Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

The Piano. *sydän*

The Invisible. Erittäin hyvä pätkä. Sai vähän herkistelemäänki ^^

ja sit illan actionpläjäys; TRANSFORMERS!! OSSSSSSOM! Siis huh! oon ihan myyty! haluun oman bumbelbeen!

Stratosphere girl. Leffan tunnelmasta ja sävystä pidin todella paljon, mutta leffan loppu oli paskimpia ikinä!! *toktok*

Letters from Iwo Jima. Sotaleffat on aina hyviä!

Transformers

Suht hienon näköinen action-leffa mutta kahden tunnin jälkeen jäi miettimään että tapahtuiko siinä mitään muuta kuin kaahailua ja taistelua? Eipä tuossa välttämättä muuta tarvinnutkaan, ihan viihdyttävä aivot-narikkaan action pläjäys.

*tähti**tähti**tähti* / 5

Mean Girls Kunnon teinimeininkiä

Eka Bätmän! *sydän*

Mean Girls
oli hyvä

[q]Jocular, 4.11.2007 20:46:
The Invisible. Erittäin hyvä pätkä. Sai vähän herkistelemäänki ^^

ja sit illan actionpläjäys; TRANSFORMERS!! OSSSSSSOM! Siis huh! oon ihan myyty! haluun oman bumbelbeen!
[/q]

toi transformers on kyl munki ehdoton ykkönen!! mä voisin haluta optimus primen

[q]Hitchhiker, 6.11.2007 18:04:
Demolition man

Hieman repesin eräässä kohtauksessa, kun Stallone kuuli Arnoldin olleen presidentti joskus vuonna 2000 (elettiin elokuvassa siis vuotta 2032) ja kyseisessä kohtauksessa Syltty kirosi että miten on mahdollista Arnoldin päässeen pressaksi. Tämän hetkinen kuvernöörin paikka tällä hetkellä sai tuon tilanteen tuntumaan hyvinkin koomiselta.
[/q]

Muistan itsekin nauraneeni tuota samaista kohtausta kun viimeksi kyseisen elokuvan katsoin. Siinä putoili vähän aikaa oikein kunnolla.

Sitten siihen elokuvaan jonkan katsoin. Elikäs Indiana Jones and the raiders of the lost ark.

Tuli sunnuntaina katottua kolme leffaa: Terminal, Merlin ja Top Gun Tykkään kaikista.

Bourne Ultimatum.

Samaa vanhaa tauhkaa valitettavasti. Yksittäisenä leffana hyvä, parempi ja uskottavampi, kuin nykybondit.

Shooter

[q]Ronie, 6.11.2007 19:53:
---
ezzy, 6.11.2007 19:37:
Bourne Ultimatum.

Samaa vanhaa tauhkaa valitettavasti. Yksittäisenä leffana hyvä, parempi ja uskottavampi, kuin nykybondit.

---


Jos nykybondeilla meinaat Brosnanin "tähdittämiä" tuotoksia niin tota leffaa näkemättäkin voin helposti olla samaa mieltä
[/q]

Nykybondit on siis Daniel Craigin tähdittämiä, mutta Brosnanit oli kans suht turhia. Bourne-sarja on kyllä kokonaisuutena ihan viihdyttävä ja "aito" eikä vaan tapeta ja räjäytellä kaikkea. Lähinnä tollanen pläjäys, mikä olis kiva katsoa putkeen Extended versioina :)

Room 1408 , ihan viihdyttävä. 8/10

Free Jimmy

Vähän tylsähkö sekoiluleffa. Yhden ylimääräisen tähden saa hirven ja norsun kauniista ystävyydestä :D

*tähti*½

X-men 2.
*tähti**tähti**tähti**tähti*

Tällähetkellä pyörii:

Zeitgeist - the movie
http://zeitgeistmovie.com/

Todella hyviä pointteja uskonnosta, näitä juttuja ei ole koskaan itse tajunnut funtsia.

Lord of war

Elokuva jota rakastan. Tuli katsottua palanen syödessä, mutta itse leffa on tullut nähtyä puolen tusinaa kertaa. Elokuva tutkii ja yrittää ymmärtää asioita sen sijaan että vain asettaisi perus hyvä/paha asetelman. Ajatuksia herättävää yrittää asettua Yurin veljen Vitalyn asemaan. Se myös näyttää kauniita paikkoja maailmasta ja etenkin itselle rakkaasta maanosasta, Afrikaasta. Elokuvan soundtrack on parhaimpia ja kuuntelun kestävimpiä soundtrackeja mihin on tullut törmättyä. Suosittelen.

Hostel 2 koneelta ja oli niin arvattava loppu et oksat pois....

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O