Postaa tänne kun postailet töistä
[q]Bio, 18.6.2009 10:56:
3h viel töitä ja sit viettää sateista juhannusta. jee.
pitäis viel ens viikkokin kitua täällä ja sit alkaa kesäloma.
[/q]
aika samoilla linjoilla, mutta ehkä hieman positiivisemmalla latauksella varustautuneena :P
Viimeistä kertaa kolmeen viikkoon!
WHOAAA!
[q]Bio, 18.6.2009 10:56:
3h viel töitä ja sit viettää sateista juhannusta. jee.
pitäis viel ens viikkokin kitua täällä ja sit alkaa kesäloma.
[/q]
Aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaa!
Ei lomaa..
Vielä neljä tuntia, ja sitten suoraan töistä juhannuksen viettoon landelle. Ensiviikon jälkeen pääseekin sitten ansaitulle 4 viikon kesälomalle ja Italiaan!
PS. Onneksi minulla on kerrankin autokyyti, tällä hetkellä sympatiat on jokaisen sellaisen puolella, joka suunnitteli matkaavansa "kätevästi" junalla...
1h19minsaa....
Sitten mökille SATEESEEN ja HYTTYSTEN syötäväksi.
Jes.
kaxi tuntia vielä.... aika mateleeeeeeeeee..........
Yhden ala-asteen tietokoneluokkien vakiointi alkaa olla kohta pulkassa.. enää 2 läppäriä ja 3 pöytäkonetta vakioimatta ja konffaamatta.. *puuh*
Johan tässä on kohta viikko näiden kanssa kiroiltukin..
Ei käy päivänvalo dataluolaan. Onneksi. Muuten voisi jopa vituttaa.
Edit: Fook, muistinpa juuri.. vielä ois muutama koulu jäljellä.. ja plus muut random jobit..
Nyt työntekokin onnistuu kun ei tarvitse enää jännitellä tenttituloksia :)
vartti viä ja sit biitsille!
olipas kiva aamu tulla töihin. viikonloppuna palvelinhuoneen jäähdytykset kiehuneet ja lämmöt huutanut huoneessa. upsin poksahtanut liioista lämmöistä ja osa servereistä alhaalla. upsi siis paskana ja mietintään mistä sähköt. ne kun on otettava jonkun upsin takaa jokatapauksessa. eräs henkilö joka vastaa laitteista on lomalla ja muutenkin ei ole informoinut meitä muita asioista millaiset systeemit tuolla on. noh aikamoisia purkkapatentteja löytyy. kiitoksia näistä. tappeluiden jälkeen nyt sopivilla jatkojohdoilla jokaiseen vehkeeseen saatiin ainakin yksi poweri päälle yhden upsin takaa. aikamoinen hässäkkä ja soijjaa pukkaa väkisinkin. huhhuh. mukava maanantai aamu.
ja tämä oli vielä erittäin lyhennetty versio tapahtuneesta. neljä tuntia siis meni tuossa. jäi osastopalaverit ja kahvitunnit aamulta väliin.
1,5h vielä koita ny täälä sit tällä helteellä puuskia töitä yhden ananaspurkin voimin *saatanaaaa*
@homeoffice
On juhlaa, kun voi pääsääntöisesti valita omat työajat.
np: Sash - Equador *haukottel**justjoo**ding**pihkassa**sydän**eikä**poks**toktok**senkin**battery**super**pökr*
Facebook - Klubitus - Last.fm - Facebook - Klubitus - Last.fm..
pääsispä jo kotiin ku ei täälläkään nyt mitään tekemistä ole
Duunia ois mutta ei napostele.
Selaanpa youtubea ja kuuntelen vaikka viimeisintä ASOT:ia, kohtahan tässä kotia pääseekin.
Muutenkin aamusta lähtien päässä koskenut.
Paska päivä.
pari tuntia. turi pantia.
itseasias alle pari tuntia.
tylsää.
vois hajota, mut ei jaksa.
[q]Bio, 29.7.2009 12:55:
tylsää.
[/q]
Anna mä hajoon..
[q]Yallu, 29.7.2009 13:40:
---
Bio, 29.7.2009 12:55:
tylsää.
---
Anna mä hajoon..
[/q]
Mä päätinki lähteä puol tuntia aiemmin ku noita plussia on kertyny. Kyllä. Puoli tuntia aikaisemmin.
[q]Bio, 29.7.2009 13:42:
---
Yallu, 29.7.2009 13:40:
---
Bio, 29.7.2009 12:55:
tylsää.
---
Anna mä hajoon..
---
Mä päätinki lähteä puol tuntia aiemmin ku noita plussia on kertyny. Kyllä. Puoli tuntia aikaisemmin.
[/q]
Mä hajoon..
ÖÄÖÄÖÄÖÄÄÄ MUL ON TYLSÄÄÄÄÄ
Ja radiorokki soittaa vaan perkele samoja biisejä koko ajan eikä täällä vitun Vantaalla meinaa kuulua mikään muu.