Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

Jali ja suklaatehdas
Päräyttävintä sunnuntaiviidettä pvc-puvuissa hyppivien pikkumiesten kustannuksella

[q]thomas, 5.2.2007 11:22:
---
hemuz-, 5.2.2007 11:21:
Jali ja suklaatehdas
Päräyttävintä sunnuntaiviidettä pvc-puvuissa hyppivien pikkumiesten kustannuksella

---

melkein pitäis kattoa toi itsekin, toimiskohan maanantai-viihteenä ?
[/q]

Iha salee *joo*. Toivottavasti et ole herkuttomalla.

[q]PieceOfMind, 31.1.2007 15:54:
Man on the moon. Oli nyt jopa parempi kuin ekalla kerralla, koska Jim Carrey draamaroolissa -hämmennys ei enää häirinnyt katsomiskokemusta. Inspiroiva leffa, koskettavakin.
[/q]

Haluaisin nähdä tuon leffan uudestaan. Olen nähnyt sen joskus ala-asteella ollessani ja silloin se tuntui olevan tylsimpiä leffoja mitä olin nähnyt. Mutta luulenpa, että näin vähän vanhempana elokuva aukeisi vähän enemmän ja se voisi jopa yllättää.

two for the money tuli eilen tv1000lta. matthew mccounaghey (tms) ja al pacino. Joku vedonlyöntivihje lafka mihin leffa perustu. kattohan ton.

Kattelin juuri ehkä huonoimman aikoihin.. Borat. Hirveetä kuraa

[q]Samu, 16.8.2008 20:37:
Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta

Vittu mitä rapaa!!! Menee helposti kategoriaan "paskimmat näkemäni leffat ikinä". Mitä Spielberg on mennyt tekemään!?[/q]

Jäbän kans samoilla pituuksilla. Edellisiin verratuna ai~wan vi*** paska.

Studiolla ehkä pari heikompaa vuotta takana ja piti herättää legenda taas eloon.

Noin kymmenettä kertaa Scarfacen.

Apocalypto, ekat 45 sellast ululu heimomeininkii ja loppuleffa pakoonjuoksua ja verimässäilyä.

2/5

Babelii olin katsomassa tänään. Pitää kyl sanoo et oli pirun hyvä leffa. Suosittelen lämpimästi
5/5
*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

PLATOON

*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

Thank you for smoking ... ja oli aivan huippua. Ei se mikään erikoinen ollu, mutta kyllä naurua riitti.

*tähti**tähti**tähti**tähti*

resident evil 3 - extinction

meinasin jättää väliin 20 minuutin jälkeen mut jaksoin kattoo loppuun. parani tosiaan hieman loppua kohden mut nää zombieleffat on kyl aina samaa kuraa.. 1½ / 5

Joel Schumacherin version Phantom of the Operasta.
Taisi olla noin viidestoista kerta, kun tämän leffan katson.
Mutta kun en mä taida tähän ikinä kyllästyä

Black Hawk Down

Ihan mielettömän hienoa katseltavaa full HD-DVD:nä, ja juonellisestikin ihan 8/10.

http://www.imdb.com/title/tt0265086/

Blood and Chocolate
http://www.imdb.com/title/tt0397044/

ilmeisesti larppaaville teinitytöille tarkoitettu romanttinen
ja todella kaavamainen ihmissusileffa. ei todellakaan mikään
suositeltava, mutta hömppälajissaan ihan hyvä.

Klimekin soundtrack paikoitellen rokkasi :)

[q]Madda, 25.6.2009 10:06:
---
salò o le 120 giornate di sodoma

---


Siinä on kyllä klassikko!
[/q]

Joo aitoa fasistikauhua eikä mitään zombiehölmöilyä. Leffa jota ei voi unohtaa - siksi mulle riitti yksi katselukerta *böö*

Itse katsoin viimeksi Vicky Cristina Barcelona 4 / 5 *tähti*
mukana ihanat lempinäyttelijäni Penelope ja Javier *sydän* ja kun leffa tuli vielä katsottua Barcelonasta paluuta seuranneena iltana, niin pehmeä(mpi) lasku kylmään Helsinkiin oli tosiasia. Jonkin verran matkailumainosmatskua oli leffassa mukana, mutta tuskin kukaan tuottaja antais leffacrew'n lähteä kalliiseen ulkomaahan kuvaamaan siten, ettei ulkomaan maisemia näytettäis lainkaan. Koska silloinhan olisi Woodyn ollut edullisempaa filmata kotona Nykissä "vaan".

Saw 3
Kyllä taas mässäiltiin gorella, mutta kyllä sieltä seasta jonkun tasoinen juonentynkäkin löytyy. Kaksi ekaa oli parempia.

Parfyymi
(Perfume: The Story of a Murderer)

Tom Tykwer tekee kyllä ehem. "hieman" erikoisia leffoja. Monen kohdalla tämä leffa ei välttämättä kolahda, mutta itse tykkäsin kovasti *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

Running Scared

Oli todella verinen ja raaka mutta mielestäni hyvin viihdyttävä, jännittävä ja täynnä pieniä ja yllättäviä juonenkäänteitä. Ei voi kyllä suositella herkille ja olihan tuo k-18. Visuaalisesti hieno trilleri/action-pläjäys. Suosittelen jos tykkää verisestä jännityksestä. :)

http://www.imdb.com/title/tt0404390/

Pitkät Kihlajaiset 2003

Oli kyllä loistava pätkä, suosittelen.

O