TAVIKSET

Back to yleinen bilehöpinä O

Aika lailla totta. Jotain hyvääkin. Olin itse monta vuotta poissa kuviosta koska lähtövaiheessa aloin olla aika \”umpisolmussa\”.
Nyt kun olen back ja porukka on totaalisesti vaihtunut paria jäännettä lukuunottamatta... olo on silti kuin olisi tullut kotiin. Ihmiset on sosiaalisia ja suhteellisen aina mukavia.
Ilmeisesti on olemassa myös tyyppejä joilla ei ole nupissa pissiä tippaakaan.*aplodit*

[q]lostgone:
avautumista..
Olen päässyt seuraamaan läheltä muutaman ihmisen ns. etenemistä taviksesta eliittiin, siis heidän omasta mielestään.*eiei* Aluksi ihan mukavia ihmisiä joille q kerto et käyn välillä bileissä, välittömästi alko selittämään kuinka kaikki bileissä kävijät o ihan nistei.. no ei aikaakaan q nämä ihmiset sitten eksyivät jonnekin bileisiin ekaa kertaa ja olivat seuraavana
kertana paikallisessa baarissa jo todellista pro-tasoa, kertomassa ”kuinka me reivaajat sitä sun tätä..” Lukuisat ihmiset, jotka olivat näitten parempiakin kavereita ja kävivät bileissä, tulivat ihmettelemään et miten jollaan voi nousta kusi päähän yhden bilereissun jälkeen.. Yritin selittää heille alkuinnostuksesta ja että kyllä ne o vielä ihan samoja ihmisiä..*lohduttel* Vuoden aikana q heitä o nähnyt, he heittävät asiantuntevaa tietämystään usein vedoten vuosien kokemukseen ja haukkuen niitä kaikkia kavereitaan keitä heillä on..*eiei*
Viime aikoina he sitten ovat huomanneet et kukaan näistä kavereista ei halua olla tekemisissä näiden ”elitistien” kanssa ja valittavat kuinka ystävät ovat heidät pettäneet*täh* mitkä ystävät?
En ole pahemmin tekemisissä näitten ihmisten kanssa enää, olenhan petturi, mut jos nämä ihmiset ei voi nähdä q oman napansa ja senkin liian läheltä, ni jossain vaiheessa ne kaverit valitettavasti katoaa..
*kivatsulle*Life is a bitch because I´m worth it*kivatsulle*
[/q]

[q]lostgone:
avautumista..
jos nämä ihmiset ei voi nähdä q oman napansa ja senkin liian läheltä, ni jossain vaiheessa ne kaverit valitettavasti katoaa..
[/q]

Valitettavasti tuo on aivan totta, noin on käynyt varmasti useammallekin. Itse en usko syyllistyneeni moiseen rikkeeseen. Omakohtaisesti olen todennut että ihmisillä on kaikilla omat vikansa. Jos niitä ei korjata eikä niistä kerrota, tulee varmasti ongelmia. Olen hyväksynyt aina ihmiset vikoineen ja yrittänyt korjata tilannetta jos siitä on tulossa ns. haittatekijä, tuossakin tilanteessa olisi varmasti voineet ystävät ohjata takaisin oikeille raitelle. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä.*blush*

[muokattu 22.1.2004 22:19]

[q]Itis:
trendit/muoti ?gurut? suurimmaksi osaksi imuroivat vaikutteensa juuri (mistäpä muualta kuin) alakulttuureista... Woah! Tehdään siis jostain erikoisesta jutusta ?uusi juttu? ihmisille jotka eivät ole siitä koskaan kuulleet muuntamalla se hieman kesymmäksi ja syöttämällä tämä kesytetty pullamössö kaikista julkisista tuuteista uusia virikkeitä kaipaaville ihmisille. Näin syntyy massakulttuurin edustajia jotka seuraavat ?muotia? joka taas on alakulttuurin edustajan mielestä käsitettävä ?ulkoisen taviskulttuurin? harrastajien (joiksi itse siis kutsuisin näitä trendikkäitä yksilöitä) kermaksi. Nämä trendikkäät otukset puolestaan dissaavat pureskelematonta alakulttuuria koska se toisinaan on ?in the face? -tyyppinen ja rosoinen heidän mielestään. Kun eivät ole tottuneet/ymmärtäneet/yrittäneet ymmärtää mistä on kyse.[/q]


Olen samaa mieltä.

[q]Cofeingirl:
Valitettavasti tuo on aivan totta, noin on käynyt varmasti useammallekin. Itse en usko syyllistyneeni moiseen rikkeeseen. Omakohtaisesti olen todennut että ihmisillä on kaikilla omat vikansa. Jos niitä ei korjata eikä niistä kerrota, tulee varmasti ongelmia. Olen hyväksynyt aina ihmiset vikoineen ja yrittänyt korjata tilannetta jos siitä on tulossa ns. haittatekijä, tuossakin tilanteessa olisi varmasti voineet ystävät ohjata takaisin oikeille raitelle. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä.*blush*

[muokattu 22.1.2004 22:19]
[/q]
Kukapa meistä itsensä mielellään tuomitsisi?*släp*
On hienoa että osaat hyväksyä ihmiset vikoineen ja korjaat myös niistä johtuvia ongelmia. Subjektiivisuudessa on kuitenkin yksi jännä piirre, ettei se aina olekkaan objektiivista, puolin jos toisinkaan..

Tulee mieleen että olisiko Tavisasennetta saatu tännekin tuulahdus erään Bonz--- n tuomana. Melko ikävänmakuista ylemmyydentuntoista provosointia. Luultavasti joku ihan fiksu tyyppi joka ei pidä meidän tyylistä ja kokeilee saako jonkun hermostumaan pienellä vittuilulla. Ihan ymmärrettävää, mutta taisi tyyppi osoittaa viisautensa käänteisesti... Juttelisin mielelläni tällaisen ihmisen kanssa ihan livenä ja katsoisin saanko mielipiteet muuttumaan puhumalla tai tyypin jauhamaan itsensä pussiin.

[q]Itis:
Tulee mieleen että olisiko Tavisasennetta saatu tännekin tuulahdus erään Bonz--- n tuomana. Melko ikävänmakuista ylemmyydentuntoista provosointia. Luultavasti joku ihan fiksu tyyppi joka ei pidä meidän tyylistä ja kokeilee saako jonkun hermostumaan pienellä vittuilulla. Ihan ymmärrettävää, mutta taisi tyyppi osoittaa viisautensa käänteisesti... Juttelisin mielelläni tällaisen ihmisen kanssa ihan livenä ja katsoisin saanko mielipiteet muuttumaan puhumalla tai tyypin jauhamaan itsensä pussiin.
[/q]

veit oikeastaan sanat suustani, koska jokin sisälläni sanoi, että haluaisin nähdä tuon samaisen tyypin livenä ja jutella hänen kanssaan kaikessa rauhassa asioista joista hänellää voi hyvinkin olla vääristynyt kuva. Ylipäätänsä kyseisen henkilön asenteista ja motiiveista olisi mukava jutella

Se on joku fiksu. Se vaan kiusaprovosoi ja sillä oli varmasti hauskaa kun laitoin vettä sen myllyyn. Let him have his fun.

no joo onhan se aika näky...jos juominen menee överix*eiei* mutta täytyy myöntää että onhan sitä itsekkin sattunut muutaman kerran olemaan aika tiloissa*poks**eiei*

[q]r2d2:
On ikävää kun joku ?vastasyntynyt? tulee kommentoimaan, että setä taitaa olla eksynyt väärin bileisiin.
[/q]
o_O uskomatonta. näytä ne mulle niin mä meen vähän *släp* ;) ...jos tollasta rupee esiintyy niin on kyllä hommat degeneroitunu pahemman kerran, ihme \?mitä ton näköne tekee meiän pileis\?-suvaitsemattomuutta, menee samaan kastiin kun henry saaresta kitisevät..


..jos \?tavikselle\? (turisti on kyl teh sana) on pakko antaa joku määritelmä, niin vaatteista ja biletystavasta viis, mulle se ainakin tarkottaa niitä ihmisiä jotka tulevat bileisiin tekemään sitä samaa kuin baareihinkin; pariutumaan
EI siis niin että ois mitään vikaa pienessä flirtissä tai esim bongata kultsu bilettäjien joukosta, vaan nyt puhutaan niistä jotka käyttää tanssilattiaa omana henkilökohtaisena mating ritual -areenanaan >_<
..aka typyt lyö käsilaukkunsa lattialle ja kikatellen hötkyvät niiden ympärillä äärimmäisen huonosti tanssimiseen soveltuvissa vaatteissa ja korkkareissaan, vieden exponentiaalisesti tilaa, tai tunkevat itsensä ihan dj:n eteen esittämään show girl liikkeitään (mikä saattaa saada dj:n todella vaivautuneeksi ja hermostuttaa entisestään)..
..ja äijät käyvät teknotypyjen perseille kiinni ja/tai yrittävät jos jonkinmoista paritanssia 160 biittisen teknon pauhatessa taustalla, tuurilla vielä torjutuksi tultuaani huutavat isoon ääneen \?vitun huora!\?:a perään
...ja molemmille sukupuolille yhteinen holtiton kännitörmäily bisset ja röökit heiluen keskellä täpötäyttä tanssilattiaa, tai holtiton kiimainen esileikkisessio jälleen kerran keskellä sitä täpötäyttä tanssilattiaa.. samaiset ihmiset myös yleisimmin piinaavat häiritsevästi soittavaa dj:tä mäkättääkseen musasta ja/tai vonkuakseen biisitoiveitaan

se että hermostuuko näihin ihmisiin tietenkin riippuu ihan tapauksesta, esim käsilaukkurinki nyt ei järin hetkauta elleivät tanssi päälle, mutta vaikkapa tökerön lähentely-yrityksen päätteeks heitetyn \?vitun huora\?-huudahduksen jälkeen on ainakin meikäläisellä sietokyvyt ja fiilikset pitkään hyvin matalalla

[q]pinkki:
---
r2d2:
On ikävää kun joku ?vastasyntynyt? tulee kommentoimaan, että setä taitaa olla eksynyt väärin bileisiin.

---

o_O uskomatonta. näytä ne mulle niin mä meen vähän *släp* ;) ...jos tollasta rupee esiintyy niin on kyllä hommat degeneroitunu pahemman kerran, ihme ?mitä ton näköne tekee meiän pileis?-suvaitsemattomuutta, menee samaan kastiin kun henry saaresta kitisevät..


..jos ?tavikselle? (turisti on kyl teh sana) on pakko antaa joku määritelmä, niin vaatteista ja biletystavasta viis, mulle se ainakin tarkottaa niitä ihmisiä jotka tulevat bileisiin tekemään sitä samaa kuin baareihinkin; pariutumaan
EI siis niin että ois mitään vikaa pienessä flirtissä tai esim bongata kultsu bilettäjien joukosta, vaan nyt puhutaan niistä jotka käyttää tanssilattiaa omana henkilökohtaisena mating ritual -areenanaan >_<
..aka typyt lyö käsilaukkunsa lattialle ja kikatellen hötkyvät niiden ympärillä äärimmäisen huonosti tanssimiseen soveltuvissa vaatteissa ja korkkareissaan, vieden exponentiaalisesti tilaa, tai tunkevat itsensä ihan dj:n eteen esittämään show girl liikkeitään (mikä saattaa saada dj:n todella vaivautuneeksi ja hermostuttaa entisestään)..
..ja äijät käyvät teknotypyjen perseille kiinni ja/tai yrittävät jos jonkinmoista paritanssia 160 biittisen teknon pauhatessa taustalla, tuurilla vielä torjutuksi tultuaani huutavat isoon ääneen ?vitun huora!?:a perään
...ja molemmille sukupuolille yhteinen holtiton kännitörmäily bisset ja röökit heiluen keskellä täpötäyttä tanssilattiaa, tai holtiton kiimainen esileikkisessio jälleen kerran keskellä sitä täpötäyttä tanssilattiaa.. samaiset ihmiset myös yleisimmin piinaavat häiritsevästi soittavaa dj:tä mäkättääkseen musasta ja/tai vonkuakseen biisitoiveitaan

se että hermostuuko näihin ihmisiin tietenkin riippuu ihan tapauksesta, esim käsilaukkurinki nyt ei järin hetkauta elleivät tanssi päälle, mutta vaikkapa tökerön lähentely-yrityksen päätteeks heitetyn ?vitun huora?-huudahduksen jälkeen on ainakin meikäläisellä sietokyvyt ja fiilikset pitkään hyvin matalalla
[/q]

totta. itse kohdannu samoja ongelmia...*eiei*

Eniten ärsyttää, jos jotkut tulee hillumaan tuoppi kädessä tanssilattialle ja kappas vain mikähän on lopputulos... tanssilattia on niin tahmainen illan lopussa, että hyvä, jos saa jalan nostettua maasta*kivatsulle*... Toinen juttu mikä ärsyttää \”taviksissa\” on se, että yleensä tanssilattialle tullaan kunhan on juonut \”sopivat\” pohjat eli toisin sanoen ollaan ympärikännissä ja sitten viedäänkin koko tanssitila ja tönitään sopivasti muita*eiei*...

Pinkki, ym>

Totta on. Turisti on turisti bileissäkin.

Olen myös ollut huomaavinani että moiset (mitä pinkki tuossa listasi) elkeet suvaitaan paremmin jos noita kämmejä tekee joku tuttu bilettäjä. Ei siinä mitään että on Puristi... -luulen vain että myös me (minä ainakin) sorrumme känniääliötouhuun tanssilattialla ja sen välittömässä läheisyydessä aika-ajoin. Ero on pieni, mutta en ihan vuorenvarmasti ikinä kutsu ketään huoraksi enkä harrasta paritanssia jos voin välttää (parilla olisi suuri todennäköisyys saada musta silmä koska viuhdon menemään). Onnistun muuten vain olemaan ääliö ja häpeän sitä myöhemmin tai kohauttelen olkapäitäni ja olen uudelleen ääliö *släp*

[q]pyhimys:
Eniten ärsyttää, jos jotkut tulee hillumaan tuoppi kädessä tanssilattialle ja kappas vain mikähän on lopputulos... tanssilattia on niin tahmainen illan lopussa, että hyvä, jos saa jalan nostettua maasta*kivatsulle*... Toinen juttu mikä ärsyttää ”taviksissa” on se, että yleensä tanssilattialle tullaan kunhan on juonut ”sopivat” pohjat eli toisin sanoen ollaan ympärikännissä ja sitten viedäänkin koko tanssitila ja tönitään sopivasti muita*eiei*...
[/q]

...en heilu lattialla liian känässä enkä juo ja tanssi samanaikaisesti koska lasin sisältö päätyisi seinille kun innostun.

...eli joo, tavisturisti siis:

- tanssii paritanssia
- käyttää käsilaukkua
- on liian kännissä tanssilattialla
- yrittää iskeä tavallisen baarin tyyliin
- ei ymmärrä meininkiä
- häiritsee dj:tä ja muita
- sotkee tanssilattiaa viinalla ja lasinsiruilla
- vonkaa vääriä ihmisiä kun ei tunne niitä
- kiukuttelee
- aukoo päätään väärässä paikassa
- ei ole plur
- kähmii tuntemattomia (tuttuja saa kähmiä)

Mitä näistä me useammin klubeilla käyvät teemme? Aika montaa lajia sukankuluttajaa löytyy meistäkin ja jokaiselta löytyy joku vakiokämmi

[q]pyhimys:
Eniten ärsyttää, jos jotkut tulee hillumaan tuoppi kädessä tanssilattialle ja kappas vain mikähän on lopputulos... tanssilattia on niin tahmainen illan lopussa, että hyvä, jos saa jalan nostettua maasta*kivatsulle*... Toinen juttu mikä ärsyttää ”taviksissa” on se, että yleensä tanssilattialle tullaan kunhan on juonut ”sopivat” pohjat eli toisin sanoen ollaan ympärikännissä ja sitten viedäänkin koko tanssitila ja tönitään sopivasti muita*eiei*...
[/q]

Ärsyttävää toimintaa todellakin, ja ihan yhtä ärsyttävää riippumatta siitä kuinka skeneheebo / tavis ko. henkilö sattuu olemaan.

[q]Blackout:
---
pyhimys:
Eniten ärsyttää, jos jotkut tulee hillumaan tuoppi kädessä tanssilattialle ja kappas vain mikähän on lopputulos... tanssilattia on niin tahmainen illan lopussa, että hyvä, jos saa jalan nostettua maasta*kivatsulle*... Toinen juttu mikä ärsyttää ”taviksissa” on se, että yleensä tanssilattialle tullaan kunhan on juonut ”sopivat” pohjat eli toisin sanoen ollaan ympärikännissä ja sitten viedäänkin koko tanssitila ja tönitään sopivasti muita*eiei*...

---


Ärsyttävää toimintaa todellakin, ja ihan yhtä ärsyttävää riippumatta siitä kuinka skeneheebo / tavis ko. henkilö sattuu olemaan.
[/q]

Joo mutta kyse onkin kaiketi siitä millä
nimityksellä tunnemme ihmisryhmän
jonka keskuudessa tätä tapahtuu kaikkein
eniten.

Kaiken huippu ovat ylimieliset Euroopan omistajat jotka kirjaimellisesti työntätävät ihmiset pois tieltään. Tönisivät edes! Tuopit tanssilattialla ovat pieni harmi. Tosin onneksi tuoppeja näkee useammin kuin näitä arrogantteja juntteja.

DIY vinkit tanssilattialle:

Jos on pakko vetää sitä spaddua tanssiessa niin tulipää kämmenen sisällä, kiitos.

Jos joku ei tiedä mitä se tarkoittaa niin kysyy sitten kaverilta.

[q]Samoinajattelija:
Joo mutta kyse onkin kaiketi siitä millä
nimityksellä tunnemme ihmisryhmän
jonka keskuudessa tätä tapahtuu kaikkein
eniten.[/q]
Ravintola Kerma, tyypillinen viikonloppu-klubi-ilta, klo 3.45. Lattiat kauttaaltaan täynnä tupakantumppeja, lasinsiruja ja virvokkeita.

Johtopäätös: Joko 1) valtaosa Kerman asiakkaista on taviksia, sillä pieni vähemmistö ei moista hävitystä saisi aikaan, tai 2) klubin varsinaiseen kohderyhmään kuuluvatkin osaavat örveltää.

[q]Blackout:
---
Samoinajattelija:
Joo mutta kyse onkin kaiketi siitä millä
nimityksellä tunnemme ihmisryhmän
jonka keskuudessa tätä tapahtuu kaikkein
eniten.
---

Ravintola Kerma, tyypillinen viikonloppu-klubi-ilta, klo 3.45. Lattiat kauttaaltaan täynnä tupakantumppeja, lasinsiruja ja virvokkeita.

Johtopäätös: Joko 1) valtaosa Kerman asiakkaista on taviksia, sillä pieni vähemmistö ei moista hävitystä saisi aikaan, tai 2) klubin varsinaiseen kohderyhmään kuuluvatkin osaavat örveltää.

[/q]

Joo ei meistäkään kaikki ole pyhimyksiä*nauru*...

kyllähän aika moni turisti tuntee kerman, joten miksei ne sinnekin voisi päätyä. Ja miltei kaikkihan käyttäytyy huonosti edes joskus

O