Mikä jännittää?
Minuu jännittää milloin mikäkin, uudet tai vanhat tsydeemit.
Joskus jännitän niin paljon, että sydän pistää rytmihäiriöks.
(Ja sitten jännitän, että milloin mahtaa tulla se "viimeinen
rytmihäiriö").
kyl täälkin jänkätään välillä ihan turhasta mut ei voi mitthään
Kaikenlaiset esiintymiset. Onneks ei oo tarttenut pitää minkäänlaisia esitelmiä enää aikoihin. Muutenkin jännitän kaikkia hölmöjä pikkujuttuja aivan liian helposti.
Kameroita. Mua ei todellakaan haittaa, jos joku kuvaa, mutta tällaiset "Istukaas siihen, katsokaa kaikki tänne ja hymyilkää nätisti.. *ikuisuudelta tuntuva hetki tähtäilyä* Klick" on jotain aivan kamalaa. Inhoan tuota jäykkyyttä ja melkeinpä paniikkia, minkä kamerat aiheuttavat. Ja varsinkin, jos samaan aikaan pitäisi tehdä jotain keskittymistä vaativaa, menee pasmat ihan sekaisin.
Ihmisten kanssa puhuminen. Tää on oikeesti tosi koominen juttu, sillä oon melko pälisevä tyyppi ja nuo tilanteet, joissa alan spennaamaan on ihan ihmeellisiä ja vailla mitään järkevää logiikkaa. Se voi tosiaan olla ihan hyväkin ystävä, jonka kanssa keskustelee ja aiheen ei tarvii olla millään tapaa arka. Toisaalta taas en osaa jännittää tilanteita, joissa normaalisti jännitetään (esim. pääsykokeiden haastattelut ja ryhmätilanteet).
Kehut. Meen ihan vaikeeksi, jos joku kehuu esimerkiksi ulkonäköä sanallisesti tai eleillä. Meen yksinkertaisesti puihin, enkä tiedä enää, miten päin olisin. En myöskään osaa ottaa kehuja kehuina vaan usein olen saanut käännettyä nuo puheet päässäni päinvastaisiksi.
Ens keskiviikko. :P
tänäänki jänskätti tanssilattialla niin että mutta miksi sitä en vaa tiijä*eikä**pökr**whaat**haukottel**hymy*
joulukuun myynti.
En jännitä kovinkaan paljon, olen esiintynyt eri asiayhteyksissä sen verran paljon että jännittämistä on oppinut hallitsemaan noin suunnilleen. Koen parhaaksi tavaksi sen, ettei yritä kieltää jännitystä, vaan kääntää sen positiiviseksi...eli ajattelee pikemminkin latautuvansa kuin jännittävänsä. Toimii*joo* Tämän hetkiseen duuniin liittyy olennaisena osana yhteyden ottaminen vieraisiin ihmisiin, ja sekin on osaltaan alentanut kaiken laista turhaa jännittämistä.
Sen sijaan ahdistun sitäkin helpommin. Elämä ahdistaa, pelottaa ja jännittää. Vaikka mulla on asiat varsin hyvällä mallilla, jännitän etten löydä tekemistä joka kiinnostaa mua pitkällä tähtäimellä. Tän syksyn tuoreimmat tulokkaat, uusi harrastus ja uusi duuni, ovat kuitenkin antaneet aikamoisen piristysruiskeen sekä mun yleisfiilikselle että itsetunnolle-> uskoa tulevaisuuteen riittää*piis*
Nyt jännittää, kun kohta lähdetään lappiin.*iloinen* Miksköhän matkustaminen aina jänskättää?
Tänään pidän tuparit ja jännittää ihan kauheesti että siitä ei tulisi vain sitä että istutaan piirissä ja jutellaan säästä mutta kyllä se siitä sitten varmaan kun vieraat asettuu vähän taloksi :D
Tunnin päästä alkava kuntotesti. Pitääkö nyt helvetti mun kuntoa määritellä sen takia kun meen niska-/hartiakouluun?
..Oikeesti mua jännittää ja pelottaa se, että kuolen sinne tai jotain muuta vastaavaa. Tajuta totuus mun huonosta kunnosta. Duunikaveri, just intin käyny solakka poika joka näyttää hyväkuntoselta (mut polttaa tupakkaa), oli käyny samaisessa kuntotestissä ja sanoi että tuntui ku olis polkenu helvetissä. Tosi jees.
Mua oikeesti pelottaa se ihan hemmetisti. Mitä jos mä vaan kuukahdan kesken testin? Saanko mä ees sanoa sille daamille, joka mun vieres on, et "ei pysty"? Yhhyhyyhhyyy mua pelottaa ihan vietävästi
Huomiset syndet *pökr*
[q]josbe, 29.12.2006 09:50:
Huomiset syndet *pökr*
[/q]
Hitsi mulle tuli kans empatiajännitys nyt *jännäkakka*
[q]Lenita, 29.12.2006 10:03:
Hitsi mulle tuli kans empatiajännitys nyt *jännäkakka*
[/q]
<3
Torstain TV-peli...*poks*
Tänään alkaa koulu Nukun varmaan pommiin tai vähintään myöhästyn linkusta :/
Intti alkaa ens maanantaina
[q]Ameeba^, 3.1.2007 01:44:
[/q]
ei tartte jännittää, rest assured, se ei mikään mahdoton mesta oo (läheskää)
[q]T3k, 3.1.2007 01:54:
---
Ameeba^, 3.1.2007 01:44:
---
ei tartte jännittää, rest assured, se ei mikään mahdoton mesta oo (läheskää)
[/q]
Toivotaan toivotaan
En mitään tämän tapaista löytänyt nopealla silmäilyllä, joten ajattelinpa perustaa uuden topicin aiheesta.
Eli, mikä jännittää?
Itse olen oikea jännittäjien jännittäjä. Jännitän kaikkia esiintymisiä ihan kauheasti, tenttejä, bileitä, uusia tilanteita, matkoja ja joskus tuntuu, että jännitän ihan ilman selvää syytäkin.
Tänään jännittää ihan hirmusti, kun huomenna on ensimmäinen haastattelu opinnäytetyöhöni. *jännittäjähymiö*