Minkä leffan katsoit viimeksi ?

Back to tv, radio, leffat, web O

035 - Alien Raiders
Aika mainio zombie-pläjäys, mutta valitettavasti loppui melkoiseen anti-kliimaksiin. Anyway, hyvä juoni, ihan hyvin kuvattu ja hyvät näyttelijätkin.

telkast tuli tos jokunen päivä sitten

the day after tomorrow

The Nines. Aika hämmentävä leffa. Ei ihan mun makuun, ihan katottava silti: 2/5

Days of Darkness. TODELLA huono zombileffa. Ei vois uskoa 2007 vuoden tuotokseksi. Muuten antaisin 1/5 mut leffassa jotiain kohtia joille ei voi muuta kun nauraa makeasti, eli toimii myös komediana. Miten joku voi tosissaan keksiä tuollasia kohtauksia? 2/5

mega piranha.

ei tätä viitti edes arvostella.


Et vissiin ollut nähnyt aiempia Piranhoja? :D

[q]akir0, 1.4.2009 16:38:
035 - Alien Raiders
Aika mainio zombie-pläjäys, mutta valitettavasti loppui melkoiseen anti-kliimaksiin. Anyway, hyvä juoni, ihan hyvin kuvattu ja hyvät näyttelijätkin.
[/q]

Hehe et voi olla tosissas et tää oli mainio :D juonen päätöksen pystyi näkemään jo puolessavälissä elokuvaa ja loppu olikin vain sen odottamista. En ite kyl pystyis hyvänä päivänäkään antamaan tolle yli 2½ tähteä.

No Country for Old Men
- Oli ihan mielenkiintonen pätkä. Suosittelen etenkin trilleri/rikos-osaston elokuvista pitäville. 4/5

Death Proof
- Tarantinon mukaista jälkeä jälleen ja itse mies myös mukana kuvioissa. Oli parempi kuin aluksi olin olettanu, koska luulin että kyseessä on leffa, missä tyyliin auto liikkuu itekseen ja tappaa porukkaa. :D Onneks ei sentään.. 3+/5

Transformers
- Vihdoinkin tämäkin nähtynä eikä se ehkä niin huono ollukaan :D Riippuu tietenkin, että millasista yleensä tykkää, mutta itelle tämä oli tämän osaston leffaksi jo suhteellisen hyvähkö :D n. 3/5

[q]ezzy, 22.1.2008 21:22:
Mitä vitun kasaritoimintaa Tom Jane on? Järkyttävän paska uudelleenlämmitys. Mr. P oli kuin märkä rätti koko leffan läpi.

Dolph Lundgren <3[/q]

Kasarihan on järkyttävää paskaa, mutta se on monesti niin paskaa (ja vielä ajan kultaamaa paskaa), että se on hyvää. Jos Marion "Cobra" Cobretti iskeytyisi kankaalle tänä päivänä, niin veikkaan, ettei siitä tulisi edes minkäänlaista kulttiklassikkoa.

Alkuperäinen Punisheri on kyllä jäänyt näkemättä. Pitäisi varmaan väijyä jostain, ihan vain yleissivistyksen vuoksi. ^^

Rambo 4 - oli kylla aikas positiivinen yllatys pidin kovasti... *tähti* *tähti* *tähti* *tähti*

ja filmihin on kuvattu tossa hoodeilla eli melkein mun takapihalla ja kaverikin naytteli siina jotain extraa tosin missasin sen kohdan kylla aika hyvin :)

Freedom Writers tuli tos taannoin kurkittua. Tykkäsin kyllä kovasti,
vaikka toki tän tyylisia pätkiä on ennenkin tehty. Tää vaan peruistui
ihan rehellisesti oikeisiin henkilöihin. Hilary Swankilta kyl taas kerran
loistava loistava leffa, edellinen mistä pidin kovasti oli Million Dollar Baby.
Suosittelen kyllä kurkkimaan molemmat vaikka.

edit: näemmä aika mukavasti popsinut oscareitakin.

REETU!

[q]GurPizza, 28.1.2008 23:26:
Green Mile.

Legendaarinen leffa, oli pakko pitkästä aikaa zoomailla se =)
[/q]

Mahtava leffa tuo on kyllä.

Itse katsoin Brianin elämän vissiin kymmenettä kertaa tuossa. Aina yhtä hauska. Löytää joka kerta vitsin, jota ei ole ennen tajunnut.

[q]Avernian, 26.1.2008 21:15:
No country for old men

Verkkainen, dialogivetoinen jännäri. Jätti jälkeensä vähän sekavan olon, mutta oli kokonaisuutena varsin hyvä.

*tähti**tähti**tähti**tähti*½
[/q]

Tää tulee Suomessa teattereihin 22.2. nimellä Menetetty maa. Itse olen tyytyväinen, että näin tän teatterissa, koska lännenmaisemat nyt vaan näyttää niin mageilta laajakankaalla! Tapahtuu jossain teksasissa vuonna 1980. Juonta/väkivaltaa kuljettaa todella mieleenjäävä tappaja, jota näyttelee komea espanjalainen Javier Bardem polkkatukka päässä. Tässä leffassa väkivalta koskee, vaikka sitä ei joka kerta edes näytetä (sopii mulle). Ohjaus Coen-veljekset ja mun arvosana 4/5

[q]K3K3, 27.1.2008 10:07:
Cocaine Cowboys
Ei nyt ihan elokuva mutta sellainen dokumenttityylinen hommeli. Nimi kertonee aika paljon.
....aika äijämäistä toimintaa...
[/q]

Näin tän viime syksyn R&A:ssa. Kyseessä on siis dokumentti Miamin 80-luvun huumesodista, "se oikea, rankempi Miami Vice". Mukana paljon poliisin arkistokuvaa sekä henkiinjääneiden gangsterien haastatteluita, monet heistä kun on nyt päässeet vankilasta. Dokkarin yksityiskohdat on niin uskomattomia, että ne kannattaa nähdä itse, ja väkivaltaa on niin paljon että tää tuskin tulee ikinä Suomen teeveeseen edes Dokumenttiprojektiin tai Teema-kanavalle. Vain holocaustileffoissa on suurempi body count! arvosana 4½/5

[q]Samu*, 28.1.2008 23:38:
Wedding Crashers

http://www.imdb.com/title/tt0396269/

Tykkäsin
[/q]

En tykänny. Tässä Owen Wilson (se vaalea Ben Stillerin koomikkopari) ja joku toinen heebo kuokkii tuntemattomien häissä ja iskee sieltä naisia. Tätä kestää noin 2½ tuntia, tai siltä ainakin tuntui. En ole mikään romanttisten komedioiden ykkösfani, vaikka niitäkin katson sillon tällön, mutta tää oli jopa romkomiksi mun mielestä outo! Ja tylsä. arvosana 2/5

[q]Avernian, 29.1.2008 11:03:
---
Kon-tiki, 29.1.2008 10:37:
-- komea espanjalainen Javier Bardem polkkatukka päässä. --

---


Komea? *pökr*

Jo täytyy taas todeta, että onpas erilaiset maut ihmisillä.

[/q]

Hyvä, sittenhän sulle ja mulle ei tule kinaa miehistä. Mun mielestä Javier on oikein ihq mutta tässä leffassa esiintyy ikävä kyllä outo polkkatukka päässä. Ja edellisessä suurelokuvassaan Meri sisälläni esitti kuolemansairasta vanhaa ukkoa. Mitäpä ei tosinäyttelijä roolinsa vuoksi tekisi vrt. Charlize Theron ja Monster, Samuli Edelmann ja Häjyt jne jne

In the name of the King: A Dungeon Siege Tale

Fantasiabuffeille ihan kiva leffa. Liuta niminäyttelijöitä (Edit: Jason Statham, Ray Liotta, John Rhys-Davies, Ron Perlman, Claire Forlani, Kristanna Loken JA Burt Reynolds :D) ylinäyttelemässä, kliseinen juoni, ja Jason Statham taas kerran ylikovana sankarina. Jos ohjaukseen, efekteihin, musiikkiin ja pahiksiin olisi käytetty edes neljännes castingbudjetista, olisi tämä ollut paljon parempi leffa.

*tähti**tähti**tähti*½

Aliens Vs. Predator II

Italiaks dubattuna <3 Ei voi suositella.

-*tähti**tähti*

30 days of Night

Vähän tylsähkö, ja täynnä huonoja vamppeja. Loppukohtaus oli kuitenkin erittäin hyvä.

*tähti**tähti*½

Mielestäni Jesse James oli loistava, eikä lainkaan liian pitkä. Vajaa kolme tuntia kului kuin siivillä rauhallisen kerronnan, upeiden maisemien, tunnelmaan sopivan musan ja vahvan näyttelijätyön parissa. Ei tästä paljoa olisi voitu pätkiä ilman että kokonaisuus olisi kärsinyt pahasti. ****

Jos odotti toimintaleffaa tai perinteistä länkkäriä, niin varmasti pettyi.

The X-Files: I Want to Believe

aika paska suoraan sanoen. ihan jees sinänsä, ettei
ollut mitään väsynyttä ufomeininkiä vieläkin... mutta
ei tää kyllä mitenkää hyvä tai kiinnostava ollut.

en suosittele maksamaan tän näkemisestä! :/

uudella saundilla testileffana 'we were soldiers'.

On vähintäänkin oikeutettua kysyä:
MITÄ **TTUA HARLINILLE TAPAHTUI?

Geena Davis.

O