Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

it's all gone pete tong tykkäsin! oli aika surullinenkin leffa loppujen lopuks..

the bourne ultimatum.
on nää vaan hyvii pätkii, jason bourne on jopa james bondii tehokkaampi.

Juuri sain katseltua Dances with Wolves -elokuva. Ei kenties yltänyt odotuksiini, mutta kaikesta huolimatta kyllä hyvä sekä hieno elokuva.

300

Pitkästä aikaa hyvä elokuva.

[q]ville, 12.12.2007 09:03:
---
ezzy, 12.12.2007 00:06:
Tuli katottua Transformers HD:na <3

---


Valitettavaa tosiaan oli, että itse leffa ei tarjonnut mitää muuta kuin karkkia silmille. Esi-koulutason juoni, pääosin tökkivä käsikirjoitus ja alkeelinen dialogi.... pari tähteä voisi antaa vain sen takia, että teknisesti todella näyttävä.
[/q]

täs on viel pakko mainita Megan Fox *sydän*

mut joo ei mikää erikoinen leffa.

Remo Williams - The adventure begins.

Näin krapula-aamuks aivan loistavaa kamaa, kliseistä kasarikunfuilua lähes chuck norris hengessä.

[q]jesus, 15.12.2007 11:21:
---
Valandir, 14.12.2007 04:09:
Juuri sain katseltua loppuun Sergio Leonen Once Upon a Time in America -elokuvan. Erittäin hieno elokuva. Pituudestaan (219 min) huolimatta suosittelen kyllä lämpimästi kaikille, jotka pitävät oikeasti hyvistä elokuvista.

---


On kyllä mafiapätkien aatelia
[/q]
Kyllä tosiaan, olen samaa mieltä. Tosin onhan aina legendaarinen "Kummisetä", jota ei ainakaan hirveän helposti peitota mafiapätkissä.

Arvoituksia arkussa.

Voi plääh plarh ja plörh. Yks huonoimpia taas aikoihin. Ehkä mä oon tylsä tj, mut en kyllä löytäny tosta leffasta mitään hauskaa tai oivallista? Samoja kuluneita vitsejä ja niiiiiin ennalta arvattavia läppiä.

Rush Hour 3

Niin ennakoiva juoni että arvas jo miten käy heti alkukohtauksesta.. Ei siinä lopputekstit tais olla parasta antia.

1 / 5

Bowling for Columbine

Michael Mooren dokumentti
"Mustanpuhuva,lumoava ja provosoiva dokumentti - aiheena elämä ja kuolema aseiden armoilla."

Oli erillainen mitä odotin mutta ei voi muutakuin ihmetellä että mikä Amerikassa on vikana

[q]lohikarme, 16.12.2007 11:31:
Sin City tuli katsottua taas pitkästä aikaa. Synkkää ja sarjakuvamaista kerrontaa. Suosittelen.
[/q]

Mul jäi toi aikoinaan kesken. Ei sit uponnu yhtään

[q]nethr, 28.4.2008 11:30:
2001: Avaruusseikkailu, 20v tauon jälkeen
[/q]

Kolahtiko toisella kerralla yhtä hyvin kuin ensimmäisellä? ;P

Robert Rodriguez's Planet Terror

Loistava. Yksi hauskimpia leffoja pitkään aikaan. Sai räkättää oikein kunnolla. =D
...ja ehdottomasti noin 29 kertaa parempi kuin sisarelokuvansa.

5*tähti*

Harry Potter and the Order of the Phoenix - En olisi ikinä uskonut, että pitäisin Harry Potter -elokuvista. Ensimmäinen osa oli silkkaa roskaa, toinen osa ei sytyttänyt, kolmannen jo katselikin ja neljäs oli oikeasti ihan hyvä. Tämä viides osakin oli mielestäni hyvä sekä kelpo pätkä jonka katselin ihan mieluusti. Mitä synkemmäksi nämä elokuvat muuttuvat sen parempia ne oikeasti ovat. Suosittelen kyllä.

Piti vielä puolessa välissä elokuvaa käydä nauttimassa snapsillinen Fernet Branccaa kun tuo maha vähän reistaili krapulan vuoksi, mutta silti näin krapulassakin erittäin nautittava teos.

Pretty Woman

[q]krisse, 17.12.2007 18:58:
Snakes on a Plane *tähti**tähti*½
http://www.imdb.com/title/tt0417148/

+ Samuel L. Jackson
+ kohtuu raakoja kuolemia
+ iso bodycountti

- 2 pennin juoni
- onelinerit jäi aika köyhäksi (paitsi tietenki ne mitä tulee arvatkaa kenen suusta)
- melkein kaikki muu
[/q]
'Snakes on a Plane' on luultavasti huonoin elokuva mitä olen nähnyt tänä vuonna. Ja kuitenkin noita elokuvia tultu katseltua huomattavat määrät tänä vuonna.

Spartacus - Ei oikein ollut minkäänlaisia odotuksia tämän elokuvan suhteen, mutta koska olin sen joskus enemmän kuin puoli vuotta sitten ostanut niin pitihän se tottakai katsoa.

Olin kyllä positiivisesti yllättynyt, koska elokuva oli kaikenkaikkiaan mielestäni hyvä. Tämä nyt kuitenkin oli onneksi elokuva vuodelta 1960, elikkä ajalta ennenkuin Stanley Kubrick oli täysin seonnut. Elokuvakin oli siis sen mukainen, elikkä ei tosiaankaan mikään häiritsevä kokemus mikä onkin enemmän kuin tuttua Kubrickin filmatisoinneille.

Stanley Kubrick on silti yksi aikamme yliarvostetuimpia ohjaajia

Hot Fuzz.

Ihan törkysen hyvä filmi. Yhtään jos tykkäs Shaun of the deadista, niin tässä samantyyppinen meno jatkuu samojen tekijöiden voimin. Tällä kertaa käsittelyssä on poliisi/buddyleffameininki.

[q]Putte, 18.12.2007 15:00:
---
C-Hill, 14.12.2007 01:00:
BLADE RUNNER - The Final Cut 5/5
Tästä oon odottanu kunnon DVD-julkaisua ja viimein sen sain hyllyyn.
Muistan katsoneeni leffan ekaa kertaa 14-vuotiaana, silloin odotin jotain ihan muuta (mäiskettä kai) ja petyin. Viisi vuotta myöhemmin katoin leffan uudestaan ja "tajusin" sen. Tää tais olla ehkä vasta viides kerta kun leffan katoin, ekaa kertaa toki tämän viimeisimmän edition. Kerrassaan hieno elokuva, ei voi käsittää miten Ridley Scott on saanut tämmöistä aikaan jo niin kauan sitten. Kaikki toimii. Jotkut kohtaukset ja yksittäiset shotit ovat vieläkin tyrmääviä, vaikka tietokoneilla tehdään nykyään vaikka mitä ja silloin CGI oli lähinnä haave...

---


Ai vitsi onks tää julkaistu jo, täytyy itsekin hommata jostain.
[/q]
Jeps, itsellänikin lähti kyseinen DVD juuri eilen tilaukseen *sydän*

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O