Postaa tänne kun postailet töistä
post post
[q]Zenni, 6.8.2009 13:13:
ÖÄÖÄÖÄÖÄÄÄ MUL ON TYLSÄÄÄÄÄ
Ja radiorokki soittaa vaan perkele samoja biisejä koko ajan eikä täällä vitun Vantaalla meinaa kuulua mikään muu.
[/q]
bassoradiolta on taas tullu täyttä paskaa koko kesän, ettei tässäkään mitää hurrattavaa oo :(
Plop plop... Puoltoista tuntia oltu töissä, puol kasiin pitäs viel jaksaa olla... AAAAAA... Tylsää. Kaikki muut nukkuu :( Keksikää mulle joku tekemistä... *toktok**justjoo*
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mä tahdon kotiiiin!
kun olis hommia ni menis aika paljon nopeemmin... mut ei oo enää ku 1,5 tuntii. :)
oli hyvä känni vielä töihin tullessa mut nyt iski paha laskuhumala *zing!*
onneks enää pari tuntia..
Eikös tämä työpäivä lopu ikinä!
terkkuja superankeesta "koulutuksesta", en tajua tästä mitään! ^__^
ENÄÄ 6h, 57min työpäivää jäljellä!
kolmenvartin päästä alkais viikonloppu! :D
kymmeneltä pääsis pois... x/
74.88% meistä saa rahaa siitä että surffailee Klubbarissa
[q]spaze, 25.3.2010 15:35:
74.88% meistä saa rahaa siitä että surffailee Klubbarissa
[/q]Joo, kyl tääl tulee joka päivä hengattuu.
Mulla alkaa loppuviikon pitunen loma 3h päästä*jiihaa*
Meillä oli tääl meidän ihanassa respakopissa parhaimmillaan se +30,5 astetta lämmintä, mikä aiheutti sen ettei pää toiminut mihinkään suuntaan ja oli vääähän hankala tehdä yhtään mitään..
Mutta kun kävin sillälailla kivasti nätisti kysymässä kiinteistöpääliköltä, että voisiko asialle tehdä jotain kun oikeasti jo oksetti se kuumuus ja kun ilma ei vaihtunut ollenkaan, toimitti hän meille ilmastointikoneen ja huoltomiehet jotka asensivat sen kohdilleen
Nyt ei enää okseta ja ajatus juoksee, tai no juoksee niin hyvin kuin se ikinä mulla voikaan ! :D
Voivoi.. Aijai.. Semikipeenä töissä.. Sen verran kipeä, että vituttaa eikä pää toimi.. Niin vähän kipeä, ettei lääkäri kirjoita sairaslomaa.. *senkin**sars*
Täällä taas! Sup klabbari?
ompas todella tylsää! kuolettavan pitkä päivä.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!1!1!
Kuka päästäis mut kotiin?
*haukottel**igor**haukottel**igor**nukkuu*
3 viikkoa vielä töitä ennen kesälomaa *sydän**possu**känni**piis*