Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

vihdoin ja viimein katoin Transformersin ja ihastuin
hienosti tehty elokuva (tarina oli.. *pleh*) ja minusta tuli nyt fani

die hard 4.
oli ainakin actionia

16 blocks

Bruce Willisiä, pahoja poliiseja, kilttejä rikollisia, kakkuja. Mä en tiedä, et mikä siin on, myt tykkään melkein poikkeuksetta miehen leffoista.

Just äskön teatterissa ehkä hardcoreinta siirappia hetkeen: Lumottu. Mutta ei ollu ollenkaan huono!

Ichi the killer

Yakuzassa käy kato, kun yhden miehen aivopesty armeija käy taisteluun kiusaajiaan vastaan.

***½/*****

Tuli katsottua Kapteeni Alatriste. Aika kummallinen ja sekava pätkä. Viggo Mortensenin espanja oli kohtalaista mutta se puheen hitaus ja ihmeellinen örisevä ääni oli ärsyttävää. Ulkonaisesti hieno elokuva, mutta juoni ei kyllä minulle avautunut.

Tuli käytyä turussa tsekkaamassa Sweeney Todd ja oli kyllä ehkä hieman vastoin odotuksia aivan loistava. Oletin tosin, että lauluja olisi ollut yhtä vähän kuin Enchantedissa, mut olikin sitten lähes koko leffa pelkkää luritusta, HYVÄÄ sellaista =) Burton & Depp <3

Yksi moite pitää leffalle antaa ja se oli suomennos, ihan käsittämätöntä tavaraa, kun osassa käännölsistä oltu lähelläkään alkuperäistä. Ilmeisesti jostain käännetystä näytelmästä tai kirjasta revitty suoraan tms. Ehkä missaan jotain, mutta miksi käännökset olisi tahallaan väärin?
Vitutti katsella sivusilmällä tekstejä, kun leffas ei niitä poiskaan saa valitettavasti.

ja Ali G oli muuten :DDDDDD

Ong-Bak tuli katottua toistamiseen eilen. Varmaan kovin thaikkuleffa ever. Tony Jaa rocks!

[q]xl8r, 17.3.2008 02:05:
---
ezzy, 16.3.2008 21:23:
Tuli käytyä turussa tsekkaamassa Sweeney Todd ja oli kyllä ehkä hieman vastoin odotuksia aivan loistava. Oletin tosin, että lauluja olisi ollut yhtä vähän kuin Enchantedissa, mut olikin sitten lähes koko leffa pelkkää luritusta, HYVÄÄ sellaista =) Burton & Depp <3

---


Miten sulla saattoi olla huonoja odotuksia tästä? Ei oo Burton & Depp yhdistelmä failannut koskaan :P
[/q]

Lähinnä siks et se oli musikaali, eikä ne oiken nappaa yleensä.

[q]Epicuros, 17.3.2008 13:53:
---
C-Hill, 2.3.2008 12:51:
CLOVERFIELD 5/5



---


Ei muuten tullut mitään kun jäätiin tarkastaa o.O[/q]
Kyl muuten tulee.
Google!

Threads

Yks karuimmista leffoista, mitä on tullu kattottua ja joukkoon kuulu aika häröjäkin eksploitaatio leffoja. Eli lyhyesti: "Dokumentti" siitä, mitä tapahtuu, jos Englanti ja erityisesti Sheffield joutuu ydinhyökkäyksen kohteeksi.

edit: nii joo..****/*****

Transformers.

aika, ööh, skeida. hirveetä paatosta.


Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer

blaah.

Just äsken katoin City Of God, mahtava elokuva! Itse ainakin tykkäsin.

Kuu
Olipas meinannut jäädä hyvä leffa vilkaisematta, mutta onneksi sen nyt kumminkin tsekkasin. En viitsi kertoo mitään muuta kuin, että tapahtumat tapahtuu kuussa, koska saattaa pilata katseluelämyksen. Elokuva myös näyttää ja kuulostaa hyvältä. Pienistä epäloogisuuksista pientä miinusta arvosanaan.
Arvostelu: ****½/5.

[q]ezzy, 6.3.2009 00:32:
Ong-Bak tuli katottua toistamiseen eilen. Varmaan kovin thaikkuleffa ever. Tony Jaa rocks!
[/q]

Helvetin hyvä taikku leffa on kyllä, eikös tää ong bak ollut länsimaissa nimellä warrior king tai jokin vastaava...kaksi elokuvaa tehty ja mahtava ovat molemmat...

Itse katsoin tänää the wrestler ja oli hyvä elokuva myös...

telkasta tuli joku aika sitte elokuva "aidosti outoa" jonka pistin dikipoksille talteen ihan sen perusteella kun hesarissa oli kehuttu katsomisen arvoiseksi.
olihan se, erikoinen... erilainen ja hyvä. erittäin mielellään sen katsoi

the source code

nooo olis ollu varmaa parempi jos ois osannu keskittyä itse + tajunnu kaikki englanninkieliset asiat (katsottiin ilman tekstiä ja mun sanasto ei nyt ihan riittänyt joka osastolle).
tarvinnee katsoa joskus uudestaan, luulisin että tämä elokuva kestää sen. :)


meet joe black

en tajuu miten en oo koskaan katsonut tätä, mutta nyt tuli tsekattua vihdoinkin.
ah bradin tukka on NIIN ysäri, hihhih
no joo, hieman liian pitkä, mutta muuten hyvä elokuva.


tulipa tossa katottua myös bolt uudestaan sekä corpse bride aika monennen kerran. :)

Skinwalkers ja voipi sanoa että aikasta ankee pätkä. Ihmissusileffa jossa ihmissusei on suht vähän, ne on ankeit ja ne on kuppasen näkösijä.

Tears of the sun
No jopas oli kunnon huttua. Ei tuossa ollu oikeen päätä eikä häntää. Moi ollaan kova merijalkaväen ryhmä ja ei olla nähty ennen sodan kauheuksia ja hellytää muutaman afrikkalaisen tähden säätää ihan ihme skibadiduibaa.

On vähintäänkin oikeutettua kysyä:
MITÄ **TTUA HARLINILLE TAPAHTUI?

Geena Davis.

O