Mitä ootte voittanu arvonnoista?

Back to häröily O

Joskus junnuna lintsillä sellaisesta arvontakojusta (missä nykyään on joku skootteri pääpalkintona) vapaa valinnan. Ei sillon kelvannut telkkarit eikä videot, vaan oli pakko saada sellainen lelu-maasturi, jossa oli traileri ja vene mukana..

Viime syksynä liput naisten fudismaaotteluun. Elämäni ainoa arpajaisvoitto.

- voitin viikkarilla paikan haluatko luksusristeilijäksi tietovisaan.. ja tietty voitin sen ..
- lippu goldien keikalle
- lippu pumpeihin

jotain pikkukrääsää

Sateenvarjon Ja eikös Kenokin lasketa arvonnaks..? Siit voitin joskus 120

Joskus vuosia sitten voitin sellaisen melkein pari mtriä pitkän littanan kelkan Coca-Cola- pehmusteella. Muuten ihan komia mutta ei se perkele liu`u yhtään mihinkään.

Pari kuukautta sitten vastasin Gigantin asiakaskyselyyn ja voitin 34 lahjakortin. Siinä ne taisi sitten ollakin.

Jos palkintona on jotain todella junttia, osallistun arvontoihin salaa ystävieni nimellä. Harmi vaan, ettei kukaan ole vieläkään voittanut repullista makkaraa tai karmivia mainospipoja tai...*iloinen*

Jos palkintona on jotain todella junttia, osallistun arvontoihin salaa ystävieni nimellä. Harmi vaan, ettei kukaan ole vieläkään voittanut repullista makkaraa tai karmivia mainospipoja tai...*iloinen*
[/q]

Mä teen tota ihan samaa!

[q]coolcat82

---

Mä teen tota ihan samaa!
[/q]

Jotkut kilpailut suorastaan vaatii sitä! Ihan tosi, repullinen makkaraa!

[q]wiwi, 17.5.2006 15:55:
---
coolcat82

---

Mä teen tota ihan samaa!

---

Jotkut kilpailut suorastaan vaatii sitä! Ihan tosi, repullinen makkaraa!
[/q]

Ja näin kesällä jos sen joku sattuu voittamaan, ni ilmotetaan heti et hei, toi oli mun ansiota!! Kyrsät jakoo!!!!

Pentuna konsolipelin, muuten hyvä mutta en omistanut kyseistä pelikonsolia. Ja aikuisena camparin sponssaaman cd:n, kun ibizan matkaa arvonnasta havittelin. Siinäpä ne.

Ei tuu muuta mieleen kuin askelmittari,
jonka sain joku vuosi sitten jostain
kolumbuksen netti-arvonnasta.

Sitäkin mutsi ihaili niin himoitsevasti,
et oli pakko lahjoittaa se sille.

(Sit se vielä innostu siit ja osti itselleen paremman
ja lahjoitti tuon minun voittaman mummolle.
Se siitä arpajaisvoitosta *nauru*)

Joulukinkun ja puhallettavan 1.5m korkeen dinosauruksen. Repikää siitä

Dj Orkidea skabassa YleX:llä tuli voitettua Cafe Del Mar paita ja Jose Padillan "Navigator" levy 2001.

pieniä voittoja on tullut veikkauksen peleistä ja jne *joo**hymy*

Ensimmäistä kertaa onnetar oli mun puolella tos kk takaperin kun voitin muistitikun

Päävoittoina on tullut kaljakori sekä digikamera.
Lintsillä voitin 4,5 kg sipsiä pari vuotta sitten.
Plus miljuuna muuta pienempää voittoa...

en koskaa oo voittanu mitää tai ainakaa en muista mut sekin johtuu siitä että niin harvoin osallistun mihinkään arvontaan..

Maastopyörän.. Sekin pöllitiin..

[q]wiwi, 17.5.2006 15:48:
[/q]

[q]coolcat82, 17.5.2006 15:52:
Mä teen tota ihan samaa!
[/q]

Mun nimi on Jari Matikainen ja sähköposti typ0@mbnet.fi

jos nyt ees tärppäis ^^

[q]typ0, 22.5.2006 13:52

---

Mun nimi on Jari Matikainen ja sähköposti typ0@mbnet.fi

jos nyt ees tärppäis ^^
[/q]

Njähhähää! Odota vaan.

Ootko voittanut mitään arvonnoista? Osallistutko arvontoihin yleensä?

Ite oon voittannu pienenä jonkun pehmolelun jostain lehdestä, siihen big brother juttuu lipun ja club solstice vip- kortin.. ja 50mk leipää.... siin taitaa olla mun kaikki voitot tollasist arvonnoist.. voittaispa joskus vaik jonku arvokkaamman jutun..

O