Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Rööperi. Taattua masentavuutta.

2012.

Sanoin leffan aikana varmaan "ei vittu mitä paskaa" 45 miljoonaa kertaa.
Ja vielä toinen, leffan alussa näyttivät Avatarin trailerin jota olen yrittänyt vältellä koko vuoden. Spoilasivat senkin leffan että kiitti

Eipä siinä, tiesin jo ensimmäisen kerran trailerin nähtyäni että leffa tulee olemaan sellaista tuubaa että oksat pois. Kaveri taas luuli että leffa olisi ollut oikeasti hyvä.

Taisi olla Operaatio Valkyrie. Oli ihan jees. :)

Warrior


Tälle 5/5 tähteä!

eilen katoin Kuoleman Rautatie. vähän surullinen mut varmaan aika realistinen. joka tykkää kans tollasist toisee maailmansotaa liittyvist leffoist ni suosittelen. :)

4/5 ;)

Agora (http://www.imdb.com/title/tt1186830/)

Vois suositella uskonnon ja elämänkatsomustiedon kursseillle.

Contagion.

Ihan ok, ei mikään erikoinen. 3/5

Gangs Of New York

Ja multa irtoaa peukkua ja pisteitä ja nostan vielä hattuakin. Tollaista toimintaa pitäis olla nykyäänkin, että tulee selväksi kenellä on vaipat ja kenellä ei!

Warrior


Tälle 5/5 tähteä!

Hienoa nähdä Nick Nolte pitkästä aikaa kunnon roolityön kimpussa.

"It's Russian."

Justiinsa katteltiin tytsyn kanssa Paranormal Activity.

Joku varmaan haukkuu mut lyttyyn nyt, mutta kyllä mä ainakin olin melko kananlihalla puolestavälistä eteenpäin, ja pari kertaa ihan kunnon "hyi-ei-vittu" kylmänväreetkin sai aikaan. :D

EDIT: Tähtöset

*tähti* *tähti* *tähti* *tähti*

[q]Funktion, 15.11.2009 02:43:
Joku varmaan haukkuu mut lyttyyn nyt, mutta kyllä mä ainakin olin melko kananlihalla puolestavälistä eteenpäin, ja pari kertaa ihan kunnon "hyi-ei-vittu" kylmänväreetkin sai aikaan. :D
[/q]

Mä pikemminkin koen lievää kateutta et joku viel saa tollasia efektejä jännäreistä tai kauhuista. Yksin noita on paras katsella ;)

[q]pirpeli, 21.4.2008 21:23:
Jackass 2.5

Mjoo......
[/q]

noi on jotenki nii nähty jo...

Shoot em up.

X-Men Origins: Wolverine

tykkäsin

eilen katsoin pirates of the caribbean 3 - ja söin samalla maraboun daim-suklaalevyn


---
Warrior


Tälle 5/5 tähteä!
---

Hienoa nähdä Nick Nolte pitkästä aikaa kunnon roolityön kimpussa.


Kyllä, jäätävää näyttelyä. Ja jäätävä on leffakin. Annanpa vielä kuudennen tähden tälle pätkälle.

Tää kuuluu kyl niihin leffoihin jotka kaikkien pitäs nähä.

Joo, Warrior on kyllä törkeen hyvä.

Tänään - Mindhunters 7,5 / 10 p

Eilen - Million dollar baby 7,5 / 10 p

Katkastus (suomi pätkä) 7 / 10 p

Toissapäivänä - Mr brooks 8 / 10 p

Alice in Wonderland (2010)

Odotukset oli melko korkealla, mut eipä kyl säväyttänyt kummemmin tää leffa. Jännittänyt ei missään kohtaa ja juoni olikin aikas perus. 3D-efektit oli hienoja monessakin kohtaa ja satumainen ympäristö kiva katsella.


Frequently Asked Questions about Time Travel (2009)

Ihan ok budjettiluokan brittikomediaks. Joitain hyviä läppiä oli, joskaan ei mitään nauruhermoja hivelevää.

O