Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Sellanen kuin Proof.
Gwyneth Paltrow, Jake Gyllenhaal..
En oikeen osaa sanoo leffast mitään, ei ehkä mikään paras darraleffa katsottavaksi.

Meni asioita vähän ohi, mut siinä olikin sisällytettynä matematiikkaa. :D

Kaks tähtee vois tuikkia tolle leffalle.

Anton Corbijnin 'CONTROL' suosittelen

Äsken kävin leffassa kattomassa Beowulf, oli hyvä. :)

Sibelius. Äijä on kova, leffakaan ei paskempi. Itkin Finlandian aikana.

Inland Empire 4/10

Lynchin fanina olin kyllä valmistautunut erikoiseen leffaan, jossa narraatio voi olla vähän hakusessa ja mistään ei voi olla ihan varma... mutta tästä jäi nyt semmoinen maku että on harsittu täysin random matskua yhteen ja koitettu saada leikkauspöydällä aikaan "jotain." Itse asiassa toihan ei oo kaukana totuudesta lukemani juttujen perusteella.

Alku on ihan lupaava, mutta sitten kaikki lentää romukoppaan ja täysin turhia ja tylsiä osuuksia on lopuksi about puolet leffasta. Kun olis keskitytty siihen päätarinaan ja kehitetty sille edes jonkinlainen draaman kaari, leffa olis ollu kolmen tunnin sijaan joku 90 min ja olisin voinut pitää siitä.

Nyt kävi näin, että Lynch astui tämän fanin mielestä syvälle paskaan Inland Empiren myötä.
En voi suositella tätä paljon kenellekään.

28 weeks later.

Eddien suuri saariseikkailu.*nauru**nauru* En ole pitkään aikaan nauranut niin paljon kuin katsoessani sen.

Meet The Robinsons

Odotin tältä piirretyltä vähän enemmän sen tyyppistä menoa mitä oli The Incrediblesissä, mutta taisi olla vähän nuoremmalle porukalle suunnattu - ainakin tuntui olevan kovasti sellaista liukastelu/kaatumis/kompastelu-tyylistä huumoria, ja vähemmän nokkelia vitsejä. Alkupuoli oli vähän tylsä mutta lopussa alkoi olemaan enemmän juontakin eli kyllä tämän jaksoi läpi katsoa. En kuitenkaan tosin suosittelisi muille paitsi niille jotka tykkää kaikista nykypiirretyistä.

*tähti**tähti* / 5

[color=black]Transformers[/color]

Toissa iltana katottiin 28 päivää myöhemmin (28 days later) oli aika hyvä lehva Eikä ees niin jänskä ja karmiva kun mitä olin ennakkoon kuullut. Olin mun makuun hyvin duunattu ja idea myöskin varsin maistuva.

Täytyy ziigaa tosta se jatko-osa myös joku päivä!

-Ysi plussa

2012

Vittu mitä kuraa....

Harry Potter ja feeniksin kilta

[q]C-Hill, 1.12.2007 21:33:

4/10

[/q]

Erilainen nuori Melkeinpä kaikilla muilla on näkynyt olevan viisiportainen asteikko :P

Everything Is Illuminated
http://www.imdb.com/title/tt0404030/


ihan loistava! <3
ei muuta sanottavaa, katsokaa itse.

Tänään tuli katseltua itseasiassa muutamakin leffa.'

District 9, joka oli jopa yllättävän hyvä vaikka olikin aika... laimea loppu.

The Hangover, tuli hihitettyä muutaman kerran, mutta siihen se sitten jäikin oikeastaan.

(500) Days Of Summer, tästä en taas pahaa sanaa saa ulos. Romanttista mutta ei sitten kuitenkaan höpöhömppää parhaimmillaan!

Death Proof ..unettava, puuduttava, tylsä..
Elf ..tonttupukuiset miehet saa aina nauramaan..
Blades of Glory ..velouripukuiset miehet & rautalootus on toimiva paketti..

Luuttasin entisten vaihtareiden jäämistöä ja löysin salmiakkia sekä Tom Hanksin & Robert Zemeckisin The Polar Expressin vuodelta 2004, joten päätin pitää leffaillan, mutta "häikäisevä liikkeenkaappaustekniikka" tarjosi ihmishahmojen osalta hyvin ärsyttävää animaatiota. Maisemat ja tavarat olivat ihan hienosti toteutettuja, ja jos minulla olisi 4-6v. lapsia ja nyt olisi joulusesonki, leffa olisi ehkä ollut ihan paikallaan, vaikka olikin perin amerikkalainen, mutta nyt meni vähän ohi.

The Simpsons -leffa

uuh, niin tylsä ja huono... olisivat saaneet jättää tekemättä koko
paskan! :D en nauranut kertaakaan ja muutenki kauheeta tv-sarjan
aiheiden toistoa!

ei sillä, että se sarjakaan nyt enää mikää paras ikinä olis, mut tää
oli jo niin rimanalitus! hohhoijaa! :D

[q]ezzy
Ootko kattonu Superbad-leffan? :D
[/q]

En oo, mutta miten musta tuntuu siltä, että ehkä pitäs. :D

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O