Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]Verano,
Totta. Ja lopputeksteistä erityismaininta :)[/q]
Skippasin ne. :(

[q]Verano,
:/ Ne oli just sellaset lopputekstit, jotka oisin jäänyt ehdottomasti leffateatteriin kattomaan. Toimi toki kotisohvaltakin.[/q]
Hö, no pitänee katella jotenkin ne sit. :D

Pan´s labyrinth ihan parhautta. Ja välillä meinas tippa nousta linssiin. *sydän*

Babel: positiivinen yllättäjä. olin melkein jo varma että nyt tuli taas huono valinta mutta sehän oli oikein kiva pätkä. loppu jäi tosin vaisuksi. http://www.imdb.com/title/tt0449467/

Disturbia: ihan mukavaa su illan viihdettä. http://www.imdb.com/title/tt0486822/

Sunshine- Alku oli ihan lupaava ja ok, mutta loppu sitten niin hirveetä kurapaskaa että melkein itkettää.

disney/ pixarin uusi animaatio leffa Ratatouille, se oli ihan sairaan hyvä*tirsk*

[q]Sallakat, 23.4.2009 10:52:
mutt mulla herpaantu keskittyminen siihen pitkittyneeseen loppuun puolessa välissä, ett periaatteessa ainoo mitä jakso leffan jälkeen muistaa oli se iso, sininen dickki :P
[/q]

:DD

Itellä katottuja leffoja, nyt kun Canal + näkyy kahden viikon ajan:

Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer

Kuraa. Katoin ainoastaan Jessica Alban takia.

Balls Of Fury

Tääkin myös suht kuraa. Cristoher Walken pelasti, se äijä osaa näytellä mitä vaan :D

Suden Arvoitus

Hooohhhoohh. Katoin puoli tuntia ja sit poistin leffan boxilta.

[q]jukebox, 23.4.2009 05:04:
STARSHIP TROOPERS

onko tästä tosiaan jo 12 vuotta vai kuka kusettaa ja ketä?
muistan kuin eilisen päivän, kun tämän tuloa härmään saateltiin kera päättymättömien päivittelyjen ja panettelujen, eikä syyttä(?)...olihan Suomi suomittu tuolloin jo hetki takapakkia ulos wanhoillisen vet:n diktatuurista ja pannasta mitä uuden uutukaiseen videolakiin oli tuleva. valtaosan vaikutteistaan tieteiskirjailia: robert heinleinin teoksista ammentava scifi_sota_goreilu on yksi parhaimmista ohjaajansa tuotoksista etenkin mitä katsojan penkissä pitämiseen on tuleva. paul verhoeven, hollannin lahja hollywoodille on raivannut tiensä toimintaelokuvien ohjaajien kärkikastiin mm. sellaisilla teoksilla kuin: flesh + blood, robocop, basic instinct, total recall ja hollow man vain muutamasta muistuttaakseni. mies taitaa tämän tyylisuunnan taijat kuin kubrick kiroilun konsanaan.

- itse leffa on niin varteenotettavaa viihdettä kuin se nyt tämän edustuksen osilta voi vain olla.
se on tulvillaan: värikästä dialogia, toinen toistaan terävämpiä toisintoja usa:n sotapropagandakoneiston älyttömyyksistä aina sen idioottimaisinpiin ulostuksiin saakka, hyviä näyttelijä suorituksia ja helvetillisen upeita erikoisefektejä jopa tämän päivän mittapuun mukaan ja tonneittain mustaa huumoria. väkivalta ja suoranainen gore on nostettu verhoevenille tuttuun tapaan tyystin omalle tasolleen, joka ei yhäkään jätä sisuskaluja kylmäksi, päinvastoin: veri saattaa kiertää tätä katsoessa aivan uusissa paikoissa paatuneemmallakin diggarilla. yleisjuonta en ryhdy tähän rusnaamaan. sen loopatkoon itse kukin toisaalta, näin tahtoessaan.
revanssin arvoinen rähistely, joka pitää pintansa tänä kaiken maailman supersankari aikoina(kin).

*tähti**tähti**tähti**tähti*
[/q]
näin itseäni hienoisesti quotaten:
urbaani legenda tietää tuulettaa, että tästä olisi rohkeimpien huhujen mukaan olemassa tyystin tylympi(kin) versio, jonka osissa tapahtuisi kuulemma jopa jotain niinkin "vastenmielistä" ettei se olisi verhoevenin mukaan kestänyt päivänvaloa juuri missään levityskelpoisessa valtiossa.
katkaiskoon huhulta lentokyvyn ken' kykenee sillä varmennusta tähän olen henk.koht. tahtonut jo eräätkin vuodet.

[q]Sallakat, 23.4.2009 10:52:
---
herpaantu keskittyminen siihen pitkittyneeseen loppuun puolessa välissä, ett periaatteessa ainoo mitä jakso leffan jälkeen muistaa oli se iso, sininen dickki :P
[/q]
Meidän ei ole hyvä keskustella elokuvista tämän perusteella...

Tämä vaikuttaa mielenkiitoiselta:

Ohjaaja paikalla Maameren tarinat -erikoisnäytöksessä!
Tennispalatsissa sunnuntaina 23.9. klo 12 järjestettävän erikoisennakkonäytöksen yhteydessä saadaan kokea harvinaislaatuinen vierailu, kun näytöstä saapuu alustamaan itse ohjaaja Goro Miyazaki.


Linkki: http://www.finnkino.fi/news/1/477/

Eilen tuli katsottua Primeval, tais olla joku kauhu leffa...Isoiso krotiili oli riehumassa afrikassa...Koska näemme elokuvan tappaja kamelista...???

Pan`s Labyrinth.

Pitkästä aikaa hyvä elokuva!

Talladega Nights - the ballad of Ricky Bobby.

Oli hyvä pätkä. Will Ferrel pääosassa loistava. Itse kirjoittanut leffan yhden toisen tyypin kanssa. Leffan huumori iski hyvin, vaikka loppu pikkasen tuntuikin lässähtävän.

Carlos Castaneda, Enigma of a sorcerer - dokumentin shamanismikultin johtajasta kivoilla psyke-efekteillä maustettuna. Ihan ookoo, varsinkin Castanedaan ja hänen työhönsä tutustuneille ihmisille voi suositella. On se Jännä!

A room with a view

Mä en voi ymmärtää miten tämmönen leffa on voittanut 3 oscaria ja saanut 5 ehdokkuutta Tai no, jos siitä ottais tuokiokuvia ja katselis lähinnä lavasteita ja asuja niin olishan se ollu ihan hieno, mut ei toi kyllä minkäänmoinen elokuva ollut. Kyseessä siis historiallinen, novelliin perustuva pukudraama. Hienostelu-englantia ja haaleaa näyttelemistä, ei oikeastaan mikään kohta säväyttänyt mihinkään suuntaan. En suosittelisi edes perus "sense & sensibility" & "pride & prejudice" -faneille.

*tähti* / 5

The Island (2005). Kiva sci-fi leffa tai mun mielestä cyberpunk movie.
Pistää miettiin mihin teknologia ja ahneus voivat meidät ajaa.

The Break-Up

http://www.imdb.com/title/tt0452594/

Äärimmäisen harhaanjohtava traileri. Odotin tästä jotain "ihan hauskaa" komediaa, mut sainkin jotain aivan muuta. Valtaosa leffasta oli vakavahenkistä ja huonosti toteutettua höttöä. Ehkä kerran saatoin hymähtää. Buu.

1/5

[q]sapeli, 23.9.2007 23:02:
A room with a view

Mä en voi ymmärtää miten tämmönen leffa on voittanut 3 oscaria ja saanut 5 ehdokkuutta Tai no, jos siitä ottais tuokiokuvia ja katselis lähinnä lavasteita ja asuja niin olishan se ollu ihan hieno, mut ei toi kyllä minkäänmoinen elokuva ollut. Kyseessä siis historiallinen, novelliin perustuva pukudraama. Hienostelu-englantia ja haaleaa näyttelemistä, ei oikeastaan mikään kohta säväyttänyt mihinkään suuntaan. En suosittelisi edes perus "sense & sensibility" & "pride & prejudice" -faneille.

*tähti* / 5
[/q]
ne on kyllä hyvii leffoja, mutta mäkin ihmettelin kyllä tota.. Mulla oli menny toi ja joku muu leffa sekasin silleen että luulin että nää näyttelijät ja juoni muuttuu jossain vaiheessa siksi toiseksi leffaksi. ja luulin että tää oli komedia*nauru* Kyllähän sitä naurettiin, mutta lähinnä tyhmälle käsikirjotukselle ja huonoille näyttelijöitä(siis tässä oli tosi hyvä näyttelijä kaarti, mutta uskomattoman huonoa näyttelijän työtä)
0/5

[q]Forecast, 22.9.2007 00:23:
Pan`s Labyrinth.

Pitkästä aikaa hyvä elokuva!
[/q]

Toi oli kyl hyvä elokuva.. Todella hyvin tehty pätkä.

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O