Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Smokin' Aces

Yllättävän hyvä sekasikiö. Hyvin perusteltua rymistelyä, vaikkakin roolihahmot olivat aika karikatyyrejä. Niminäyttelijät, leikkaukset, äänimaailma ihan kohdallaan: toimiva.
*tähti**tähti**tähti**tähti*

Ocean`s 13 ..ihan katottava mutta ei mieleenpainuva..
Muutama jakso The It Crowd sarjaa ..aivan helvetin loistava sarja jossa saa *lmao*..

Domino

Ei ollenkaan sitä mitä odotin... Jos yhdistää leffat Kill Bill ja Fear and Loathing in Las Vegas, saa suunnilleen tämän leffan. Sekava (vaikkakin lopulta ymmärrettävä) ja enemmän visuaalinen kuin mitään muuta, tuntui paljon pidemmältä kuin 2h 4min. Olisin katsonut mieluummin jonkun perus actionleffan, mutta loppujen lopuksi tämäkin oli omalla tavallaan ihan vaikuttava. Pidin värimaailmasta ja visuaalisista kikoista mitä leffassa oli käytetty, ja sisäinen dialogi oli kuitenkin enemmän kiinnostava kuin ärsyttävä (juuri ja juuri). Suosittelen ihmisille jotka pitävät "vaikeista" leffoista, vaikkei tämäkään siitä vaikeimmasta päästä ollut.

*tähti**tähti**tähti* / 5

[q]rno, 28.10.2007 19:21:
Hokkarihemmot (Blades of glory) . Parhain komedia ikinä Talladega nightsin ohella.*släp*
[/q]
Toi oli kyl jotenkin koominen. Itse näin tuon lentokoneessa joskus 03:00 erittäin väsyneenä. Vieressä istuvat eivät varmaan saannet nukuttua ku itse vaan repeilin.

black sheep, tosi huono.
perfume, toistamiseen. tykkään.

Stardust (http://www.imdb.com/title/tt0486655/)

Noo fantasia romanssia genrenä mietitytti hetken, mut loppupeleis se oli iha kiva leffa. Pelkkä se, et se oli fantasia, ni iski itteeni aika hyvin. Leffa, jonka kattoo mielellää kerran, mut ei toista :)

Onko täällä paljon Alien leffojen tykkääjiä/faneja? Itse rakastan kyseistä saagaa!

[q]Muikku, 28.10.2007 23:11:
Onko täällä paljon Alien leffojen tykkääjiä/faneja? Itse rakastan kyseistä saagaa!
[/q]

KYLLÄ!
Väittelen itteni kanssa aina että kumpi on parempi, 1 vaiko 2
3 on kanssa oikein hyvä, mutta 4 sen sijaan ei oikein lämmitä.
Eli niinku heti alkuun tein selväks, pidän tästä sarjasta oikein paljon.

Knocked Up! Hauska komedia, tv-juontajasta ja websivuja tekevästä hampun polttelijasta, kuinka yksi ilta muuttui 9kk odottamiseksi.. Ainut miinus, ehkä vähän liian pitkä 2.12h

number 23..

ihan ok.. Kyl mr. Carrey osaa olla vakuuttavasti psyko :D

The Fountain
Vaikuttavin näkemäni elokuva varmaan yli kymmeneen vuoteen. Viimeksi muistan olleeni yhtä vaikuttunut elokuvan jälkeen nähtyäni Michael Mannin The Heatin. Juonessa liikutaan sujuvasti eri aikatasoilla, lavastus ja puvustus ovat aivan huippuluokkaa ja ne musiikit! Clint Mansell on onnistunut taas luomaan sellasta tunnelmaa, että huh huh.
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

Death Proof
Selkeä väliteos Tarantinolta. Juoni on huono kuten aihepiiriin sopii ja toteutuksessakin on pyritty tiettyyn rosoisuuteen ja huonoon näyttelemiseen. Tarantinomaista "turhaa" dialogia löytyy luonnollisesti, mutta nyt se tuntuu täysin päälleliimatulta ja sopimattomalta itse elokuvaan. Tarinan ensimmäinen osa toimi ehkä hieman paremmin kuin toinen.
Soundtrack on taasen aivan loistava (josta yksi lisätähti), varsinkin lopputeksteissä soiva April Marchin Chick Habit.
*tähti**tähti**tähti*

Eilen tuli katsottua Lucky Number Slevin ja Sin City. Sin City ei oikein sytyttänyt, oli kovin sekava ja lopussa olin jo ihan o_O (johtunee osittain sunnuntaikoomasta). Lucky Number Slevin oli ihan ok.

Alotin myös katsomaan A History of Violencea, mutta kyllästyin puolen tunnin jälkeen.

[q]ezzy, 6.11.2007 19:37:
Bourne Ultimatum.

Samaa vanhaa tauhkaa valitettavasti. Yksittäisenä leffana hyvä, parempi ja uskottavampi, kuin nykybondit.
[/q]

Daniel Craig oli kyl niin paljon vakuuttavampi kuin esim Brosnan omissa bondeissaan et mulle ainaki jäi tosi hyvä fiilis tosta edellisestä Bondista :) mut makuasioitahan nää on..

Evan Almighty
Hauska "jatko-osa" Bruce Almightylle.

Max Paynet pelanneena ja leffan nähneenä:

**½ / *****

Plussaa valon ja varjon leikistä, talvisesta New Yorkista ja Paynen hapokkaista näkymistä.
Siinä se, pirun tylsä ja hengetön verrattuna lähdemateriaaliinsa.

The notebook

Vetistelin kuin pikkulapsi....

[q]Gwenna, 28.10.2007 18:39:
[color=yellow] Saw 4 = samaa ku edeltäjät.. [/color]
[/q]

Eli tais olla sit aika hurjaa ja hermoja raastavaa menoa? :) Jigsaw keksi varmaan taas "kivoja" jekkuja Pakko kyllä mennä ziigaamaan toi nelonen leffaan kolme ekaa tuli kateltua ihan kotosalla kamun kanssa. Aika hurjia ne kyl oli

Blood Diamond - Veri timantti. Tykkäsin ja mun mielestä hyvä tarina oli leffassa...

Paradise now. Oli hyvä.

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O