Olen huomannut
Olen huomannut että kauneus synnyttää kauneutta.
että meinaan tässä hapokkaassa darrakännissä koko ajan lähtee munasiltani kävelemään pyykkitupaan ottaa pyykkei pois kuivaushuoneesta
aikaisempaan "juon alkoholia koska se on tapa" toteamukseen että humala on jopa suht epämiellyttävä olotila kunnes on tarpeeksi promilleja että on itsekontrolli kadonnut ja sithän se vasta kivaa onkin =P ja niin eli en juo siksi että se olisi kivaa vaan siksi että olisin sekaisin. sankarillista
niin ja se kans et mä huomaan tämmöset asiat uudestaan ja uudestaan uusina asioina =P
kuinka olen tyhmistänyt itseni...ja kuinka krapulassa ei pysty ajattelemaan mitään selkieästi(en pysty kynsileikkurilla leikkaa kynsiä koska kynsileikkuri toimii väärinpäin =P)
että jos aikoisin joskus opiskella joksikin minun olisi muutettava koko maailmankuvaani/kiinnostustani elämään. Unohdan tällä hetkellä niin paljon asioita "omasta tahdostani"
Tänään on paska päivä. Ja kun on paska päivä huomaan ajattelevani miten ihanaa olis, jos tänään päivän päätteeks pääsisin sinne tuttuun syliin kattomaan jotain hömppäsarjaa. Siellä aina maailma tuntu pelastuvan(siis siellä sylissä)
Oon siis huomannut, että pitäis antaa ittelleen enemmän aikaa käsitellä tätä. Tunnun vaativan itteltäni, että mun pitäis saada koko ero ja kaikki siihen liittyvä käsiteltyä heti ja joku helppo rebounddjuttu jonkun toisen vastaavassa tilanteessa olevan kanssa pyörintään, että sais senkin alta. Siitä on siis kohta 3viikkoa(25.11). En mä tiiä miksi mä petyn joka kerta kun otan takapakkia ja huomaan viellä kaipaavani sitä. Ihan hyvinhän mä tätä oon käsitelly, mutta ei alle kolmessa viikossa kenenkään voi olettaa käsittelevän mitään noin isoa asiaa.
Mä oon kuitenkin onnellinen muuten. Ei se haittaa vaikka välillä ois viellä paskafiilis tästä(kuhan vaan en enää tee asiasta kännisiä melodramaattisia fb-päivityksiä*eiei*).
Että ihminen tekee itsestään todella typerän, kun puhuu asiasta asiantuntevasti, mistä ei oikeesti mitään tiedä!
Eilen nukkumaan mennessä tuli yhtäkkiä minivälähdys. Tajusin vihdoin jotain tosi olennaista itsestäni, rakkaudesta, omista suhteistani, käytöksestäni, aivokemiastani, tunteistani, biletyksestä ja vaan yleensä ottaen elämästäni. Tässä vaiheessa tää on vasta pureskelun asteella. Eli nyt tekis mieli kyllä olla vaan yksin ja miettii mitä tää tarkoittaa tulevaisuudessa.
Eilen nukkumaan mennessä tuli yhtäkkiä minivälähdys. Tajusin vihdoin jotain tosi olennaista...
Turhauttavimpia asioita elämässä on saada tuonkaltaisia oivalluksia itsestä / elämästä / universumista juuri ennen kuin nukahtaa, ja olla hetken todella "Vau!" ja aamulla ei oo enää mitään hajua mitä se jokin niin upea ja tyhjentävä oivallus piti sisällään..
Onneksi olkoon! kun onnistuit pitämään siitä kiinni
Ja päivän teemalla Sinfest :
http://sinfest.net/comikaze/comics/2004-02-12.gif
---
Eilen nukkumaan mennessä tuli yhtäkkiä minivälähdys. Tajusin vihdoin jotain tosi olennaista...
---
Turhauttavimpia asioita elämässä on saada tuonkaltaisia oivalluksia itsestä / elämästä / universumista juuri ennen kuin nukahtaa, ja olla hetken todella "Vau!" ja aamulla ei oo enää mitään hajua mitä se jokin niin upea ja tyhjentävä oivallus piti sisällään..
Onneksi olkoon! kun onnistuit pitämään siitä kiinni
Ja päivän teemalla Sinfest :
http://sinfest.net/comikaze/comics/2004-02-12.gif
On sekin turhauttavaa, että se on narun päässä ja menee kokoajan kauemmaksi. oon nyt duunissa ja heti kun meen himaan sinne tulee porukkaa lautapelailemaan. Siinä menee pitkälle yöhän, jolloin joko väsähdän ja meen nukkumaan tai lähen bileisiin. Tuskin
Joka tapauksessa tuun olemaan viinin innoittama eli kykenemätön käsittelemään asiaa loppuun. Noh voinhan sitä jatkaa ja yrittää tässä samalla.
Tiedän ainakin idean avaimen. Toivottavasti muistan vaan mihin lukkoon se meni
Edit niin oikee sarjis tilanteeseen kyllä*hihu*
---
Kirjota nopee hahmotelma tai tee miellekartta ajatuksista, mistä jatkaa eteenpäin sitten kun on sopiva hetki (jotenki sillee siis et saat siitä vielä tolkun ehkä myöhemminkin *vink*)
[q]Ana-5000, 23.12.2008 21:19:
---
Kolera, 16.11.2008 14:37:
että pidän väkivaltaa oikeutettuna toimenpiteenä saadakseni "kiusaamisen" loppumaan.
Oli taas niin lähellä etten rojauttanu kyynärpäällä tyttöä naamaan kun ei suostunut lopettamaan puremista vaikka ainakin 2 kertaa kovaan ääneen sanoin et oikeesti nyt loppu saatana.
---
Naiset kato luulee, että niillä on täysi oikeus käyttää mm. puremisen tyylistä väkivaltaa siksi, että miehet on niin sovinistisia ettei ne lyö takaisin.
Auta armias jos kundi ois purru, oisit varmasti antanut fyysistä palautetta. Naisia taas suojelee sovinistinen kaksoisstandardi, jonka purkamista kovinkaan feministi ei kehtaa ehdottaa ;)
Itse henkilökohtaisesti inhoan joidenkin tyttöjen "söpöä" tapaa purra ihmisiä. Defenestraation arvoinen synti ihmisyyttä vastaan.
[/q]
en usko että sukupuolella olis ollu mitään tekemistä sen kanssa olisinko rojauttanu vai en paitsi ehkä tuntemattoman kohalla =P. tuossa sit vaivaa enemmän se et siin sopivas humalatilassa mä ootan niin kauan kunnes pinna palaa ja sit se ärähys ei oo semmonen pikkanen nenänakki etusormella vaan aika rajottamaton roiskasu.
ET MUN INTERWEBBI KATKES. NYT DATAAN PORUKOILTA
... että kyllä ne kofupilleritkin toimii.
Ajattelin koittaa jättää kahvin taas pois, kun se turhaan ärsyttää vatsaa ja värjää hampaita, jos kerran samat vaikutukset saan kofupillereilläkin.
---
---
---
Kirjota nopee hahmotelma tai tee miellekartta ajatuksista, mistä jatkaa eteenpäin sitten kun on sopiva hetki (jotenki sillee siis et saat siitä vielä tolkun ehkä myöhemminkin *vink*)
No niinhän siinä kävi, että se meni osittain ohi sitten, mutta kyllä se kuitenkin on varmaan jo kerennyt vaikuttamaan omaan maailmaan ja uskonkin, että se on näin.
Pitää kyllä päästä pitää joku ajatteluilta yksinään jossain välissä. Sellasta on kyl vaikee järkkää, kun aina on jotain tekemistä ja jotain, jonka tekemisen voi jättää väliin ja tehdä jotain hauskempaa*tirsk*
Vaikee siis olla yksin himassa ja olla ajattelematta kaikkee sitä, mitä siellä pitäisi tehdä
... että kyllä ne kofupilleritkin toimii.
Ajattelin koittaa jättää kahvin taas pois, kun se turhaan ärsyttää vatsaa ja värjää hampaita, jos kerran samat vaikutukset saan kofupillereilläkin.
Toi on niin totta. Mäkin vaihoin vihreeseen teehen ja bilobaan. Varmasti terveellisempi ja vatsaystävällisempi vaihtoehto. Makukin oikeestaan parempi
Vaikka en uskonut itte tarttevani apua on joskus hyvä pyytää sitä kuitenkin.
Huomasin nyt kun elämä rupee järjestäytymään oikeestaan vasta miten paskana sitten oon kuitenkin ollut. En oo hoitanut asiotani ollenkaan ja nyt vituttaa saada jostain avaamattomista posteista karhukirjeitä. Muutenkin huomaa, että ei vaan oo tajunnut miten huonosti on elämäänsä elänyt, kun on vaan kokoajan keskittynyt siihen ihan perushengitykseen ja elossa pysymiseen.
Jos olisin tajunnut, että en oikeesti pysty hoitamaan asioitani olisin varmaan kyllä saanut apua kavereiltani siihen. Onneksi sentään tilanne ei kestänyt pahimmillaan, kun about pari kk (marraskuun vaihteesta, kun rupes mennä huonosti) eli mikään ei oo sentään mennyt viellä perintään. eikä mitään oo katkaistu. Onneks myös mun laskumäärä on aika pieni, eli nää yhteensä 15(?)e perintäkuluja ei kaada mun taloutta.
-
Oon myös huomannut, että intuitio on todella niin kingi.. Jos suhteen alussa mietit, että onpas tää kiva tyyppi, mutta älä ota tätä vakavasti, tee tosta kaveri ja pane sitä. Jossain vaiheessa mietit, että onpa jännä, että vaikka me ollaan oltu yhessä jo pariviikkoa en silti nää tulevaisuutta. ja viellä sen, että tää tyyppi tulee satuttamaan mua pahasti eikä tuu itte olemaan tässä kunnolla messissä, koska sillä on eksän ja päänsä kanssa paljon setvittävää, vaikka se kuinka sanois toisin. Miksi siis kuitenkin jossain vaiheessa päätin, että no kun kerran tunteita on ei mun oo mitään järkee kuunnella itteeni vaan mennään nyt sitten puhtaasti tunteella ja katottaan miten käy.
Toisaalta arvostan sitä, että voi mennä tunteella ja täysiä. Toisaalta esim kun olin ibizalta tullut mietin, että olisko tää nyt se aika lopettaa juttu, kun pääsen viellä pois.
Pitää kuitenkin antaa intuitiolle enemmän luottoa ja kuunnella sitä. Se ei oo koskaan ohjannut mua väärin.
notta nykyää metanolia nauttiessa muisti katkeaa aivan uskomattoman helposti. Tiedä sitten johtuuko muka iästä vai siitä ettei kiinnosta muistaa mitn =P
Niin ja että dokaus laihduttaa. Heti oli sunnuntaina paino tippunu 3kiloo ku oli lauantaina pämppäämäsä =P
[q]sapeli, 6.8.2007 14:19:
Olen huomannut että puukaan ei pysty tarjoamaan paljoa varjoa talven pakkasilla ilman lehtiään. Paitsi havupuut, mut ne onki aika rumia.
[/q]
onko tää joku "nokkela" vertaus et vaikeina aikoina ei piikikkäät/kriittiset kommentit ei auta selviytymään ja ne jotka selviää on "arpisia"
öhö jos ees tajusin yhtään mitä tarkotit niin onnistuin kai suht hyvin vetää puolitulkinnan höpötyksistäs =P
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan