Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Requiem For A Dream

http://www.imdb.com/title/tt0180093/

Scoop, oli oikein viihdyttävä leffa :)

mickon suosittelemana 10 things i hate about you.. tykkäsin.

Crank, aissaatana miten luokattoman huono leffa.

Ja oliks tästä jatko-osakin? MIKSI?!

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

Oli ihan hauska. Yleensä musikaalit pistää vituttamaan kun juonenkulku pysähtyy lauleskelun ajaksi, tässä se eteni mukavasti.

[q]lunake, 9.3.2008 13:59:
..ainut hyvä asia leffassa oli Johnny Deppin lauluääni.. 5/10
[/q]
Ai mikä :D Olisin tykännyt leffasta enemmän jos kaikki olisivat osanneet oikeasti laulaa.


The Incredibles - Ihmeperhe

Vau! Ilahduttavaa kun animaatiossa jengi ajaa päin seinää ja räjähtelee. Oikein hyvän näköinen pätkä (harmi että katselin tietokoneen näytöltä enkä HD-telkusta), ja juonikin perusactionleffan tasoa. Parempi kuin mitkään Bondit.

059 - batman and robin

Ihan armotonta huttua. Uskomatonta, miten näyttelijävalinnat oli onnistuttu täydellisesti ryssimään.. Ei irronnu tästä ees tragikomedianauruja.

Benjamin Buttonin uskomaton elämä tuli katsottua toissayönä.

Oli kyllä erittäin hyvä ja mielenkiintoinen elokuva. Suosittelen kaikille.
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

Ja eilen illalla Tropic Thunder.
Ben Stillerin ohjaama sotakomedia oli aika väsyny leffa. Mut tulipahan katsottua.

John Carpenter's In the Mouth of Madness - oli yhtä sekava ku muistinki =)

022 - Tyttö sinä olet tähti
Tää oli jopa parempi kuin muistelin. Kovin montaa häiritsevää juttua ei ollu koko pätkässä ja olihan tässä alusta loppuun aika romanttinen tunnelma.

023 - The Italian Job
Aika väsynyt Ocean's Eleven kloonihan tää oli. Loistavat näyttelijät, mutta loppujen lopuks juoni oli aika tyhjänpäiväinen. Alkupuoli oli parempi.

024 - Fear and Lothing in Las Vegas
Joskus oon tätä fanittanut, mutta viimeiset 2 katsomiskertaa on ollu aikamoista tuskaa. En tiedä miksei enää vaan toimi.

Toki mainiot suoritukset Torolta ja Deppiltä.

28 viikkoa myöhemmin. nää zombieleffat on kyl aina täysin identtisiä ja yleensä viel masentavia. meinasin jättää kesken.

Babylon A.D.

Jälkeenpäin jäi ajatus, että oli suht ontto juonellisesti sekä hahmojen kehitys hakusessa.. Tiedä sit, joku saattaa ehkä pitää, mut ittelle ei oikein kolahtanu.

No okei, oli siinä Vin Diesel, mut ei se pelkästään tota leffaa pelasta.

XIII - The Conspiracy - olis varmaan pitänyt seuratakin tota, olin lopussa pihalla kuin lumiukko. bleh.

Watchmen. 5/5, ihan vitun kova leffa.. Pitkästä aikaa

The Hangover

:DDD Kyl!

Australia.

Aika pitkä. :D

Fast & Furious

Maria Full of Grace x5
9. komppania x4

[q] C-Hill, 11.5.2009 12:42:
Muutama pointti :
-Watchmen on ihan loistava! Tästä samaa mieltä.
-Kyllä mua kiinnostaa lukea Batmanin henkisistä ristiriidoista, jos juttu on hyvin kirjoitettu. Ja olen aikuinen.[/q]

Ok. Mun makuun siitä vaan ei saa tarpeeksi hyvin kirjoitettua, että mä kiinnostuisin, tai sitten pitäis olla joku aivan tolkuton nobelisti kirjoittamassa.

[q]-Samassa postauksessa lyttäät The Dark Knightin ja hehkutat jotain Sissiä, joka on sieltä harlekiinimassan syvästä päästä? Come on.
[/q]

Touché, mutta nyt kun mietin asiaa niin mä diggaan tai väheksyn viihdeleffoja tsekkaamalla 1) täyttääkö tuotteen laatu tietyt vähimmäislaatuvaatimukset (käsikirjoitus, kuvaus, näyttelijät) ja tässä kohtaa sekä batmanit että sissit saa multa puhtaat paperit 2) ottaako elokuva itsensä liian vakavasti. Nykyisessä Batmanissa (leffoissa) synkistely ja mahtipontisuus menee mun mielestä aivan naurettavuuksiin saakka. Ollaan yrmyjä kuin Kotiteollisuuden Hynynen halloweenina. Siinä vaiheessa kun edes sanaa Batman ei saa mainita, vaan heilutaan " synkkänä Yön ritarina" mies miestä vastaan kumipuvussa, vastassaan punaisella ja valkoisella maalilla meikkaava sekopää, niin sori vaan mua alkaa huvittaa, eikä yksinomaan kivalla tavalla.

Sissit (ja esim. romanttiset komediat) sentään on rehellistä hömppää. Samaa ei voi sanoa leffoista, jotka esittävät fiksumpaa ja syvällisempää kuin ovatkaan. Ne ovat epärehellistä hömppää.

[q]Epailija, 11.5.2009 12:45:
Luitko Watchmenin muuten ennen kuin kuulit sen saamista kehuista vai vasta sen jälkeen?[/q]

Sen jälkeen kun sitä kehaistiin Hesarin kulttuurissa. Siinä vaiheessa elokuvasta ei vielä ollut tietoakaan.

[q]Jos sinä et (supersankari)sarjakuviin vaivaudu tutustumaan, niin ei siinä mitään[/q]

En sanonutkaan etten tahtoisi niitäkin lukea ja luettu onkin. Nykymuotoinen Batman vaan ottaa itsensä liian vakavasti.

[q]mutta minusta on aika ylimielistä rivien välissä lähteä nostamaan itseään jotenkin henkisesti liian kypsäksi moiselle viihteelle. Se kun ei ole mikään henkisen kypsyyden merkki sen enempää kuin elokuva-elitismi (tyyliin "Katson vain suurelle yleisölle tuntemattomia taide-elokuvia, koska paljon aikuista ihmistä oikeasti kiinnostaa joku Hollywoodin ylituotteistettu vailla sanomaa oleva moska.").
[/q]

Mä en ole elokuvaelitisti, koska katson leffoja laidasta laitaan. Toki jos olisi pakko valita, kallistuisin älyllisesti kirjoitetun materiaalin puoleen, mutta eri leffa eri käyttötarkoitukseen. Myös menisin katsomaan, jos Sandmanista tai Swamp Thingistä tehtäisiin hyvältä vaikuttavat filmatisoinnit. Kova homma niilläkin kyl olisi, että pärjäisivät Watchmen-leffalle.

transformers. Oli muutes aika yllättävän hyvä pätkä!

On vähintäänkin oikeutettua kysyä:
MITÄ **TTUA HARLINILLE TAPAHTUI?

Geena Davis.

O