Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

Back to häröily O

taitaa olla jotain 8v sit*ding**joo*

eilen!!!

Onhan siitä aikaa o_O

Varmaan kun on päässyt ripiltä. Seuraavaksi sitten taas lakkiaisissa..

tänään töissä. Mulla on salainen ihailija lol!

Tais olla sillon kun tuli entisen kans puol vuotta yhdessäoloa täyteen. Tuli kyl kiva fiilis.

Liian kauan aikaa sitte....Kukkien saaminen on ihan parasta, varsinkin silloin, kun niitä ei osaa yhtään odottaa.

Haaveena on saada syksyllä sylillinen erivärisiä tulppaaneja, siis sellanen megakimppu.
*haaveil*

[q]UnityF, 3.10.2006 21:35:
1h sitten kun kulta tuli kotiin *sydän*
Raukka oli kastunu ihan märäksi kun oli kipittäny ostaa tätä ihanaa yllärii.
[/q]

aamukin alkoi ihanasti sain ruusun ja aamupalan sänkyy
Nyt on kyl paaaaljon kukkia ja ihana olo

elokuussa sain murulta jossain kemuissa ruusun. Sitte yllätyin kun kaverikin oli ostanut ruusun samalta myyjältä. Paikka tais olla highlight. Eiku sen jälkeen sain kavereilta synttärikukat, mitkä ne oli repinyt viereisen talon pihalta tms.

Pari viikkoa sitten Cosmopolissa henkilökunnalta poislähtiessä.
Siitä poistumisestako ne mut palkitsi, heeh.. ;)

Niin kauan aikaa sitten etten edes muista :) huoh

[q]pirpeli, 8.8.2006 10:30:
Taidan ostaakin itse itselleni, niin ainaski saa. Teen siihen sitte lapun, "salaiselta ihailijalta" ja kuvittelen, että ne on joltain kivalta.... :D
[/q]

Lähes yhtä surullista kuin ystävänpäiväkortin lähettäminen itselleen=S

Tais olla häissä

[q]Claquesous, 4.10.2006 13:17:
Lähes yhtä surullista kuin ystävänpäiväkortin lähettäminen itselleen=S
[/q]

No ÄLÄ! En kyl ostanu, mutta lähellä oli.

Viikonloppuna kun pidettiin kihlajaisjuhlat, niin tuli paljon kukkia :) Edellisestä kerrasta onkin sitten jo paljon aikaa...

Liian kauan sitten..

..joten ostelen itselleni kukkasia...

En edes muista koska olisin itse saanu kukkia, mutta äipälle ostin kimpun viime viikolla Kovasti näytti niistä tykkäävän myös.

No joltain älyvapailta kavereilta synttärilahjaks, luulevat että ne säilyy hengissä muka.

On ne kyl ainakin vielä hengissä

siit on pari kuukautta jo.. kun koulusta valmistuin. kukat o kyl kiwoja pitäs itsekkin useemmin muistaa muita kukilla tosiaan ei tuu niit liikaa ihmisille viljeltyä. ehkä pitää kesän aikana korjata asia

En koskaan..

O