Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Bronson ****½
Movie of the year
http://fi.filmtrailer.com/cinema/1766/Bronson+leffa+trailerit.html

[q]ezzy, 18.7.2007 18:31:
---
laite, 18.7.2007 17:44:
---
ezzy, 18.7.2007 17:38:
---
MesMeRise, 18.7.2007 15:40:
Hills have eyes

Oli kyllä taas yks leffa joka meni osastoon; paskimmat nähdyt leffat ikinä.
Täysin ennalta arvattava, mauton jaaa noh.. tylsä.

---

joo, ihan järkyttävää paskaa. Ja siitä on tulossa kakkososakin...
---

Nähty on. Uskokaa pois, toi kakkososa on vielä paskempi. :D

---


ei vittu teemu ei, miten sä sen kehtasitki kattoo :D
[/q]
No mä aattelin että ykkösosasta on enää vaan varaa parantaa. Olin väärässä.

[q]opmdevil, 7.9.2009 12:42:
Katoin telkasta Kuokkavieraat

Elokuva olisi ollut paljon parempi jos sen vaalean kundin ihastuksen kohteen poikaystävä olisi ollut todella mukava ihminen eikä tuollainen ilkeä kuin se leffassa oli. Siis kumpikin kundi olisi ollut tooosi lääpällään ja sitten oltaisiin katottu miten käy.
[/q]

Kattelin kanssa saman leffan, joskin mietin ihan muuta: kuinka normaalia on, että naimisiinmenoon sitoutunut ihminen lähtee kokonaan ulkopuolisen kanssa viettämään romanttisia piknikkejä ym? Tuntuu hieman omituiselta...

Onneksi katsoin eilen myös Punisher: Warzonen ja se oli silkkaa asiaa. Lässytys oli minimissään, meininki tylyä ja Ray Stevenson Tuomarina paljon uskottavampi kuin Thomas Jane. B-luokan leffahan toi selkeesti oli, mutta ei ottanut itseään turhan vakavasti. Väkivalta oli vedetty sen verran roisiksi ja runsaaksi, että pariin otteeseen teki pahaa -> en suosittele siis ihan kaikille.

district 9 tuli katsottua. tykkäsin kun ei ollut tavallista tähtikaartia asialla ja huumori oli hassua. kokonaisuutena jäi vähän vain irralliseksi alienpätkäksi. tykkäsin kuitenkin kaiken kaikkiaan.

brunoa alettiin katsomaan mutta ei pystynyt katsomaan loppuun asti: ehkä joku vajaa puolisen tuntia sitä kesti. siitä tulikin mieleen miten oon pystyny kattomaan boratin kokonaan silloin aikoinaan. kaikessa ristiriitaisuudessaan tykkään sacha baron cohenista ja sen hahmoista. noita leffoja vaan ei pysty kattoo.

The Boat That Rocked
Oikein letkee leffa piraattiradioista. Voin suositella kaikille tuota.

4/5

Terminator Salvation
"This is Batma.. John Conner."
Oli ainakin erilainen mitä edeltäjät oli ja itse tykkäsin tämän tyylistä. Ku en hirveesti leffaan ollu tutustunut (koska kuvittelin tän olevan täysin paska), niin tuli jopa yllätyksenä Christian Balen kuuluminen leffaan.
4/5

Kung Fu Panda

Tuli kateltua äsken Canalilta. Yllätti kyllä positiivisesti. Jotenkin olin kelaillut, että toi olisi ihan katsomiskelvoton animaatio, mutta olin selkeestikin väärässä luulossa.

[q]C-Hill, 12.10.2009 02:34:
---

Nyrkkisääntönä vois pitää, että jätä aina katsomatta straight-to-dvd -jatko-osat, joissa ei oo ketään ykkösosan tekijöitä mukana.
[/q]

Jep. Ton säännön vahvistavat poikkeukset ovat kieltämättä erittäin harvassa.

Kummeli Alivuokralainen

Muutamilta olin kuullu että olivat pettyny leffaan joten hirveesti ei ollu mitää odotuksia. Ja ei se kyllä mikään hyvä musta sitten ollukkaa. Pari kertaa sai nauraa homojen toimintaa ja paria muuta läppää mut muuten oli aika paskaa

Ben X tuli katottua lauantaina. Oli ihan jees..suosittelen!

[q]REivaaja, 1.8.2008 16:00:
---
kimono, 1.8.2008 15:59:
eiks ton kaiken päättele jo siitä dvd-kannesta? :D

---
Mä en oo niin pinnallinen :D
[/q]

aha, ok. tarvit siis ainaki sen 5min itse leffaa syväluotaavaan
analyysiin ;)

mutjoo, en itekää kyllä yhtään tykänny tosta, mut ne sarjakuvat
rules... ja kyl varmaan täytyy ton jatko-osaki tsekata

[q]REivaaja, 31.7.2008 21:02:
Hellboy n.5min. Voi helevetti ku voi toi Hollywoodin paskageneraattori vieläkin yllättää kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Odotin perus Marvel kaurapuuroa, mutta kun tarina alkaa kornilla ja niin väkinäisellä päiväkotifilosofialla, että meinaa nousta oksennuksen sekainen veripaakku revenneestä mahalaukustani dvd:n takakannelle. Mystiikkaa al'a ''Black magic'' ja scifiä al'a demoniportaali.
- Ei tämä ei ole todellista! Tuumin itsekseni hoitaessani stressireaktion repimää vatsakalvoani puolen litran piimälasilla.
- Wtf?
Natsit päätyivät epätoivoissaan mustaan magiaan ja maailmankaikkeutta syöviin ötököihin?
Hitlerin ykkösmies vetää nasse päässä lyijyä ja valitsee kaularangan tylsyttämät tikarit Wehrmachtin Karabinerin sijaan. No, onhan se aika äijää...

Jep. Tässä leffassa ei tarvita kryptoniittia. Ihmisrodun vihaisimmat edustajat ovat saaneet ruman ulkokuoren taseeksi vitulliset muskelit ja Brittiläiset Jenkki-hyvisnörtit tarvitsevat vain pari kranaattia. Miksei Heillä ole sitten valkoisen magian portaalia? Enpä tiedä, enkä ota selvää.
Jään vain miettimään minkälaisille koomapotilaille filmi on suunnattu kun tarpeeton väkivalta on selvästi sen Disneyltä potkinut.

Tähti joka tunnilta jonka katsoin, eli. 0,1 staraa ansiokkaasta rahantuhlauksesta ja miehekkään kokoisesta ekologisesta paskakasasta. Tämän jälkeen ei hävetä hengittää, saati piereskellä julkisesti.
[/q]

Sä et ilmeisesti o tutustunu alkuperäiseen
sarjakuvaan etkä HP Lovecraftiin.

[q]HasaKuningas, 16.10.2009 01:01:
Just sain katottua loppuun The Incredible Hulkin (2008)

Paljon parempi minusta, kuin se 2003 versio.

+Edward Norton on hywä

[/q]

Mulle toi oli aika iso pettymys. Skidinä fanitin Hulkia ja Nortonia oon fanittanut kanssa jonkun tovin. Resurssien (hyviä näyttelijöitä kuitenkin useampi messissä) ja hyvän alkuasetelman puolesta tosta olisi vain ollut mahikset niiiiiin paljon parempaan leffaan. Jotenkin se vaan ei kokonaisuutena toiminut mulle, lässähti loppua kohden. Mutta kyllä toi tosiaan sen 2003:n paskan päihitti mennen tullen.

yritin kattoo uutta batmania mut tuli nukku.

[q]KooKie, 2.9.2009 18:34:
District 9

Makes you want moar!

Edit. MOAR! MOARRRRRR!!!!
[/q]

MOAR ?

Joo kävin kattomassa saman pätkän ja ehkä parin vuoden sisään tulee jatko-osan jatko-osa

Funny Games U.S.

Aika tylsä leffa puoliväliin saakka. Tai no, koko leffa oli tylsä. Jossain kohtaa oli vähän jännittävämpää, mutta suurimman osan sai mennä pikakelauksella läpi. Loppu oli ihan jees, vähän erilainen kuin yleensä tän tapaisissa leffoissa.

Inglourious Basterds
Oli kyl tän vuoden paras leffa, ainakin meitsin makuun.
Varsinkin Christoph Waltz veti pirun hyvän roolisuorituksen tossa, ihme jossei heru parhaan sivuosan Oscaria.
Alkaa tosin menee aika mielenkiintoseen suuntaan, noi Tarantinon pätkät :D

Max Payne

Koitettiin valita hyvä leffa kun kerran ihan teatterissa käytiin katsomassa, ja tämä oli kyllä hyvä valinta. Tämäntyyppiset leffat tulee usein katsottua vain kerran, koska juonipaljastukset on aika oleellisia, ja jos juonen tietää jo alusta lähtien niin ei varmasti kiinnostus säilyisi samalla tavalla. Näin ekalla kerralla kuitenkin hyvin piti mukana ja sopivasti vei koko ajan juonta eteenpäin toiminnan "siivittämänä".

Visuaalit oli hienoja, ihan hyvä roolisuoritus Mark Wahlbergiltä, eikä kenenkään muunkaan näyttelytyö pahemmin tökkinyt. Oikeastaan ainoa mikä hämäsi oli erikoistehosteilla kikkailu mikä ei aina toiminut - esim. "bullet-time" kohtaus missä sankariamme ammutaan ylhäältä päin suoraan kohti, mutta jostakin syystä monen metrin päässä olevat lasiastiat räjähtelee... Lumi vaikutti myös monessa kohtaa feikiltä, ja välillä olisin odottanut ihmisten hengityksen höyryävän kun ulkona leijailee lunta.

No, jos nämä ovat suurimmat haukut niin onkin varmaan aika selvää että muutoin leffa oli ihan hyvä! Kivasti oli mukana pohjoismaista mytologiaa, ja tuntui että oma tietämys palkittiin ikäänkuin lisävihjeillä jo leffan alkupuolella.



Teatterissa katsottuna, ekalla katsomakerralla, antaisin tälle *tähti**tähti**tähti**tähti* / 5.

Luulen että kotona katsottuna, tai jos leffan on jo nähnyt, tästä tipahtaa ainakin yksi tähti pois, mutta oli tämä sen verran näyttävää menoa että tuskin laskisi kuitenkaan alle kolmen tähden vaikka kuinka monta kertaa näkee.

Oli mun mielestä esim. paljon parempi kuin Blade 3, joka on viimeisin tämän tyyppinen leffa jonka olen täällä arvostellut.

District 9 tuli käytyä katsomassa. jotenkin itselle ei uponnut tuo dokkari-tyyli, mutta muuten oli oikein viihdyttävä leffa. *tähti**tähti**tähti*

[q]tws, 29.12.2008 02:26:
Superbad, ja nyt lähtee pyörii Zodiac ->
[/q]

Molemmat oli aika loistavia.

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O