Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

En nyt leffaa, mut sarah connorin -aikakirjoja katottiin vähä alle puol-maratoonia

Eiku..katoinhan mä leffan; Peter pan

[q]astaroth, 25.7.2009 04:28:
die hard 4.0
eniten vituttaa kaikki
[/q]
<3 Kiitos tästä.

Onnistuit kiteyttämään aika hyvin sen, miks oon aina inhonnu toimintaleffoja. Ja miks ylipäätään joku 95 prossaa kaikista leffoista on hirveetä paskaa. Etkä edes analysoinut tarkemmin kädettömiä henkilöhahmoja ja paskaa näyttelijäntyötä.

Wolf Creek

maratonina nämä hayao miyazakin ohjaamat

-naapurini totoro
-henkien kätkemä
-liikkuva linna

olivat kyllä hauskoja

Hellboy II: The Golden Army

Oli kyllä hyvä minusta. Tykkään kyl muutenkin näist sarjakuvameiningeistä. HB viljelee viel nasevaa läppää pitkin matkaa, joka lisää sekin leffan viihdearvoa.

Ne aivot kuuluu jättää narikkaan toimintaleffoja ja sitä 95% leffoja katsellessa.

ETTE VAAN OSAA.

[q]ezzy, 25.7.2009 13:04:
Ne aivot kuuluu jättää narikkaan toimintaleffoja ja sitä 95% leffoja katsellessa.

ETTE VAAN OSAA.
[/q]
Niin kai. Tosin oon jo vuosia sitten todennu että on paljon parempiakin tapoja kuluttaa aikaansa kun katsoa paskaa leffaa. Esim. tuijottaa seinää ja kuolata.

[q]wiwi, 25.7.2009 13:19:
Niin kai. Tosin oon jo vuosia sitten todennu että on paljon parempiakin tapoja kuluttaa aikaansa kun katsoa paskaa leffaa. Esim. tuijottaa seinää ja kuolata.
[/q]

Mun mielestä taasen elokuvan pääasiallinen tarkotus on viihdyttää. En mä lähe siitä liikkeelle et ihan kettuna spottailemassa niitä kohtia mitkä on epäuskottavia, vaan katon ihan avoimin mielin ja jos Bruce on niin kova jätkä et se voi tiputtaa helikopterin autolla, niin se on sitten niin.

Kylhän noilla vakavammilla leffoilla on paikkansa, mut en mä niitä kokoajan jaksais kattoa. Vaan tarvin niitä leffoja jos hyvikset voittaa ja loppu on aina onnellinen. Eskapismi <3

grimmin veljekset - ihan uskomatonta savee

kirjava huntu - edellisen jälkeen ihan luksus

Wall-E - aivan loistava :)

Kummeli - Alivuoralainen tuli eilen katottua ja oli kyllä suuren luokan pettymys Ei ollut yhtään kummelimainen ja hyvät läpät puttuivat täysin.. Nauroin ehkä 2 kertaa reiulun puolentoistatunnin aikana, ei näin 1/5

Virtaset ja Lahtiset ****½ Tuli tossa hetki sitten telkkarista, ihan loistava :D

[q]astaroth, 25.7.2009 15:22:
rambo iv:tä lukuunottamatta _kaikki_ 2000-luvun remaket ja jatko-osat ovat olleen suoraansanottuna pyhäinhäväistyksiä
[/q]

The Departed?

[q]astaroth, 25.7.2009 15:22:
---
ezzy, 25.7.2009 13:04:
ETTE VAAN OSAA.

---

mulle ei voisi olla vähempää merkitystä, jos joku random tyyppi tekee random pätkän hyvällä tai huonolla budjetilla ja castilla, mutta hollywood on viime vuodet nimenomaan keskittynyt tuhoamaan kaikki hyvät vanhat trilogiat ja saagat sellaisena, kuin olen ne oppinut tuntemaan. rambo iv:tä lukuunottamatta _kaikki_ 2000-luvun remaket ja jatko-osat ovat olleen suoraansanottuna pyhäinhäväistyksiä
[/q]

Tottahan tuo, itse kyllä oon pitänyt Transformerseja vitun hienoina leffoina ja saavutuksina, juonella niinkään väliä ja megan fox on täysin merkityksetön molemmissa leffoissa, mutta itse Trannyt on olleet aivan jumalattoman hienoja :)

[q]ezzy, 16.7.2008 09:27:
Starship Troopers 3 - parempi kuin 2, mutta loppua kohden vaan loppui puhti juonesta, harmi. Potentiaalia olisi ollut.
[/q]
Mulla ei oikeastaan mitään lisättävää. Ikävän tuntematon trilogia. Etenkin ensimmäinen oli kohtuu helmi.

[q]astaroth, 14.9.2008 16:06:
---
Nitta, 14.9.2008 15:59:
The Gayniggers from Outer Space

---

lainaa mulle!
[/q]
127 Mt, onnaiskohan mesessä vai poltako levylle? Löytyy kyllä löytyy netistäkin imutettavaksi :)

[q]Kriss G, 15.9.2008 17:38:
Vitusti isoin pettymys ikinä. Ehkä vartti katottiin ja lopetettii.
[/q]
Ei kai sentään ;) Itse sinnittelin loppuun asti :D

edit: mä en vaan osaa.

[q]Nitta, 14.9.2008 15:59:
The Gayniggers from Outer Space
[/q]

Vitusti isoin pettymys ikinä. Ehkä vartti katottiin ja lopetettii.

the dark knight

kauhea hehkutus tästäkin, nyt en enää ihmettele miksi

Pitkät Kihlajaiset 2003

Oli kyllä loistava pätkä, suosittelen.

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O