IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

Ilmeisesti ne kaksi perus-mitäänsanomatonta-sälliä ei saanu yhtään ääniä :D

[q]Freja, 16.2.2007 22:44:
---

10% äänistä meni niille. Ees vähäsen :D

[/q]

Eli minulle lasit, tai vaihtoehtoisesti takaisin ala-asteen matikan tunneille!

[q]Chatte, 16.2.2007 23:04:
---
Super-Kerttu, 16.2.2007 22:04:
Oli kyl kova semifinaali ja mä tykkäsin kyllä Ruslanaksestakin..*joo*

---

Se oli - on -paras.
[/q]

Onneksi suomalaiset yllätti ja tiputti tuon yli-imelän ällötyksen.

(Laulutaitoa en pysty/halua mollata, mutta toisaalta tuossa ryhmässä kaikki veti hyvin. Kerrankin äänestystulos miellytti muakin*joo*)

[q]Chatte, 16.2.2007 23:11:
Mielipiteensä kullakin. Itse arvostan musikaalisuutta ja ääntä.
[/q]

Jeps. Ite arvostan musikaalisuutta, ääntä ja persoonaa. Särmä on aika hemmetin tärkeä ominaisuus ja yli-imelä poppipumpuli hienostikin esitettynä saa lähinnä oksentamaan.*nauru*

Makuasioista on parhainta kiistellä, mutta kukaan ei ole oikeammassa.

[q]Lyylikki, 17.2.2007 12:33:
Mun mielestä se esitys oli vähän kökkö ja säälittävä. Liikehdintä semmoista puupökkelömäistä. Tuli niin iso myötähäpeä, että jouduin kääntämään kanavan toiselle.

Ilmeisesti sen biisin lopussa oli tapahtunut jotain, joka siivitti sen sitten voittoon. Ehkä se nousi uudelle tasolle ja mä missasin sen justiinsa, koska ajattelin, että se nyt ei ainakaan voita.[/q]

Onneksi nämä eivät ole liikehdintäkilpailut. :D Oli se minustakin välillä vähän kömpelöä (etenkin lopun pyörähdys, jonka missasit), mutta ei kuitenkaan kaiken aikaa. Parempi näin kuin että olisi seissyt koko biisin paikallaan kädet mikillä. Asian voi nähdä niinkin, että siinä oli rehellistä yrityksen makua ja kämmeistä huolimatta vain painettiin tunteella loppuun asti.

Laululla tuo erä kuitenkin voitettiin. Vaikka itse biisi olikin vähän tylsä, niin Kristian sai minusta tuotua siihen hyvin tunnetta ja sopivasti vaihtelua, jotta sen jaksoi kuunnella nurisematta loppuun asti ja lopussa jopa diggailla menoa. Esitys oli mokista huolimatta kaiken kaikkiaan erittäin uskottava veto. Jos saman biisin olisi laulanut vaikka se Tina Turner-muija, niin tulos olisi todennäköisesti ollut ihan katastrofi.

Hevi(mies) on paskimmillaankin paras

[q]Sunflower,
Särmä on aika hemmetin tärkeä ominaisuus ja yli-imelä poppipumpuli hienostikin esitettynä saa lähinnä oksentamaan.*nauru*
[/q]

Samaa mieltä olen mäkin, mutta Ruslanas veti sen imelyyden niin yli että (Jone Nikulan sanoin) hän sai Helmut Lottinkin kuulostamaan machomieheltä. Just ne Ruslanin suomea osaamattoman hölmöläisen ilmeet ja kaikki, iik!

Tuomariston pj. Asko Kallonen, joka tipautti Ruslanaksen jatkosta Tampereen esikarsinnasta liian limaisuuden takia (paraskin puhuja), liputti btw eilen Ruslanaksen jatkoonmenon puolesta. Ja koska tuomaristo valitsee 7:nnen jatkoonmenijän, kai tuomariston puheenjohtajan sana kuullaan ja finaaleihin selviää arvaatte kuka

Kyllä myös mun mielestä Kristian oli eilen paras ja ansaitsi jatkopaikan. Mut sama se, eniten viduttaa että noi semifinaaliryhmät oli kasattu niin järjettömästi. Eilisestä ryhmästähän kaikki neljä olisivat ansainneet finaalipaikan mieluummin kuin 1. semifinaalin voittaja Panu Larnos. Eli ei vaan voi tajuta millä arvalla ryhmät on koottu (muuten kuin sukupuolen mukaan)

Hyvä kaima!

Anna on mannaa!

Iso A voittaa koko paskan..;)

http://www.arikoivunen.net

[q]Kon-tiki, 17.2.2007 17:07:
---
Ja koska tuomaristo valitsee 7:nnen jatkoonmenijän, kai tuomariston puheenjohtajan sana kuullaan ja finaaleihin selviää arvaatte kuka
[/q]

Yhtään epäilemättä ohjelman moraalia, veikkaan, että jatkoonmenijän valitsee tuotantoyhtiö ja koska Ruslanaksella on eniten annettavaa medialle, niin eiköhän se jatkoon heilahda :)

anna, without a shadow of a doubt.

[q]4 8 15 16 23 42, 18.2.2007 20:23:

tyttö3 >
^___^ tää pikkulikka on kyl melkoisen sulonen.
ääntä lähtee melkolailla ja laulutaitoa on.
mä haluun tän jatkoon :)

lisäyksenä vielä -> hitto et toi Anna on aivan supersuloinen :D
[/q]

on aivan ihuna ja jatkoon

sais päästä se mia jatkoon vielä, se on niiiiiin symppis

[q]Birgie, 18.2.2007 21:07:
[/q]

mun mielestä se on lähinnä outo!
:D

Anna <3
herrajestas mikä ääni!

[q]4 8 15 16 23 42, 18.2.2007 21:10:
---
Birgie, 18.2.2007 21:07:

---

mun mielestä se on lähinnä outo!
:D
[/q]

no se on niin omaperäinen, ja vetoaa muhun koska mä tunnen meissä jotain samaa rämäpäisyyttä aina välillä

eiks saakki olla vähä outo?

Anna on ollut suosikkina alusta asti ja pitää kyllä paikkaansa edelleen. Pippurinen pikkutyttö isolla äänellä ja sen verran isolla kantilla, että osas antaa Jonellekin takasin. Ja veti muuten tänään ylivoimasesti parhaiten.*joo*

[q]Birgie, eiks saakki olla vähä outo?
[/q]
saa olla.
oonhan mäkin, jopa tosi outo :D

mut mun mielest toi on sillai oudosti outo
:O

O