Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Rocknrollla - Taas hyvä leffa guy ritchieltä. Parempi kun revolver, mutta ei ehkä ihan snatch tai lock, stock... tasoa kuitenkaan. Pitää hommata DVD:lle muiden guy ritchie leffojen seuraks.

You dont mess with Zohan

Oli kyl hulvaton leffa ja sopii hyvin zoolanderin yms sarjaan. Vähän väsyneenä ja mitää ei kannata odottaa ni toi voi hyvin viihdyttää..

3/5

Inglorious basterds - loistava, vaikkakin dialogin hitauden ja nokkeluuden hieman venyttämä. Enpä o tainnu olla ennen leffassa jossa yleisö nauraa koko leffan ajan. Oli kyllä hyvää ja brutaaliakin huumoria. Roolisuoritukset olivat aivan kaikilta huippuluokkaa.
Uskomatonta, että Hans Landaa näyttelevä jannu veti ekaa kertaa ei-saksalaisessa leffassa roolia :D En tunnistanut edes sakuksi sitä erikoisemmin.

Semi-Pro

Will Ferrellin koriskomedia. Nauratti kyllä ajoittain, eli ihan mainio. En kamalasti pidä Ferrelin naamasta, mutta ei se tuossa haitannut.

Wanted

olipa aika O_o .. mutta hyvällä tapaa.
aika kekseliäs ja erilainen toimintapläjäys kyl,
ihan hyvää perusviihdettä.

Rollimallit- Role Models

http://www.imdb.com/title/tt0430922/

Erittäin mainio komediapätkä. Ehkä hieman ennalta arvattava, mutta eipä haitannut.

The assasination of Jesse James by the coward Robert Ford

Aivan liian pitkä, muuten tämä olis mennyt.

*tähti**tähti*½

Sin City tuli kateltua tossa aamupäivän iloksi. En oo lukenut kyseistä sarjakuvaa, joten ei ollut mitään mielikuvia leffasta. Ensimmäinen ajatus tosta leffasta oli, että tapetaanko tässä kaikki kun tuntu väkeä kaatuvan siihen malliin.

Tykkäilin kovasti tuosta kuvaustyylistä, onko sille joku oma termikin? Mukavan synkkää oli, sopii näin syksyyn tunnelmaltaan

My Bloody Valentine (2009)

Kliseinen, typerä ja turha. Minkäännäköistä tunnelmaa ei ollut, efektit kökköjä ja näyttelijät onnettomia. Liekö ollut parempi 3D:nä, mutta DVD:ltä ei ainakaan vakuuttanut ollenkaan.

[q]wiwi, 10.5.2009 20:32:
---
C-Hill, 10.5.2009 09:36:

Näin tään ollessani töissä leffafestareilla rapakon takana 2005. Aiheutti aika paljon keskustelua näytöksensä jälkeen tää leffa, ohjaajaa ja näyttelijöitä hiillostettiin aika huolella.

---

YLE areenasta sen luulisi nyt viikon ajan löytyvän. :)
[/q]

Ei taida Areenasta löytyä juuri mitään leffoja, kun ei ole esitysoikeuksia. Painotus on Ylen omatekemissä ohjelmissa, seassa muutama ulkomainen ikuisuussarja

http://areena.yle.fi/hae?cid=164550&filter=1,1

Mut itsekin katsoin Paratiisin nyt ja pidin. Hyvännäköinen leffa, joka ei ottanut puoleen eikä toiseen sellaista ylipaatoksellista kantaa, jolla Israel/arabikriisiä yleensä käsitellään 3,5 *tähti*

Heti ton jälkeen ei Quantum of Solace jaksanut innostaa. Tuskin olis innostanut muulloinkaan. Tylsää tavisactionia. 2 *tähti*



Viikonlopun ykkönen oli kuitenkin pitkällä välimatkalla muihin Watchmen. Oliskohan tässä tähän mennessä paras supersankarileffa, ainakin tää perustui ainoaan supersankarisarjikseen jonka olen koskaan vaivautunut lukemaan? (Paljon aikuista ihmistä kiinnosta lukea jonkun batmanin henkisistä ristiriidoista ja batmobiileista, siksi Yön ritarikin oli mielestäni tylsää efektimassaa.) Watchmenissä taas sankaruus- ja gadgettiasiat olivat vähemmän tärkeitä kuin elähtäneiden supersankarien keskinäiset suhteet ja siksi hommassa oli oma kiinnostavuutensa. Plus olihan ne efektit hyvännäköisiä ja Dr Manhattan ja Rorschach sopivan tunteilemattomia hahmoja 4 *tähti*

Tänä iltana katsellaan telkkarista Sissi - nuori keisarinna *sydän*

Yes Manin katsoin. Pitkään olen omistanut, mutta vasta nyt sain aikaiseksi katsoa. Kyllähän se ihan viihdyttävä oli.

Just sain katottua loppuun The Incredible Hulkin (2008)

Paljon parempi minusta, kuin se 2003 versio.

+Edward Norton on hywä

enempiä spoilaamatta lopussa oli myös viittauksia Tony Starkkiin / Ironmaniin ja Avengereihin, joka antoi sitten mahdollisuuksia jatko-osaan tai omiin itsenäisiin elokuviin, marvelin trademarkissa kun liikutaan niin en ylläty jos tulee jotain jatkoa.

Ironmanhan tuli samana vuonna kuin tämä.

x-men origins: wolverine

aika raiskattu fiilis kun on sarjakuvia lukenut pienestä lähtien. ihan ok leffana kuitenkin.


tieto.

ihan uskomatonta paskaa. oli niin paljon potentiaalia ja loppuhuipennus oli varsinainen antikliimaksi.

Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa! Tietenkin olisi voinut olla vähemmän puhetta ja enemmän toimintaa, mutta kyllä tuo noinkin toimi niin hyvin, että aion kyllä poistaa dvd:n omaan hyllyyn sitten kun se joskus ilmestyy. Ja olihan siellä sitä silmäniloakin tarjolla: Peter Facinelli (Carlisle Cullen), Robert Pattinson (Edward Cullen) ja Cam Gigandet (James) :P Mutta tosiaan, jatkoa odotellessa ja sillä aikaa taidankin lukea tuon kirjan


[q]Jutu, 27.10.2009 23:44:
Tykkäilin kovasti tuosta kuvaustyylistä, onko sille joku oma termikin?
[/q]
Jaa-a. Tyylihän oli kopioitu niin lähelle sen sarjiksen tyyliä, kun elävissä kuvissa voi päästä.

Green screen -tekniikallahan tuo sitten on kuvattu, eli näyttelijät näyttelee studiossa vihreän seinän/lattian/katon edessä ja kaikki muu ympätään koneella jälkikäteen. Samaa käytetään paljon muuallakin, tosin vähän pienemmässä mittakaavassa.

[q]Jutu, 14.1.2009 18:37:
Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa!
[/q]
Ikuisena vampyyriestetiikan ystävänä mua kiinnostais vihdoin ja viimein löytää hyvä ja tasokas vampyyrileffa sitten Coppolan Draculan. Veren vangit oli jo aika hyvä - Anne Ricen luomien homoeroottissävytteisten kirjojen parissa kun tuli fiilisteltyä lukioikäisenä.

Tuosta Twilightista kiinnostaisi kuulla mielellään lisää kommentteja, pelottaa vaan että se on ehkä liian teini mun makuun :)

[q]Tytti, 14.1.2009 19:29:
---
Jutu, 14.1.2009 18:37:
Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa!

---


Tuosta Twilightista kiinnostaisi kuulla mielellään lisää kommentteja, pelottaa vaan että se on ehkä liian teini mun makuun :)
[/q]

Itse en pitänyt... Se on vähän kuin vamppyyriversio OC:sta.

[q]martina, 14.1.2009 19:33:
---
Tytti, 14.1.2009 19:29:
---
Jutu, 14.1.2009 18:37:
Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa!

---


Tuosta Twilightista kiinnostaisi kuulla mielellään lisää kommentteja, pelottaa vaan että se on ehkä liian teini mun makuun :)

---


Itse en pitänyt... Se on vähän kuin vamppyyriversio OC:sta.
[/q]

Mischa Barton sais purra mua koska vaan...

transformers. Oli muutes aika yllättävän hyvä pätkä!

On vähintäänkin oikeutettua kysyä:
MITÄ **TTUA HARLINILLE TAPAHTUI?

Geena Davis.

O