaan kaikki kivat zydeemit kotiin.

Työskentelen lakimiehenä. Pidän työstäni. On myönnettävä, että välillä työ on hyvin haastaavaa, ja pakottaa ilman muuta olemaan skarppina koko ajan, mutta juuri siksi pidän siitä niin paljon. Saa ottaa isoa vastuuta toisten ihmisten hyvin tärkeistä asioista, niin henkilökohtaisista kuin taloudellisista, ja jokainen keissi on edellisestä poikkeava.

Kyllä ko. ammatilla elättää itsensä ...

hullut, oudot, kylähullut ja muuten itsensä säpäleiksi syystä tai toisesta laittaneet...niin ja teinit myös... siis heidän tuki ja turva pedagogisesti ja psykiatrisesti ... niin ja teatteri ja kulttuuritapahtumien tuotanto laidasta laitaan, oli sitten musiikki tai taidenäyttely...

Oon töissä eräässä insinööritoimistossa suunnitteluhommissa ja tykkään työstäni. :)

[q]MiMoSa, 13.7.2007 21:40:
Oon töissä eräässä insinööritoimistossa suunnitteluhommissa ja tykkään työstäni. :)
[/q]

Sama, paitsi täl hetkeel teen edelleen yhtä typerää projektia ja jonka kans rupee menee niin pilkun viilaamiseks et se vähän tylsistyttää :E

EDIT: Ai niin ja lisäks teen inssityötä joka o pikkuhiljaa kasas.

elän tällä hetkellä naiseni liksalla ,mitä kyllä häpeän todella paljon..

suppeat vastausvaihtoehdot. ei pystyis valitsemaan mitään noista.

Opiskelen työn ohessa tai päinvastoin miten sen nyt ottaa

elätän itseni tekemällä it-alan töitä, työ on tietoliikenneduunia, pääasiallisesti liittyy sanomaliikenteeseen. mukava työporukka jonka kanssa on kiva tehdä töitä

Vois oikeesti alkaa tilastoida montako pinnaa klubbarilaisista on töissä IT alalla o/

Rautakauppa

Opintotuella "elätän" itseni.

Bambinsilmillä.

[q]KooKie, 13.7.2007 22:24:
Bambinsilmillä.
[/q]
montako bambia pitää tappaa että saa 1000e eestä silmiä? entä onko värillä tai jollain synnynnäisillä sairauksilla merkitystä hintaan/silmä

Mitä ihmettä kaikki klubilaiset tekevät päivisin?

Imevät valoa? Dyykkaavat biojätteitä? Käyvät töissä?
Kerro, mitä sinä teet, kun et tamppaa lattiaa.

Huomio: jos gallupissa ei ole vahtoehtoa, joka kuvaa
elämäntilannettasi, kerro mitä listalta puuttuu.

O