IDOLS-tukilinja
[q]4 8 15 16 23 42, 18.2.2007 21:24:
---
Birgie, eiks saakki olla vähä outo?
---
saa olla.
oonhan mäkin, jopa tosi outo :D
mut mun mielest toi on sillai oudosti outo
:O
[/q]
"oudosti outo"
LOL
pics or stfu
[q]Fyraett, 18.2.2007 21:44:
ulkonäön perusteella heidi tai anna jatkoon, pitää viel kuunella youtubest miten ne laulaa.
[/q]
Ulkonäköhän siinä hitosti auttaakin, sit kun kuulet kaikenmaailman markettijonoissa sitä saakelin joikua radiosta tyyliin neljättä kertaa päivän aikana
Joojoo. Luulen et tajusin sun pointin. Ja pidän Annasta. Mut silti... Jotain sääliä nyt radioaalloilla pakosta roikkuville.
anna: "mä haluisin tehdä jotain erilaista musiikkia. r'n'b tyyppistä musaa ehkä" *toktok* eihän tuolta MTV-ltä paljoo muuta tulekaan kuin r'n-fckng'b-tä ja hiphopia *pökr*
[q]Fyraett, 18.2.2007 22:00:
---
luulis et ne tuomarit oppi antti tuiskust ettei paskaa kannata päästää jatkoon, oletan et nää nykypäivän finalistit osaa oikeestikki laulaa :)
[/q]
En tiedä mitä sä haluisit niiden oppivan pojasta, jonka itsestään tekemä tuote vetää salit täyteen pikkutyttöjä =( Sellaisia, joiden äidit vieläpä ostaa niille kaikki sen levyt! Tuiskuhan on melkeen parasta mainosta koko formaatille, vaikkei sen ääni ehkä -krhm- kaikkien korvia hivele.. Et voi väittää etteikö se ole monen idoli ja siksi nimenomaan hiton onnistunut finaalivalinta*nauru*
Musta vaikutti siltä, et vaikka se finaalissa joutu puolusteleen osaavansa laulaa, pikkutytöt salee tykkäs et se oli ehdottomasti jatkoon pääsemisen näkönen. Ja loput tarinasta pyörii parhaillaan radiossa*igor*
Et ei sit äänestetä siellä salaa sit mitään parasta persettä tai joudut edesvastuuseen! Niin!
[q]crissy, 19.2.2007 10:21:
ja voi lyyä vetoo ettei kukaa muista enää kuka voitti 2007 idolssin vuotta myöhemmin jos se on joku Panun, Kristiinan tai Annan tyylinen tusinatavara..
(vrt. Ilkka jääskeläinen <---- KUKA??)
[/q]
Mä en kyllä vieläkään ymmärrä, että miten se voitti koko kilpailun...Ei ainakaan laulutaidolla :D
[q]kottarainen, 19.2.2007 00:03:
Tänään katsoin Idolsin pitkästä aikaa. Oikea tyttö tuosta ryhmästä pääs jatkoo. Melkoinen ääni noin pienellä mimmillä ja söpö olemus :)
Toivon mukaan, jos voittaa koko skaban, ala suoltamaan mitään r n' b:tä kuitenkaan. Löytyishän siltä kapasiteettia taatusti muuhunkin.
[/q]
miksei, r&b laulajil o yleensä tapana pukeutua silmälle ystävällisesti
[q]remotion, 19.2.2007 00:45:
---
kottarainen,
Toivon mukaan, jos voittaa koko skaban, ala suoltamaan mitään r n' b:tä kuitenkaan. Löytyishän siltä kapasiteettia taatusti muuhunkin.
---
miksei, r&b laulajil o yleensä tapana pukeutua silmälle ystävällisesti
[/q]
juurikin näin ja sitäpaitsi anna kehui että
sydäntä lähellä on juurikin nuo r'n'b tyyliset pläjäykset
(which is nice, i think)
mä en sit vaan voi tykätä siit annasta en sit milläääään! *toktok*
en tykänny sen laulannasta ja saatikka sit et on tainnu jo kusi nousta hattuun..
Pikkasen naama venähti ku Kallonen alkoikin Anetten kohdalla "perumaan sanomisiaan" hahaha!
muit toivon rankalla kädellä et Ari voittaa koko skaban!
[q]Freja, 19.2.2007 09:51:
---
crissy, 19.2.2007 09:29:
mä en sit vaan voi tykätä siit annasta en sit milläääään! *toktok*
---
Samis! Muakin ärsyttää se ihan älyttömästi, ja toivon niin paljon ettei siitä tuu mitää koko kansan idolia. Yäk.
[/q]
joo ei todellakaan sais tulla!!! tuntuu vähän ettei tollasen 16-17v kuuppa kestäsi sitä pyöritystä ja saatikka etteikö se kusi pukkais sine päähän menemään. Saattais olla kyl psyyke kovalla kaikesta siitä kusesta ja paskasta mitä media suoltais. (hyvin suurella todennäköisyydellä)
ja voi lyyä vetoo ettei kukaa muista enää kuka voitti 2007 idolssin vuotta myöhemmin jos se on joku Panun, Kristiinan tai Annan tyylinen tusinatavara..
[q]peepe, 19.2.2007 10:42:
---
crissy, 19.2.2007 10:21:
---
Mä en kyllä vieläkään ymmärrä, että miten se voitti koko kilpailun...Ei ainakaan laulutaidolla :D
[/q]
no lol! ei ainakaa sillä! kaipa se oli pikkutyttöjen suosikki vaikka sanakirjassa LIMAISEN kohdalta löytyy Ilkka "kuka vittu se on" Jääskeläinen
muhahaha!!! Arissa, Johannassa ja Kristianissa on ENITEN MUNAA!!
Anna on ihana
Ja muistuttaa hirveästi yhdestä puoliespanjalaisesta tytöstä jonka kanssa olin samalla luokalla Saksassa yläasteella...saman kokoinen, erittäin samannäköinen ja ihan samanlainen persoona.
[q]krispis, 19.2.2007 11:37:
anna: "mä haluisin tehdä jotain erilaista musiikkia. r'n'b tyyppistä musaa ehkä" *toktok* eihän tuolta MTV-ltä paljoo muuta tulekaan kuin r'n-fckng'b-tä ja hiphopia *pökr*
[/q]
no meidän idolsit ei kyllä minnekään jenkki mtv kanaville pääse, eikä suomessa rnbtä tehdä paljon yhtään (ehkä joku Jonna yrittää??), joten kyllä se suht uusi musatyyli suomessa.
meillä näkyy mtv-nordic vissiin
Ruslanas finaaliin ja sitä kautta voittoon :)
[q]JR Ewing, 19.2.2007 14:00:
[/q]
ei saatana!
[q]crissy, 19.2.2007 14:03:
---
JR Ewing, 19.2.2007 14:00:
---
ei saatana!
[/q]
Joo joo
[q]JR Ewing, 19.2.2007 14:06:
---
crissy, 19.2.2007 14:03:
---
JR Ewing, 19.2.2007 14:00:
---
ei saatana!
---
Joo joo
[/q]
Vois jo melkein syödä hatullisen paskaa jos ruslanas menee ja voittaa.. tosin en tiiä viittinkö luvata ku se on yhtä todennäköistä kuin Suomen voitto euroviisuissa..
millos se tuomarien valitsema esiintyjä julkistetaan?
onpas suomessa paska taso!
:D