IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]ville, 19.2.2007 14:10:
millos se tuomarien valitsema esiintyjä julkistetaan?
[/q]

torstaina?

[q]Miinapiina, 18.2.2007 22:54:
uleeta, anna pääs jatkoon...
[/q]

se on ihana

[q]H3li, 20.2.2007 09:28:
---
Miinapiina, 18.2.2007 22:54:
uleeta, anna pääs jatkoon...

---

se on ihana
[/q]

Musta se on jotain ihan kaameeta liki kaikin puolin. Siinä on jotain niin teini-ikäistä kirvesmurhaajaa, että venaan vaan kun sen bitchy-side löytyy ja pääsee valloilleen. Näen sieluni silmin Annan 2012 Iltalehden lööpissä, jonka aiheena on kännissä ajelu talvisena yönä mutkaisella hiekkatiellä.

Mut mulla onkin hyvä mielikuvitus. Nii - lälläslää vaan.

[q]bubbelgum, 14.2.2007 09:38:
Tähän väliin ois kiva tietää millanen musiikki/laulutausta Sallakatilla on, kun se täällä niin "asiantuntevasti" on kommentoimassa joka ikistä asiaa, ja näyttää tietävän kaikesta kaiken.

(kuulostaa ehkä vittuilulta, mutta se ei oo tarkotus. ois vaan mielenkiintosta tietää millanen tausta ihmisellä on joka kokee voivansa puuttua joka asiaan ja huomauttaa kaikesta ja antaa neuvoja.)
[/q]

Onks tähän muuten saatu vastausta kun en löytänyt? Muakin alkaa kiinnostamaan kun noita kommentteja lukee.

[size=8]no jos se kerran niin paljon joitain tahoja kiinnostaa, tämähän on täysin off topic.. olen ollut melkein koko elämäni musiikin kanssa tekemisissä: laulanut kuorossa ykkössopraanoa 4 vuotta, soittanut klarinettia yli 10 vuotta (90% siitä eri orkesterikokoonpanoissa), opiskellut saksofonia, oboeta ja huilua omatoimisesti klarinetin kanssa samaanaikaisesti noin 5 vuotta. Olen myös opiskellut laulun ja soittamisen aikaista hengitystekniikkaa eri kursseilla, käynyt vähän musiikin teoria ja säveltapailu kursseja (teoriaa aikoinaan 2/3 asti ja säveltapailua 1/3 asti).
Viimeiseen 7 vuoteen en tosin ole aktiivisesti itse soittanut, koska lukion jälkeen piti tehdä ammatinvalintoja enkä halunnut ammatikseni alkaa musisoimaan ja opettajuuden lisäksi ei muita vaihtoehtoja ollut kyseisellä alalla, valitsin toisen ammatin. mutta tykkään seurata aktiivisesti musiikkijuttuja muuten. kriitikon vikaa saattaa olla jostain tarttunut mukaan myös... [/size]*vink*

[q]Sallakat, 20.2.2007 10:33:
no jos se kerran niin paljon joitain tahoja kiinnostaa...
[/q]

Kyllä kiinnosti, kiitoksia vaan. Kun joku ottaa voimakkaasti ja useasti kantaa tietyntyyliseen juttuun, niin ainakin musta on huomattavan hauskaa kuulla, että siihen on jotain eväitäkin eikä sitä poskea soitella ihan täysin huvikseen. Kaikkien alojen asiantuntijat ja poskisolistit ärsyttävät mua hitosti, mutta se on vaan kliffaa kun joku oikeasti tietää vähän mistä puhuu eikä keskustelu oo pelkkää mutua.

Et vaan.

super-ot:
PS. 154kt:n avatar WTF?

mä en nähny, mutta veikkaan että kävi miten kävi, niin se mia varmaan itkeä tirautti. aika sietämätön piirre "idolissa" mielestäni.

auuuuttsss BURN Katja Ståhlilta

E-typen Here I go again ois kyl parempi kipale

kylläpäs tuota kristiinaa hehkutetaan...

[q]Freja, 22.2.2007 06:50:
Harmi kun missaan tänpäiväsen idolsin, ja kaikista parhaimmat loppujaksot missä oikeesti on kovemmat panokset.
Haluuks joku nauhottaa videolle tästä eteenpäin?
Ja millon se Suomen idoli ny si valittiinkaan?
[/q]
Mä voin napsasta kovalevylle?

[q]lohikarme, 22.2.2007 09:19:
Mä voin napsasta kovalevylle?
[/q]

Käy

[q]Lyylikki, 22.2.2007 20:23:
No onkse Mia sitten?
[/q]
toivottavast!

kuulostaa enemmänkin tenavatähdeltä...

vittu mikä soundi tolla Arilla O_o uhhuh,meitsi lankeaa<3

Eiköhän se Miia oo, haukkuivat sen ensin niin täysin että olis idols-logiikan mukainen jatkumo

abreaaAAAUUUUU!!! :P

Hö, must Ruslanas olis laulutaidoillaan ja omistautumisellaan kyllä ansainnut viimeisen finaalipaikan, vaikka kyllähän toi Miiakin hyvä on, ei käy kieltäminen.

[q]Lyylikki, 22.2.2007 20:25:
---
serotonot, 22.2.2007 20:24:
toivottavast!

---

Näinpä...mutta vielä kerkee speklaan.
[/q]

KYLLÄ!!!! WOOHOOO!!

Hih olipas jännä tilanne

O