Mitä ootte voittanu arvonnoista?
Kolme Ässä arpaa, etlarin tilausarvonnassa.
Ja niistä voitin jopa 3eskoo :)
Kylä lähtee
Joskus taisin voittaa jouluarvonnassa jonkun hedelmäkorin tms muuten aika laiha säkä ollut kaikenlaisissa arvonnoissa :P
Joo o...
Aika hiljasta on pidellyt arvonnoissa
Onkohan jotkut messukisat ja muut arvontoja?
Sit näit kaikkii ei kyl lasketa, mut muutaman tietokonepelin aikoinaan Assyilta ja t-paitaa jne. Digikamera 5v. takaperin kun olivat vielä harvojen herkkua. Niin ja kaikkein paras palkinto ikinä; rallikyyditys muutama vuosi takaperin Helsinki Motor Showsta.
Jotai pient krääsää, mut kaikist paras minkä voitin joskus on Nelson avaaja Koffilt! :)
Moon voittanu vedenkeittimen, ison pehmoapinan, kauheen kasan nescafe tuotteita, daim- tuotteita, kuntosali lahjakortteja ym.
Arpaonni on pikkasen suosinut mut vois suosii josksu vaik lotossakin*justjoo*
Niin ja tietysti jotain pikkusii voittoi raha-arvoista*hihu*
[q]wiwi, 23.5.2006 12:45:
Njähhähää! Odota vaan.
[/q]
HyväHyväHyvä *jiihaa**aplodit*
matkalaukun lelukaupan arvonnasta lapsena.. en olluy tietenkään tyytyväinen silloin vaikka toi onkin osottautunut todella hyväksi
[q]Yallu, 22.5.2006 13:33:
Maastopyörän.. Sekin pöllitiin..
[/q]
minä voitinkin kaksi polkupyörää! toinen meni mun siskolle ja omalla ehdin ajaa monta vuotta ennen kuin joku peruutti autonsa sen päälle..
sellasen ison pompulan hiuksiin .. donitsiksiko niitä nyt sanottiin
Pienenä voitin yhdessä urheiluseuran pikkujoulu arvonnassa pääpalkinnon. No mikäs se tietekin oli: hedelmäkori. No olinhan mä nyt ihan into piukassa siitäkin voitosta, mutta en ehkä sen arvoa ymmärtäny. Kahvipaketti siellä ja säilykkeitä ja just niitä hedelmiä. Kivakiva.
Voitin laivalla Karaoke -arvonnassa skumppa pullon, jolla seuraavana päivänä lähtikin hyvät päiväkännit. Osa kavereista lähti jo pois sieltä mestasta (siis ennen arvontaa. Tax Freessä käymään ja näin), mut mulla oli semmonen tunne, että pitäähän tänne nyt jäädä kattomaan, että kuka voittaa. No kolme pulloo oli jaossa ja meidän hyttiseurueelle tuli kaks. Kyllä kaverit kiitteli, kun olin vaan jääny sinne istumaan kun tatti.
Jotain T-paitoja ja muuta pikkusälää on kanssa tullu voitettua ja Club Nokia kilpailuista tuntuu voittavan aina. Käyny muotinäytöksissä yms. Kyllä välillä voitta, kun vaan osallistuukin.
nrj:n jostain kisasta voitin joskus levyn mitä eivät ikinä sitten lähettäneet..
Elämän.
ilmeisesti tämmösen tkk:n t-paidan missä on jonku naaman kuva *täh*
[q]Lyylikki, 1.6.2006 17:48:
clips
[/q]
No ei ihme, ettei voita ku sä viet kaikki palkinnot..
Itse just voitin 200euroo lotosta :) Yeee
[q]Cloud,
No ei ihme, ettei voita ku sä viet kaikki palkinnot..
Itse just voitin 200euroo lotosta :) Yeee
[/q]
Mä toivoisin kanssa, että voittasin lotossa...200 euroo + muutama nolla*vink*
Oon joskus voittanu 52 euroo lotossa. Piti vietää rauhallinen viikonloppu, kun ei ole rahaa...mutta kappas keppas...veikkaus oli muistanu mua, niin se olikin sitten vähän vähemmän rauhallinen viikonloppu.
OI NIITÄ AIKOIJA. Kun 50 euroo riitti vielä pitkälle
TKK:n hupparin.
[q]Woox, 27.5.2006 18:04:
sellasen ison pompulan hiuksiin .. donitsiksiko niitä nyt sanottiin
[/q]
Koulussa fasun leipää ja namii parikertaa.
Summeri t-paita ja reppu.
Laatikollisen sirkusaakkosii lähikaupasta.
Tos syksyl kävin tiktakin levyjulkkareilla kiss.fm:n laskuun.
Joskus vuonna vähän Kiss FM:ltä lipun kattoon "Perhe on pahin (vai painajainen? whatever..)" ennakkonäytökseen.. Leffa oli tosi huono, ja vielä kamalampaa oli että siinä ennen leffan alkua esiinty nylon beat...
Asunnon.
Joo ei omaks, mutta kuitenkin...
Eräs TYS:in asuntokohteista peruskorjattiin kaks vuotta sitten
ja korjattuihin asuntoihin otettiin vuokralaiset arvontojen kautta.
Läpällä otin osaa, mutta kerrankin osui onni kohdalle.
(TYS = Turun Ylioppilaskyläsäätiö)