Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Twilight - Houkutus

Shrooms.


Aika bueno kauhuleffa pitkästä aikaa, visuaalit kohtuu realistisia ja muutenki tosi ahdistava ilmapiiri pysty leffan alusta melkeen loppuun asti.

En taida syödä sieniä irlannissa kun muutan sinne

Hostel II, jatkui edellisestä ja tällä kertaa kolme tytteliä eksyi slovakiaan...

Blade Runner, loistava soundtrack.

[q]Piia, 27.9.2007 21:21:
Kävin kattoo ton Pölösen uusimman Lieksa! -elokuvan... Kannattaa käydä kattomassa. Ois voinu olla paskempiki! Suomielokuvaa parhaimmillaan
*tähti**tähti**tähti*
[/q]

Mun mielest se oli paska. Eivät edes murretta puhuneet. Hyvää siinä oli, että näin sen ilmaseksi, sekä se että se oli kuitenkin huomattavasti parempi kuin tokavikaksi näkemäni leffa, maanantaina tv:stä tullut Akvaariorakkautta.

Siis voi dsiisus, oikeesti en muista kovin montaa yhtä paskaa leffaa kuin se se oli täysin jossain Levottomat 3:n tasolla järkyttävän nolojen panokohtaustensa kanssa, tosin bonuksena kaikki oli pukeutuneet kasarijupeiksi tai 2 Unlimitedin jäseniksi *pökr*

Viimeksi näin Muuttohaluttoman poikamiehen, romanttisen komedian jonka pääosissa Matthew McConaghey ja "Carrie". Että lujaa menee kotikatsomossa

Perfume..

oli aika hm...... 0_o..

http://www.perfumemovie.com/

Käytiin eilen katsomassa Maameren Tarinat. Oli hyvä.

Shrek 3 ..ihan katottava, aika pettymys..
Hot Fuzz ..aivan mieletön! *aplodit*..

[q]lunake, 5.10.2007 20:19:
28 weeks later ..ykkösosa oli huomattavasti parempi..
The Hills Have Eys 2 ..aika kuraa..
[/q]

Oot ollu ahkera. Edellisestä viestistä 3 minuuttia, ja jo oli kaksi uutta leffaa katottuna :p

[q]Avernian, 5.10.2007 21:07:
---
lunake, 5.10.2007 20:19:
28 weeks later ..ykkösosa oli huomattavasti parempi..
The Hills Have Eys 2 ..aika kuraa..

---


Oot ollu ahkera. Edellisestä viestistä 3 minuuttia, ja jo oli kaksi uutta leffaa katottuna :p
[/q]

Psst, ekan postauksen leffat katoin tänään ja ton toisen postauksen leffat olin vaan unohtanu "kirjata" tänne.

[q]KooKie, 5.10.2007 21:44:
Mä en ole nyt ihan perillä, mutta kun tää anime -versio käsittelee kait vaan sitä kolmatta kirjaa (Kaukaisin ranta), niin onko siitä tehty aiemminkin osia?
[/q]

Ihan oikein oot mun mielestä käsittänyt - sci-fi channel teki sen höttö-minisarjan joka oli just niin huono ku mitä sanoitkin, ja tää gibli studion uusi animeleffa pohjautuu sille kolmannelle kirjalle. Hieno kuulla että muutkin arvostavat tätä kirjasarjaa yhtä paljon kuin minä! En usko että edes se anime-leffa kelpaa mulle... Mutta onhan se nähtävä.

The Fountain ..omituinen..
Open Season ..aivan loistavanhauska leffa!..

[color=black]Pan`s Labyrinth
http://www.panslabyrinth.com/
Loistava leffa - suosittelen.[/color]

Black Sheep

Kauhu(?)/komedia..... yhtään kauhua en huomannut elokuvassa!
Jotenkin ihan jees idea mut toteutus oli mitä huonointa :DD
Ei vakuuttanut ollenkaan,viihdyttävä tosin,nauroin,nauroin paljon :DDD

Lötkö-lauantain kunniaksi katselin tässä just seuraavat Aardman Studion tuotokset:

Wallace & Gromit - A Grand Day Out
Wallace & Gromit - The Wrong Trousers
Wallace & Gromit - A Close Shave
Wallace & Gromit - The Curse Of The Were-Rabbit

Sarjaa vois jatkaa sitte seuraavaksi 14-osaisella Wallace & Gromit lyhkärikokoelmalla

Wallace & Gromit - Cracking Contraptions

Lottoralli.
Törkeän hyvää viihdettä ranskalaisittain. Suosittelen.

"300"

Siis aivan mahtava!!!!
Näin ekan kerran leffateatterissa sillon kun se sinne saapui, vasten tahtoa oikeestaan menin kattomaan ja sillä asenteella etten varmasti tykkäis,
mutta onneks menin *sydän*
Ihan kepeesti pääsee jopa top 3 mun parhaat leffat listalla

Nyt katoin koneelta ja oli huonoin kuvanlaatu ikinä mutta toimi silti, aivan mahtava vieläkin!
Varmasti tulee vielä katsottua monesti!

"THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!"

Lucky number Slevin

The Departed

Molemmat leffat meni siihen, et yritti pysyä hereillä..

I Now Pronounce You Chuck and Larry

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O