Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Children of men, 5/5 tiukka pläjäys.

Oikeanlaista kemiaa - kevyttä hömppää, ihan OK.
Lady in the Water - *piip* huono.

Viimeks tuli katottua kaverin kanssa Desperado. Joskus aikoja sitten nähty ja kaveri oli sitä mieltä, että mun muistia on ehdottomasti pakko virkistää.

En yleensä perusta ton tapasiin leffoihin, enkä pahemmin tykkää mistään ammuskelu/tappeluleffoista, mutta tää on sen verran klassikkokin, että kyllä tosta väkisin vaan tykkäs Ei siis mikään suosikkileffa, mutta parempi kuin muistin

Tais olla tuo click! Olihan se ihan jees...

Kuukausi sitten katsomani Dog Soldiers'n innoittamana katsoin saman ohjaajan seuraavan leffan, The Descent'n. Pitkästä aikaa kauhupätkä, joka pelotti! Jotenkin se vain vei mukanaan ja jätti paljon pohdiskeltavaa. Musta tuli saman tien Neil Marshall -fani.

[q]larzizi, 29.1.2007 22:07:
... Desperado.
[/q]
Seuraavaks sitten "Once upon a time in Mexico".

21, ihan viihdyttävä leffa, jossa MIT-nerot tienaa kortteja laskemalla. Mutta samalla nämä tyypit toimivat joissain tilanteissa, kuin lobotomian läpikäyneet blondit. Hieman lisää älyä niin tää olis voinut olla huippuleffa. Alussa esitetty todennäköisyysdilemma oli kyllä mielenkiintoinen.

blade.. huh kun voikin 98 vuonna tehdyn leffan spessu efektit näyttää paskalta alkukohtaus tosi jees ja hyvä soundtrack

[q]Verottaja, 31.1.2007 15:49:
Seuraavaks sitten "Once upon a time in Mexico".
[/q]

Mjoo, senkin olen kyllä nähnyt ja se on kieltämättä vähän paremmassa muistissa mitä Desperado oli

[q]zaler, 31.1.2007 15:42:
blade.. huh kun voikin 98 vuonna tehdyn leffan spessu efektit näyttää paskalta alkukohtaus tosi jees ja hyvä soundtrack
[/q]
Mä ostin ton just lauantaina kun en oo vieläkään tota kertaakaan nähny (vaikka monesti on pitäny kattoa). Jos sitä vaikka ens viikonloppuna ehtis sen kattomaan.

Viimeks katoin Da Vinci Koodin. Oli ihan hyvä, tosin välillä vähän "omituinen" kun kirjaa en ole lukenut. Kirjan lukeminen pitää ottaa seuraavaks projektiks heti kun opinnäytetyön saan valmiiksi.

Man on the moon. Oli nyt jopa parempi kuin ekalla kerralla, koska Jim Carrey draamaroolissa -hämmennys ei enää häirinnyt katsomiskokemusta. Inspiroiva leffa, koskettavakin.

[q]J Raninen, 30.3.2008 02:49:
The Devil's Rejects.

Aivan törkysen hyvä pätkä. Järkyttävän hyviä hahmoja ja musavalinnat just nappiin. Muutenkin koko leffan tunnelma on täsmälleen kohdillaan aihepiiriin nähden.
[/q]

Itse kans pidin todella paljon tästä. Jopa niin paljon, että tilasin "Captain Spaulding for president" t-paidan jenkeistä. :D

Blade Runner (The Final Cut) - Ikinä en ollut tätä elokuvaa aikaisemmin nähnyt ja ihmisten massiivisen haippauksen myötä myös odotukset olivat kyllä korkealla. Ikävä kyllä elokuva ei ihan vastannut odotuksiani, mutta nautin kyllä sen katsomisesta. Hyvä leffa kaikenkaikkiaan, vaikka olikin jokseenkin häiritsevä ja paikoittain hyvinkin outo. Suosittelen jokatapauksessa.

I am legend

Kyl mä tykkäsin.
Viihdyin hienosti koko leffan ajan.
Ja olipa sentää leffa jossa smith ei räpännyt

*tähti**tähti**tähti**tähti*

Vares 2

Ei pöllömpi leffa.

Azumi *sydän*

Wall-e, tykkäsin!

Night at the museum

Meikkis tykkäs!

Cubic - Uuden maailman kapinalliset.

Tuli eilen neloselta ja oli kyllä positiivinen yllätys.
Pidin

Pitkät Kihlajaiset 2003

Oli kyllä loistava pätkä, suosittelen.

O