Bilejärjestöt ja niiden toiminta

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]terraluna, 6.9.2007 09:48:
En siis väitä että asia oikeasti olisi noin mustavalkoinen, kyllä luovuuden ja kannattavuuden yhdistänyttä ammattimaista järjestäjäporukkaa Suomenkin bilerintamalta löytynee.
[/q]

Kyllähän sitä paljon näkee että samoilla bilejärjestäjillä on sekä konemusabileitä että muitakin tapahtumia joiden kautta voi kerätä varoja usein tappiollisten konemusabileiden järjestämistä varten...

bileiden järkkäämisestä oma topic:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=41204;sivu=1

[q]zZz, 6.9.2007 17:00:
bileiden järkkäämisestä oma topic:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=41204;sivu=1
[/q]

Thx*joo*

[q]DeeJay-Ego, 6.9.2007 16:52:
No niin*hymy* onneksi täällä on fiksuja ihmisiä jotka valasee tietämätöntä*hih*

Mut joo siis perustsimbaloita kamu possella järjestämässä muutaman kerran vuodessa.

Nimeksi olen meinannut "Club Ego" tai "Club Stondis" <--Ehdotelkaa*justjoo* <---Voinko noin vaan vetästä nimen vai pitääkö se ilmottaa jotenkin/johonkin*ding*

Nonprofit tyylisiä nuorisobileitä konemusiikin parissa <--Ehkä vähäsen hiphoppia(kaverin toivomuksesta)*whaat*

Luettelo mitä LUULEN tarvisevani:

-Mukava&kiinnostunut järjestäjä porukka.
-Vähäsen pääomaa bilettä kohden.
-PA kamat.
-Soittovehkeet.
-Valot.
-Seinäkankaat(taimikälie)(Ecot. Etc...
-Soittajat.
-Järjestyksen valvojat.
-Flyreita.
-Vitusti porukkaa/sakkoteinei.
[/q]

Jep. Siinähän se lyhyesti. Mutta melkein kannattais jättää se
eka tapahtuma tekemättä. Sitä myötä myös loput.

[q]DeeJay-Ego, 6.9.2007 16:52:
No niin*hymy* onneksi täällä on fiksuja ihmisiä jotka valasee tietämätöntä*hih*

Mut joo siis perustsimbaloita kamu possella järjestämässä muutaman kerran vuodessa.

Nimeksi olen meinannut "Club Ego" tai "Club Stondis" <--Ehdotelkaa*justjoo* <---Voinko noin vaan vetästä nimen vai pitääkö se ilmottaa jotenkin/johonkin*ding*
[/q]
Haali nyt eka se kamuposse miettimään näiden perustsimbaloiden järkkäämistä ja laittakaa aivoriihi pystyyn vaikka tapahtuman nimen osalta. Klubin/tapahtuman nimen pohdintaa (kuten muutakaan järjestelyihin liittyvää) ei todellakaan kannata puida julkisesti julkisella foorumilla, etenkään koko klubikansan silmien alla. Mieti vaan kuinka ammattimaisen mielikuvan annat tämän perusteella.

Mieti myös millaisen kuvan haluat antaa klubin nimellä. Club Stondis = Lahden jäykintä menoa? Lippu tanaan ja tule bailaamaan homona?

Propellihattu päähän ja takaisin pinnan alle.

[q]Loopy, 6.9.2007 18:25:
---
DeeJay-Ego, 6.9.2007 16:52:
---
-clips-
---
Mieti myös millaisen kuvan haluat antaa klubin nimellä. Club Stondis = Lahden jäykintä menoa? Lippu tanaan ja tule bailaamaan homona?

Propellihattu päähän ja takaisin pinnan alle.
[/q]
Juuh, Asia selvä*hymy* Oot oikees*whaat* Btw: repesin tolle sun loppukommarille*nauru*

Vähän vanha aihe, mutta törmäsimpä kuitenkin ja ajattelin kantaa korteni kekoon lyhykäisyydessään. Harva meitä ilmeisesti tuntee, vaikka vanhimpiin järjestöihin kuulutaankin...

The X-Rust Organization on Turun seudulla vaikuttava konemusiikkikulttuuriin keskittynyt non-profit yhdistys. Toimintamme alkoi vuonna 1993 ja jatkuu yhä aktiivisena. Yhdistyksen toimintaan voi liittyä kuka tahansa konemusiikista kiinnostunut henkilö.

Joko ehdittiin mainitsemaan

F-Clef
Hyperdelic Housers
Mighty Rubber Boots
Mono Junk
.
.
.

[q]K3K3, 6.1.2008 19:39:
Joko ehdittiin mainitsemaan

F-Clef
Hyperdelic Housers
[/q]

...jotka onki sit vastuussa parhaista bileistä mitä tässä maassa on järkätty. Muutamaa yksittäistä poikkeusta lukuunottamatta.

[q]

Mighty Rubber Boots
Mono Junk
.
.
.
[/q]

Nää on yksitäisiä artisteja eikä niinkän bileorhanisaatioita. Perkeleen hyviä sellaisia kuiteski, MRB on soittanu yhden hienoimmista keikoista mitä oon alasti soittavien ihmisten tekemänöä nähny :D

[q]

...jotka onki sit vastuussa parhaista bileistä mitä tässä maassa on järkätty. Muutamaa yksittäistä poikkeusta lukuunottamatta.


Nää on yksitäisiä artisteja eikä niinkän bileorhanisaatioita. Perkeleen hyviä sellaisia kuiteski, MRB on soittanu yhden hienoimmista keikoista mitä oon alasti soittavien ihmisten tekemänöä nähny :D
[/q]

Sitä innostuksissaan unohtaa kuka järkkää ja kuka soittaa *hihu*....oli miten tahansa todennäköisesti kaikilla oli hyvä meininki!
Taisi siellä heilua muuan Irwin Berg, Marko Laine, Sasse ja ketä niitä nyt ikinä olikaan...*hih*

[q]K3K3, 6.1.2008 20:07:
Taisi siellä heilua muuan Irwin Berg, Marko Laine, Sasse ja ketä niitä nyt ikinä olikaan...*hih*
[/q]

..mm kaikki jotka on tekemisissä Sähkö-lafkan kanssa, Pan Sonicin jäbät ja niiden lisäks esim. meitsi :D

Nii ja olenhan toki paikallistanut Mauri Antero Nummisen kokemassa teknoherätystä aikoinaan Kirkkotiellä olleissa bileissä, josta muutaman kuukauden kuluttua saimmekin nauttia "M.A.N. Goes Tech-No"-taide-elämyksestä :)

[q]tbo, 7.1.2008 19:27:

Nii ja olenhan toki paikallistanut Mauri Antero Nummisen kokemassa teknoherätystä aikoinaan Kirkkotiellä olleissa bileissä, josta muutaman kuukauden kuluttua saimmekin nauttia "M.A.N. Goes Tech-No"-taide-elämyksestä :)
[/q]

Hmm, oliko noi bileet 1991? Äijän omat sivut kertovat, että M.A.N. Goes Tech-No tuli vasta 1995.

[q]Jiimo, 7.1.2008 20:22:

Hmm, oliko noi bileet 1991? Äijän omat sivut kertovat, että M.A.N. Goes Tech-No tuli vasta 1995.
[/q]

kyllä juu, itse asiassa DBTL-lauantaina vuonna -91 (mistäköhän tollasenkin tiedonjyväsen voi muistaa, ei mitään käsitystä), ja tosiaan, toi levy tuli vast -95. Mut pointti olikin jossain niillä main että Mauri on kertonu ite jossain "löytäneensä teknon" varastobileissä Turussa, ja tätä tapahtumaa olen kuin olenkin ollut todistamassa. Maurilla näytti olevan lähestulkoon hauskempaa kun mulla :D

Miks sillon olikaan asiat niin...tehdashalleja joka jumalan puolella helvetin halvalla, turistit loisti poissaolollaan, ei tietoakaan gammasta tai lakasta ja öyskääjistä ja ihan vitun paljon parempaa musaa kuin nykyään keskimäärin. Niijja jakso reivatakki vaikka viikon putkeen.

[q]tbo, 8.1.2008 01:11:
---
kyllä juu, itse asiassa DBTL-lauantaina vuonna -91 (mistäköhän tollasenkin tiedonjyväsen voi muistaa, ei mitään käsitystä), ja tosiaan, toi levy tuli vast -95. Mut pointti olikin jossain niillä main että Mauri on kertonu ite jossain "löytäneensä teknon" varastobileissä Turussa, ja tätä tapahtumaa olen kuin olenkin ollut todistamassa. Maurilla näytti olevan lähestulkoon hauskempaa kun mulla :D

Miks sillon olikaan asiat niin...tehdashalleja joka jumalan puolella helvetin halvalla, turistit loisti poissaolollaan, ei tietoakaan gammasta tai lakasta ja öyskääjistä ja ihan vitun paljon parempaa musaa kuin nykyään keskimäärin. Niijja jakso reivatakki vaikka viikon putkeen.
[/q]

Niin joo, Mauri kertoi tuosta kokemuksestaan viime vuoden UMF:ssä ja osa tätä tarinaa on kuultavissa myös siinä videossa mikä tännekin on laitettu. Hyviä juttuja nämä muistelut.

O