Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

http://www.imdb.com/title/tt0856288/ (leikkaamaton versio siis)

Huh, on kyllä ehdottomasti järkyttävin, brutaalein ja inhottavin leffa mitä oon nähny... Vaikee sanoo et onks toi hyvä... Jos shokkiarvolla mitataan ni on loistava, harvoin tulee vastaan noin shokeeraavaa ja inhottavaa väkivaltaa.. Mut elokuvana ehkä muuten ei mitenkään erikoinen. Mut jos vatsaavääntävä gore ja väkivalta kiehtoo ni kandee kattoo :D

http://www.imdb.com/title/tt0856288/ (leikkaamaton versio siis)

Huh, on kyllä ehdottomasti järkyttävin, brutaalein ja inhottavin leffa mitä oon nähny... Vaikee sanoo et onks toi hyvä... Jos shokkiarvolla mitataan ni on loistava, harvoin tulee vastaan noin shokeeraavaa ja inhottavaa väkivaltaa.. Mut elokuvana ehkä muuten ei mitenkään erikoinen. Mut jos vatsaavääntävä gore ja väkivalta kiehtoo ni kandee kattoo :D


Tuo on parhaita kauhuleffoja, joita on tullut vastaan hetkeen. Nuo patonkimaan viime aikojen kauhut ovat kaikki olleet aikasen rankkaa katsottavaa ja poikkeavat edukseen Yankee kamasta.

Deaths Of Ian Stone


Ilmeisesti brittikauhua(?) ja parempi kuin odotin. Ei nyt ihan ollut klisheelinko, vaikka rakkauden parantava voima pelin ratkaisikin lopuksi. Muuten elokuva oli viihdyttävä ja efektit eivät olleet Ed Wood tasoa. Suosittelen kauhun ystäviä ainakin kokeilemaan tätä

Samaten katsoin Rest Stop 2:n

Itse pidin leffasta, tosin en tiennyt sen olevan 2. osa, kun ei kannessa asiaa mainittu. Ihan minusta toimivalla tavalla sotkee todellisuuksia, vaikka se meinaa mennä välillä överiksi. Eivätkä päähenkilöt tällä kertaa olleet edes ärsyttävimmästä päästä olevia teinejä, josta tulee aina lisäpisteitä.

In time
Hollywood rymistely missä aika on kirjaimellisesti rahaa, ihan kiva pätkä herättää ajatuksia. Pari juoniaukkoo pudottaa vähän katselufiilistä muttei liikaa.
***½/5.

Another earth - Toinen maailma
Ilmeisesti jonkun duden esikoisohjaus/käsikirjoitus minkä kuvaaminen aloitettiin sen mutsin olohuoneessa tai jossain ja päänäyttelijä/käsikirjoittaja myös aika tuntematon tai ainakin rahaton ollut ennen tätä projektia, katsokaa lisäinfot extroista. Elämänmakuista draamaa siitä, kun kaikki ei aina mee ihan putkeen ja ahdistusta samalla aika-akselilla, kun taivaalla alkaa näkyä toinen maa, eli maa 2. Kaikinpuolin tyylikäs paketti, Excelent.
****/5.

Headhunters
http://www.imdb.com/title/tt1614989/

Miellyttävän sopivasti erilainen mättöleffa. Mä tykkään tuosta Aksel Henniestä. Ja yleensäkin norjalaisista/tanskalaisista/mistä muista tahansa kuin suomalaisista leffoista, joten tää oli sarjaa "Hyvää viihdettä" myös. Vähän oli kyllä raaka :/, mutta menköön.


joo, hyvä oli, viihdyttävä ja käänteitä täynnä, kyöni ja nauraakin sai, pongot kotiin

Eagle Eye

Nojaa, eipä tääkään mikään kummallinen ollut. Tylsä ja ennalta-arvattava juoni.

Menolippu mombasaan, just loppu, en ollu pitkää aikaa kahtonu
Tää kyl tykkää siit

[q]C-Hill, 23.4.2009 08:48:
---
kimonoid, 19.4.2009 08:04:
Watchmen
juonellisesti/tarinallisesti jai vaha huteraksi..

---

MORO!
Tässähän oli tarinaa vaikka viiteen leffaan???
[/q]

no joo, mutta se että ne on tungettu yhteen pätkään ja pitkitetty aivan turhaa kaksi tuntiseksi, ei tehny siitä ihan onnistunutta pätkää kokonaisuudessaan.
eka tunti alussa olin vielä ihan fiiliksissä että pirun hieno leffa. mutt mulla herpaantu keskittyminen siihen pitkittyneeseen loppuun puolessa välissä, ett periaatteessa ainoo mitä jakso leffan jälkeen muistaa oli se iso, sininen dickki :P

[q]Bio, 7.12.2007 13:38:
Kultainen kompassi

Tykkäsin kyl täst, etenkin kun mulla ei ollut oikeen mitään odotuksia leffan suhteen. Mielenkiintoinen fantasialeffa, jossa juoni vähän samanlainen kuin LOTR:ssa, mut ei kuitenkaan yllä läheskään samalle tasolle muissa asioissa. Trilogia tästäkin tulee ja aion mennä katsomaan kaksi seuraava osaa. Pitäis myös kirjatkin lukea.
[/q]

Pitäisi ehkä käydä tarkistamassa mutta en tiedä kuinka sitten pettyy kirjat useaan kertaan lukeneena, jos on paljonkin sitä uskontokritiikkiä siloiteltu leffassa, kun kirjoissakin se on sitä parasta antia.

Mutta jos tämäkin siloiteltu versio saa fundamentalistit älähtämään, niin katsotaan mitä tapahtuu viimeisen osan kohdalla.

[q]Calumet, 28.4.2009 22:42:
Slummien Miljönääri ja on kyllä pakko sanoo että ei ole kyllä liikaa ylistetty, vaikka mullakin oli hieman ennakkoluuloja. :)
[/q]

Mun mielestä taas just liikaa ylistetty. :) Jees leffa, ei siinä, mut ei kyl meidän taloudessa pudonnut ihan Oscarin arvoisesti. Mut näähän on niitä makuasioita.

Who Killed The Electric Car?

Tuli vasta nyt katottua toi dokkari (ilmestynyt jo vuonna 2006). Oli mielestäni hyvin mielenkiintoinen dokkari sähköauton kohtalosta. Varsinkin tällain jälkikäteen katsottuna hymyilytti eräänkin amerikkalaisen autofirman toiminta, kun katsoo ks. lafkan nykytilannetta. :) Suosittelen, jos vähänkään kiinnostaa aihepiiri.

Simpsons - the movie suomenkielisen version.

The Eyen kävin eilen katsomassa ja ei voi muuta sanoa kuin, että sitä perus kauhuleffatyyppiä mitä kaikki on nykyään. Ainoat mahdolliset pelottavat kohdat on kovissa ja yllättävissä äänissä/liikkeissä. Harmi vaan ettei niistäkään mikään kohta pelottanut, kun lähes jokainen oli niin ennalta arvattava. Kyllä ton nyt voi katsoa, mutta enpä kyllä toista kertaa enää jaksaisi.

Propsit kuitenkin eräälle miehelle leffateatterissa, joka avasi sanaisen arkkunsa lasinsirun lentäessä Alban silmään ja huusi "My eyes! My eyes!"

DER UNTERGANG - Perikato


do jaah, olihan tää nyt tämmönen aadolf leffa, ei säväyttäny mitenkään erityisemmin mut ei se huonokaan ollu, mitä tulee historialliseen paikkansa pitävyyteen ni siitähän ei koskaan voi olla 100% varma, sotahistoriaa kun aina vääristellään, visuaalisesti ok mutta "räjähdykset" oli vähän korneja, poksautetaan jauhopussi ja yritetään lopuksi korjata tilanne cgi:iitä päälle vetäen, ei hyvä.

ma annan *tähti**tähti**tähti* ja yksi kolmas osa johtuen omasta kriittisestä elokuva linjasta, muutoin oisin varmaan antanu 4

kiitos lopez suosituksesta/vinkistä, muuten en ois kylä koskaan törmänny tohon jollet ois arvostelua linjoille laittanu.

fc venuksen

[q]ALIEN, 20.9.2007 00:55:
The Butterfly Effect (2004)
Mielestäni yllättävän jännä ja vaikuttava elokuva.

*tähti**tähti**tähti**tähti*
[/q]
Kyl. Enkä ihan joka päivä sanois tällaista.

Transformessia yritin kattoa. Nukahin jossain puolenvälin jälkeen, niin hyvä se oli. Mutta olihan se osittain ihan hauska siltä osalta mitä katsoin.

*tähti**tähti*

Gran Torino - Paras leffa aikoihin mitä olen katsonut. Dirty Harry fanina pidin tästä erittäin paljon.

Body of lies - Tuntuu et parina viime vuotena oon nähnyt tämän saman leffan liian monta kertaa, joka kerta kuitenkin näyttelijät ja paikka vaihtuu. Hallaa habajaa terroristit sitä ja cia agentit tota.

[q]Minnalilla, 8.2.2009 19:41:
Menolippu mombasaan, just loppu, en ollu pitkää aikaa kahtonu
Tää kyl tykkää siit
[/q]

ihan savee

Terence Malickin " The New World ".
Melko unenomainen ja surullinen. Jäi haikee olo

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O