TAVIKSET

Back to yleinen bilehöpinä O

Ai niitä ei sanotakaan enää turisteiks vaan ns. 'tavallisiks
ihmisiks'

[muokattu 25.3.2003 13:53]

mä oon sitä mieltä et mulle ihan sama minkänäkösiä, missä asennossa tanssien, miten kännissä(kunhan ei häiritse kanssaihmisiä), millä motiiveilla ja minkä ikäsenä jnejnejnejne kukakin bileisiin tulee.

kunhan ei nimenomaan häiritse käytöksellään(töni, ahdistele etc

vituttaa eniten ne ihmiset ketkä tarkkailee muita eikä pidä vaan ite hauskaa. mua ei vituta yhtään jos joku kulkee minihameessa sata kiloo meikkiä naamassa ja (muka)nokka pystyssä. mua naurattaa se tyyppi joka tulee sanoo et "vittu kun toikin tyyppi on kiinnostunut vaan ulkonäöstään eikä tästä musiikista"

relatkaa*piis*

[muokattu 25.3.2003 14:21]

Skenekomitea pystyyn jakamaan skenepasseja. Eri bileille oma turistiluokitus. Esim Hallmarkkiin päästäkseen pitää olla skenepassissa vuosi ja 5 skeneleimaa täynnä. Ovelle skenetietoustestit, jotka pitää läpäistä. Vuotuinen Skene Awards jossa palkitaan parhaiten skenen purismin edistämisessä onnistuneet ja jaetaan natsoja joita voi kiinnittää viralliseen skenepaitoihin.

Ps. Mä oon skenempi kun sä.

EIKÖHÄN MEISTÄ JOKAINEN OLE JOSKUS OLLU JOSSAI MÄÄRIN TAVIS??? JA EIKÖS SE OLE SANOTTU ETTÄ KYLLÄ SOPU SIJAA ANTAA, ET JOS EI PÄRSTÄ TAI KÄYTÖS MIELLYTÄ NI ON SIT KAKS VAIHTOEHTOO, SIIRRY SIVUU TAI....

k2:[q]ET JOS EI PÄRSTÄ TAI KÄYTÖS MIELLYTÄ NI ON SIT KAKS VAIHTOEHTOO, SIIRRY SIVUU TAI....[/q]
...kutsu paikalle poke heittämään nyrkkiä heilutteleva idiootti pihalle?

pHaze:[q]Skenekomitea pystyyn jakamaan skenepasseja. Eri bileille oma turistiluokitus. Esim Hallmarkkiin päästäkseen pitää olla skenepassissa vuosi ja 5 skeneleimaa täynnä. Ovelle skenetietoustestit, jotka pitää läpäistä. Vuotuinen Skene Awards jossa palkitaan parhaiten skenen purismin edistämisessä onnistuneet ja jaetaan natsoja joita voi kiinnittää viralliseen skenepaitoihin.

Ps. Mä oon skenempi kun sä.[/q]


*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*...

okei, eiköhän kaikki ole joskus kironneet kerran tai kaks tanssilattialle heiluvaa tyyppiä, joka tietty aina osuun just sun eteen?
ja onhan toki totta, että yleensä ihminen joka on humalassa heiluu enemmän ja
ottaa muut ihmiset vähemmän huomioon. tietty se vituttaa. mutta minkäs teet.. vinkki, ota
pari metriä sivuaskelia ja jatka.
eikös pääasia ole kuitenkin että kaikilla olisi kivaa?! nautitaan nyt vaan ja hymyillään
niille "taviksille". ihmisiä ne on nekin..

Mä yritän vain ottaa asenteen, että jos ne o ihan oikeasti kiinnostun musiikista, mut ei aikasemmin o käynny missään "bileissä" ni ne o vasta opiskelemassa. Eihän kukaan meistä varmaan voi väittää että olisi ollu professional ekoissa bileissä.. Tietenki mua häiritsi sama ilmiö Laserpointissa. mut joka kerta q menen paikalliseen baariin ni suunnittelen kaappaavani koko baarin ja raahaavani heidät jonnekin bileisiin ni saisin jotain tasoa tännekin kolkkaan, mut tosiasia o kuitenkin se et jokaisen o aloitettava joltakin tasolta..
Tosin mä voisin ny jopa ehkä päästä scenepassilla läpi minimipistein..*plur*

shiva:[q]okei, eiköhän kaikki ole joskus kironneet kerran tai kaks tanssilattialle heiluvaa tyyppiä, joka tietty aina osuun just sun eteen?
ja onhan toki totta, että yleensä ihminen joka on humalassa heiluu enemmän ja
ottaa muut ihmiset vähemmän huomioon. tietty se vituttaa. mutta minkäs teet.. vinkki, ota
pari metriä sivuaskelia ja jatka.
eikös pääasia ole kuitenkin että kaikilla olisi kivaa?! nautitaan nyt vaan ja hymyillään
niille "taviksille". ihmisiä ne on nekin.. *pahis*[/q]

Mua on varmaan sitten luultu useemman kerran turistiks, esim. World of Trancessa porukka katseli mun humalatilaa aika nyrpeästi.

Mutjoo, jokainen on varmaan alottanu joskus biletyksensä, eikä kenelläkään oo kauheesti varaa valittaa tollasesta, paitsi siinä tapauksessa että porukka oikeesti alkaa uhkailemaan väkivallalla. Sen takia en oikeestaan normibaareissa käykään.

PS. Mä oon skenempi kun pHaze

hehhee heee *nauraa**nauraa**nauraa*

vois riittämättömän kenttätutkimuksen perusteella olettaa, että skenessä ku skenessä on piirinsä, jonka ulkopuolinen on ulkopuolinen. "meidän skene on parempi ku teidän skene ja me ollaan hyväksyvämpiä" my ass =) perusajatushan on viettää rattoisaa aikaa pitämänsä musiikin tahdissa, sama se nostaako jalkaa vai tuoppia basson tahdissa tai ilman tahtia, mutta kun siitä tehdään taiteenlaji niin ympäristöön sopimattomat alkaa laskemaan fiilistä, kupla rikkoutuu.. ei kaikki kumminkaan oo 'saman arvoisia', sehän on aika 'luonnollista' tuo hierarkiointi, ei pelkästään ihmisillä.

kaunis ajatushan olisi että kukin taaplaa tyylillään kunhan ei häiritse muita, mutta jos muut häiriintyy väärän värisistä sukista niin vika ei liene täysin sukkahenkilössä? sananahan turisti on aika oiva kuvaamaan haettua asiaa (tavis nostaa Meidät liiaksi korokkeelle), vieraana vieraalla maaperällä, ja suotavaahan olisi käyttäytyä maassa maan tavalla? muistettava myös, että sallitaanhan perusturisteillekin pieniä lipsuksia anteeksi, mutta jos islamilandiassa meet kurkkimaan naisten kaapujen alle niin ei hyvä heilu.

jossain vaiheessa haettu ajatus alkoi peittymään sen verran hyvin epäselvän tekstin alle, että pisteet niille jotka sen tuolta löytää :P

mun mielestä nykyään kun ei pahemmin ug pileitä ole ei voi valittaa turisteista. eri asia oli silloin kun ug pileet vielä kukoistivat usein niihin ei eksynyt turisteja ja jos eksyi niin ne paistoi. mun mielstä tän klubi puumin myötä esim. screeni ja hallmark ei voi alkaa erottelemaan pile ihmisiä ja turisteja..ravintola kansaa. klubeilla käy kuitenkin esim englanissakin kaikki tavalliset manchesterunited punaniska kaljan juojat, se on siellä ihan tavallisten ihmisten tapa käydä ulkona. kuten näkyy täälläkin pikku hiljaa olevan..kaikkiin baarissa käyviin ei iske ehkä enään pritni vaan ihmiset haluavat jotain "laatuakin" ravintola iltaansa.

Olen myös kuullut sanaa "normis" käytettävän...Ehkä vielä viimekesänä käytin sitä sanaa itsekkin, sen kummemmin ajattelematta...jako bilettäjien ja ei-bilettäjien välillä tuntui niin selvältä. Nyt musta tuntuu, että musta itsestäni on kehkeytynyt oikeen kunnon normistavis*justjoo*, paitsi että olen vielä tavallistakin tavallisempi, kun en käy ulkona enää oikeen ollenkaan...

Mutta jokatapauksessa...ollaan kaikki ketä ja mitä ollaan...onhan se kivakin, jos joukkoon eksyy välillä uusiakin naamoja...jos ne vaan osaa olla ihmisiks*pahis*

...mitenköhän minut sitten luokitellaan, kun heilun ja tallon ihmisten varpaita vaikka en ole kännissä ja vaikka oon käyny nyt jopa "muutaman" kerran bileistämässä *täh*

Back to aihe, muo ei ainakaan haittaa ellei ne ihmiset sitten tuu eteen tosin toi käsilaukkuhomma joskus vähän harmittaa, kun ihmiset tuo niitä lattialla ja vielä kuvittelee et täpötäydessä tanssilattiassa kaikki osaa varoa juuri niiden gucci laukkujansa. Mut osaapa pitää ne laukut ens kerralla narikassa, kun siihen joku vahigossa sopivasti monottaa ja talloo kännykän samalla paskaks

En tosin ymmärrä mikä scene yms. kuhina täällä nyt nostetaan joka toisessa topicissa. Eks jokainen oo omalla tavallaa scene jotka tulee oman kaveripiirin kanssa *täh* vaikka nyt ei tuntiskaan ketään superbilepersoonaa, dj:tä, järjestäjiä tms. *täh*

...ja ihan sama mitä ainakin muut ajattelee musta jos mulla ja meidän *scenellä* o bileissä hauskaa vaikka se miten itsekkäältä tuntuiskin

Musta itseasiassa tämä "kehitys" on enemmän postiviinen, kuin negatiivinen. Siis jos bileissä käy enemmän "uusia" ihmisiä tai muuten vain enemmän niin aina tulee näit myös "negatiivisia" sivuvaikutuksia, mut musta se et ihmisiä tulee lisää on koko "scenelle" niin posiviitinen asia et eiköhän me siedetä muutama töppäilijä ihan kunnialla, kun ruveta niiden selän takana haistattamaan pitkät *täh*

...ja jos tätä liian vakavasti ottaa niin miten kukaan "uskaltaa" mennä tiestoilemaan, kun siellä on varmasi 10x enemmän näitä kauheita turisteja "jotka vie fiiliksen"

Ugh. mä oon väsy ja kirjoitan mitä sattuu *ignore please*

*ökkö*

tuo on kyl totta.. mä olin kerran yhes tapahtumas jonka flyeris luki nimen omaan että psyc trance ja jonka takia menin sinne tapahtumaan. sattupa näin onnellisesti että joku äijä yritti tulla siihen pyörimään mun kanssa ja sitten olevinaan jutusteli siinä ja sit tokas "onpa paska dj". siel sattu olemaan vielä sellanen jonka kaikki mixit oli niin täydellisiä et mun piti pinnistellä et mä oisin tajunnu missä vaiheessa biisi vaihtu.. oli kyl NIIIN lähellä etten mä motassu sitä kaaliin

Dragonfly:[q]tuo on kyl totta.. mä olin kerran yhes tapahtumas jonka flyeris luki nimen omaan että psyc trance ja jonka takia menin sinne tapahtumaan. sattupa näin onnellisesti että joku äijä yritti tulla siihen pyörimään mun kanssa ja sitten olevinaan jutusteli siinä ja sit tokas "onpa paska dj". siel sattu olemaan vielä sellanen jonka kaikki mixit oli niin täydellisiä et mun piti pinnistellä et mä oisin tajunnu missä vaiheessa biisi vaihtu.. oli kyl NIIIN lähellä etten mä motassu sitä kaaliin *eiei*[/q]

voi elämä. aika pienestä sitä otetaan kipinää

ja tästä päättelit että tää tyyppi on TAVIS(*iloinen*), ja se on ihan urpo? jos se vaan siitä oli se musiikki paskaa, vaikka.

milla:[q]Dragonfly:tuo on kyl totta.. mä olin kerran yhes tapahtumas jonka flyeris luki nimen omaan että psyc trance ja jonka takia menin sinne tapahtumaan. sattupa näin onnellisesti että joku äijä yritti tulla siihen pyörimään mun kanssa ja sitten olevinaan jutusteli siinä ja sit tokas "onpa paska dj". siel sattu olemaan vielä sellanen jonka kaikki mixit oli niin täydellisiä et mun piti pinnistellä et mä oisin tajunnu missä vaiheessa biisi vaihtu.. oli kyl NIIIN lähellä etten mä motassu sitä kaaliin

voi elämä. aika pienestä sitä otetaan kipinää

ja tästä päättelit että tää tyyppi on TAVIS(*iloinen*), ja se on ihan urpo? jos se vaan siitä oli se musiikki paskaa, vaikka.[/q]
eiku se yleensäki on sellasta että jos ite on siellä ihan fiilareissa ja sit joku tulee vaan ja.. pam.. se nyt oli sellanen tilanne ettei siitä voinu kyl paljo erehtyy.. no offence..

Sehän on tosiaan niin, että "taviksilta & turisteilta" on todella vaikea välttyä perusklubeilla (screen etc.), joten se on sitten oma asia antaako niiden häiritä, vaiko jättääkö ne "omaan arvoonsa". Aina voi kiertää kaukaa ja pitää hauskaa omalla tavallaan, ja harvemminpa ne nyt kuitenkaan tulee suoraan "vetämään lättyyn" tms. mutta jos näin käy on se sitten jo eri asia. Ja ehkä nekin ensi kerralla on jo vähän viisaampia yleisistä käyttäytymistavoista. Toi on just sitä "me ja ne muut" luokittelua. Ihan hyvä, että bileisiin eksyy välillä uusiakin naamoja. Ei oo mahdollista pitää kaikkea hallinnassa ja kun asialle ei voi hirveästi on parempi vaan oppia elämään sen kanssa tai jos siitä muodostuu ylitsepääsemätön ongelma niin keksiä jotain muuta.

Niin joo ja välillä sitä "känniääliötä" voisi katsoa positiivisemmin kuin sitä "nipsuhörhöä" joka on skuttalla jossain nurkassa matkalla marssiin..

[muokattu 27.3.2003 12:45]

Dragonfly:[q]
eiku se yleensäki on sellasta että jos ite on siellä ihan fiilareissa ja sit joku tulee vaan ja.. pam.. se nyt oli sellanen tilanne ettei siitä voinu kyl paljo erehtyy.. no offence..
[/q]

LOL, no offence

Ajattelin nostaa tämänkin katin seinälle,kun tästä tuolla rintamalla kuitenkin lähes joka bileissä puhutaan.

Hallmarkissa taas rupes ottamaan kovasti päähän nuo ihmiset jotka tulevat hyviin bileisiin vetämään karseet kännit ja sitten heilumaan tanssilattialle.Naiset yleensä heittävät käsilaukun siihen eteensä lattialle ja pahimmat tapaukset tanssivat ringissä keskenään,kuin Latokartanon Nuorisotalon limudiscossa konsanaan.

Tuntuu että osa ihmisistä ei edes tiedä minkälaisiin hippoihin ovat tulossa.Bileet ei yleensä edes ole kauheen halpoja,joten luulis että toi jengi suunnistais vaikka SportsAcademyyn viettämään kuppilailtaa mieluummin,mutta ei.

Jos jotain positiivisia puolia koitan kaivaa,niin rahaahan ne nyt joka tapauksessa tapahtumiin tuo...

Mitä mieltä te ystäväni olette???

O